مجله

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب

سرویس خواب تمام چوب

سرویس خواب مهمترین وسیله در دکوراسیون اتاق خواب هر خانه می باشد؛ به همین دلیل هم نحوه انتخاب و خرید آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.عمدتا اولین گزینه برای خرید سرویس خواب چوب است. در واقع اگر بخواهید یک سرویس خواب تمام چوب انتخاب کنید؛ باید گفت عوامل محدود کننده هر خریدی در حالت کلی قیمت و میزان هزینه مورد نیاز برای خرید آن محصول می باشد. صرف نظر از نوع سبک طراحی سرویس خواب، که کاملاً سلیقه ای می باشد و همچنین نوع متریال به کار رفته در آن، باید اضافه کرد که عوامل متعددی بر روی قیمت سرویس خواب تمام چوب تاثیر می گذارد.

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: جنس و متریال

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: جنس و متریال

قیمت سرویس خواب صرفاً به میزان پولی که باید برای خرید سرویس ها به خود پرداخت کنید مربوط نمی شود؛ این یعنی قیمت سرویس خواب می تواند مسائلی متفاوتی از جمله متریال، کیفیت و غیره… را نیز در رابطه با سرویس خواب مورد نظر شما نشان دهد. در ادامه به تعدادی از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بدانید:راهنمای خرید تخت خواب تمام چوبی

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: جنس و متریال

معمولاً سرویس خواب های موجود در بازار از یکی از این چهار جنس ساخته می‌شود که عبارتند از: چوب ،ورق ام دی اف، ورق ملامینه و فلز
انتخاب متریال سرویس خواب به همین سادگی ها نیست؛ چرا که نیازمند بررسی و دقت بالایی می باشد. قبل از هر چیز لازم است که مقاومت و استحکام متریال های به کار رفته در بدنه سرویس خواب ها بررسی شود و نحوه اتصال قطعات به یکدیگر را هم در نظر داشته باشید.
مشخصا در انتخاب سرویس خواب چوبی باید هزینه بالاتری پرداخت شود، چرا که زیبایی و کیفیت سرویس خواب های تمام چوب بسیار بالاتر از دیگر موارد می باشد. به خصوص اگر متریال مورد استفاده در این سرویس خواب ها از چوب راش ، و … انواع چوب های مقاوم باشد. در رده ی بعدی سرویس خواب ساخته شده از ورق های ام دی اف قرار دارند که این جنس دارای تنوع محصول نسبتا بالایی هستند و قیمت آنها نیز در مقایسه با سرویس های چوبی اقتصادی تر است.

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: سبک طراحی و مدل

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: سبک طراحی و مدل

چون در ساخت سرویس خواب های کلاسیک از چوب های گران تر و با کیفیت تر استفاده می‌شود و ظرافت بالای آنها در طراحی بدنه مانند منبت کاری و هنر های دستی که روی آنها کار میشود؛ طبیعتاً قیمت بیشتری از سرویس خواب های مدرن خواهند داشت

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: سبک طراحی و مدل

شاید بتوان گفت اولین ویژگی که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، مدل سرویس خواب است. در یک طبقه بندی کلی می توان گفت این مدل ها در یکی از گروه های کلاسیک و مدرن جای می گیرد. طبیعتاً انتخاب هر یک از این سبک‌ها علاوه بر قیمت تابع سلیقه مشتری نیز می‌باشد.
بدیهی است چون در ساخت سرویس خواب های کلاسیک از چوب های گران تر و با کیفیت تر استفاده می‌شود و ظرافت بالای آنها در طراحی بدنه مانند منبت کاری و هنر های دستی که روی آنها کار میشود؛ طبیعتاً قیمت بیشتری از سرویس خواب های مدرن خواهند داشت .
البته که باید این را نیز اضافه کرد سرویس خواب های مدرن با طراحی ساده تر در عین داشتن زیبایی و به روز بودن نیز جز سرویس خواب ارزان و شیک محسوب می شوند.

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: ابعاد

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: ابعاد

البته امروزه ترکیب چوب و ام دی اف در ساختار سرویس های خواب های جدید زیبایی چشمگیری را به این سرویس خواب ها بخشیده است و تا حدودی باعث می‌شود در عین حال که هزینه کمتری را نسبت به سرویس خواب تمام چوب پرداخته میشود؛ سرویس خوابی دلخواه و دکوراسیونی شیک به اتاق خواب خود ببخشید.

عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب تمام چوب: ابعاد

یکی دیگر از عواملی که همواره مورد توجه خریداران قرار می گیرد ابعاد و سایز سرویس خواب می باشد. در حالت کلی باید گفت سایز سرویس های خواب استاندارد و به یک اندازه هستند، اما سرویس خواب های کلاسیک به دلیل نوع طراحی و ساخت خود نسبت به سرویس خواب های مدرن دارای بزرگترین سایز، ابعاد تخت و لوازم جانبی هستند.پس طبیعتاً میزان چوب مورد استفاده در آنها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است و به همین دلیل قیمت آن بالاتر هستند.

خرید مستقیم از تولید کننده

خرید مستقیم از تولید کننده

خرید مستقیم از تولید کننده

خرید مستقیم از تولید کننده یعنی بدون واسطه از تولیدی خرید کردن است. بسیاری از فروشگاه ها هزینه ای گزاف بابت صرفا برند خود از مشتریان دریافت می کنند اما خرید مستقیم از تولید کننده بسیاری از واسطه ها در زنجیره توزیع و فروش که در قیمت سرویس خواب تمام چوب موثر است، حذف می کند. تولیدی ها کلیه محصولات خود را نه با قیمت عمده بلکه با سود کمتر به مشتریان خود عرضه می کنند. در واقع خرید مستقیم از تولید کننده مزایایی دارد مانند:

دیدن روند کار در هنگام ساخت سرویس خواب خود: میتوان از لحظه ساخت محصول خود تا زمان آماده سازی آن تمامی مراحل آن را از نزدیک مشاهده کنید

تحویل به موقع محصول: خرید مستقیم از تولید کننده در واقع به دلیل حذف واسطه ها می توانید دقیق بدانید که چه زمانی محصول خود را تحویل خواهید گرفت

گارانتی: یکی از مزایای خرید از تولید کننده ها اطمینان داشتن از کیفیت و گارانتی محصولات آن می باشد. که این امر به خریداران همیشه دلگرمی و اطمینان از خرید خود خواهد داد.

معایب سرویس خواب چوبی

معایب سرویس خواب چوبی

بیشتر بدانید:خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید سرویس خواب چوبی باید در نظر بگیرید

  1. مهمترین فاکتور لازم هزینه ای است که شما برای خرید سرویس خواب خود در نظر گرفته اید. چرا که همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم سرویس خواب هایی که از جنس چوب هستند عمدتاً از قیمت بالاتری برخوردارند. اگر چوبی بودن جنس تخت خواب برای شما اهمیت دارد آگاهی از محدوده قیمت این محصولات ضروری می باشد.
  2. فاکتور بعدی سبک و مدل سرویس خواب انتخابی شماست و این مسئله کاملاً بستگی به سلیقه شما در دکوراسیون داخلی منزل است. اگر دکوراسیون مورد علاقه شما کلاسیک است بدون شک انتخاب شما از بین مدل های سلطنتی و کلاسیک خواهد بود. اما اگر به سبک های مدرن فانتزی یا مینیمال علاقه دارید طبیعتاً چینش و طراحی داخل منزل شما به کمک المان های مدرن صورت می گیرد.
  3. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب باید به آن توجه کرد هماهنگی و هارمونی رنگ اتاق خواب با رنگ سرویس خواب می باشد. برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود در انتخاب سرویس خواب می توان آن را با طیف رنگی که در اتاق دارید که متاثر از کاغذ دیواری یا رنگ دیوار، پرده و … است هماهنگ کنید، تا از بودن در فضای اتاق خواب خود لذت ببرید

گروه تولیدی عاج تولیدکننده انواع سرویس خواب تمام چوب با بهترین کیفیت، متریال کی باشد. این گروه تمامی محصولات خود را با بسته بندی پیشرفته و پشتیبانی حرفه ای برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهند کرد. تمامی محصولات این مجموعه از جنس تمام چوب بوده  و دارای گارانتی 18 ماهه بعد از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *