مجله

سرویس خواب مناسب اتاق نوجوان

سرویس خواب مناسب اتاق نوجوان

هر شخصی تمایل به داشتن اتاق خوابی شیک و مطابق با سبک و استایل خودش را نیز دارد. اما این مسئله در میان نوجوانان و جوانان بیشتر به چشم می‌خورد. شاید از خود بپرسید سرویس خواب مناسب اتاق نوجوان چگونه باید باشد؟

باید گفت که اتاق خواب نوجوانان تنها اتاق خواب برای استراحت نیست، بلکه آنها زمان زیادی را صرف صحبت کردن،دیدن دوستان، دورهمی های صمیمی، فیلم دیدن و مطالعه کردن می کنند. پس باید اتاق خواب شان مطابق با خواسته و نیازهای آنها باشد تا بتواند نیازهای متفاوت آنها را در زمینه‌های مختلف برطرف کند و تاثیر زیادی بر سبک زندگی خلق و خو و… بگذارد. در ادامه در مورد دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان صحبت خواهیم کرد.

انتخاب سرویس خواب مناسب نوجوان

انتخاب سرویس خواب مناسب نوجوان

بیشتر بدانید:خرید سرویس خواب تمام چوب

انتخاب سرویس خواب مناسب نوجوان

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان تا حدودی سخت و دشوار است. بهتر است شما در هنگام طراحی داخلی دکوراسیون اتاق نوجوان خود حساسیت لازم و تحقیقات زیادی را انجام دهید و از رنگ ها و وسایل مناسب دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید. چرا که اغلب نوجوانان مشکل پسند هستند و بنابراین بهتر است برای رضایت بیشتر فرزندان خود  برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آنها ؛ طبق سلیقه و معیارهای آنها پیش بروید و وسایل مورد علاقه آنها را در مکان‌های مناسب اتاق آنها قرار دهید.

  طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق برای نوجوانان دختر و پسر با یکدیگر متفاوت است و بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان خود ابتدا به حالات روحی آنها توجه کنید. در ادامه انواع دکوراسیون های داخلی برای طراحی اتاق نوجوان دختر و پسر را با هم بررسی خواهیم کرد:

اتاق خواب نوجوان دختر

سرویس خواب از وسایل ضروری در دکوراسیون هر اتاق می باشد و بهتر است سرویس خواب را در قسمت مناسبی از اتاق قرار دهید که هم فضای دنج و زیبا برای وسایل دیگر داشته باشید و هم بتوانید از فضای دیگر برای قرار دادن وسایل مورد علاقه نوجوان خود استفاده کنید.

بهتر است برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دختر خود از رنگ های پر زرق و برق استفاده کنید. رنگ سفید از رنگ های خنثی و مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان می باشد و می توانید در کنار وسایل خود با رنگ سفید وسایل رنگارنگ و زیبایی را هم قرار دهید.

اتاق خواب نوجوان پسر

اتاق خواب نوجوان پسر

اتاق خواب نوجوان پسر

معمولاً در طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان پسر از رنگ های سرد استفاده می شود. چرا که پسران علاقه زیادی به رنگ های سرد دارند. استفاده از وسایل های چشمگیر و متمایز در اتاق خواب نوجوان پسر مانند کاناپه یا یک صندلی چوبی بزرگ می تواند ایده مناسب و جذابی باشد. کامپیوتر و در واقع میز کامپیوتر از وسایل جدا نشدنی در اتاق خواب به شمار می‌آیند.

بهتر است میز کامپیوتر را بخصوص اگر اتاق خواب فضای کوچکی داشته باشد در محلی قرار داد که فضای کمتری را اشغال کند. اگر اتاق خواب شما کوچک است می‌توان از تختخواب و سرویس خواب های تاشو هم برای دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان خود استفاده کنید تا فضای کافی برای قرار دادن  سایر وسایل در اتاق خواب باز شود.

جنس سرویس خواب

جنس سرویس خواب

جنس سرویس خواب

سرویس خواب نوجوان با استفاده از انواع ام دی اف می باشد. کیفیت جنس ام دی اف نسبت به قیمت تمام‌شده آن مناسب است.مقاومت بالایی دارد و به دلیل ساختاری که دارد به هر شکل قابل برش می باشد. چرا که قابلیت ام دی اف در تولید انواع طرح ها و مدل ها این اجازه را به سازندگان می‌دهد که طرح های متفاوتی به صورت دلخواه تولید کنند. در واقع با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و کوچک بودن فضای خانه‌های امروز، سرویس خواب نوجوان به صورت کوچک هم ساخته می‌شود که مطابق با فضای کوچک اتاق ها باشد.

ابعاد استاندارد سرویس خواب مناسب نوجوان

انتخاب یک تخت با ابعاد استاندارد در دکوراسیون اتاق خواب نوجوان بسیار موثر می باشد. عرض استاندارد سرویس خواب های موجود در بازار برای نوجوان ۷۰ سانتیمتر و طول آن ها ۱۳۰ سانتیمتر است. همچنین باید به خاطر داشته باشید که طول تخت خواب برای فرزندتان باید ۲۰ سانتی‌متر بلندتر از قد او باشد. همچنین عرض یک تخت مناسب برای نوجوان ۹۰ سانتی متر است و در مواردی که قد بلندتر باشد عرض به ۱۱۰ سانتی متر هم می‌رسد.
البته اگر بخواهید در ابعاد بزرگتر یا کوچکتر سرویس خوابی برای فرزند خود در نظر داشته باشید، باید به افرادی که در این زمینه فعالیت دارند سفارش ساخت سرویس خواب با اندازه های دلخواه خود را بدهید.

ابعاد استاندارد سرویس خواب مناسب نوجوان

ابعاد استاندارد سرویس خواب مناسب نوجوان

در خانه هایی که ارتفاع کف اتاق یا سقف کم است پیشنهاد می‌شود که از تخت خوابهای دو طبقه استفاده نشود. در صورت استفاده از آنها دقت کنید که هیچ لامپ مهتابی یا روشنایی مستقیمی بالای سر فرزند شما نباشد

سرویس خواب دو طبقه

هنگام خرید سرویس خواب های دو طبقه باید ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. در واقع اگر می خواهید برای فرزندان خود تخت های دو طبقه بخرید باید مدلی را انتخاب کنید که لبه های محافظ خوبی داشته باشد. همچنین طبقه دوم این تخت های دو طبقه نباید زیاد به سقف نزدیک باشد.

در خانه هایی که ارتفاع کف اتاق یا سقف کم است پیشنهاد می‌شود که از این مدل تخت ها استفاده نشود. در صورت استفاده از آنها دقت کنید که هیچ لامپ مهتابی یا روشنایی مستقیمی بالای سر فرزند شما نباشد.

نکات لازم در هنگام انتخاب سرویس خواب نوجوان

  1. هنگام خرید سرویس خواب مناسب نوجوان حتماً محل اتصالات و جاهایی که چوب ها به هم بسته به وسیله میخ یا کسب یا منگنه متصل شده اند را بو کنید اگر بوی تند و زننده به مشام شما خورد بهتر است که به سراغ وسایل دیگری بروید
  2. هنگام خرید سرویس خواب چوبی به یاد داشته باشید که قسمت های چوبی آن دارای شکاف نباشد، چون این شکاف ها محل تجمع حشرات می شود
  3. اگر خودتان یا فرزندتان خسته هستید از خرید سرویس خواب اجتناب کنید چرا که این در حالی است که بخواهید غذای یک هفته خود را در هنگام گرسنگی به خرید و در این حالت به احتمال زیاد تصمیم اشتباهی خواهید گرفت
  4. نوجوانان را در خرید تخت خواب خود مشارکت دهید حتما در هنگام خرید سرویس خواب نوجوان خود نظر آنها را بپرسید. چرا که در آخر آنها هستند که باید در اتاق خواب خود احساس آرامش و راحتی داشته باشند

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه کرد، انتخاب سرویس خواب مناسب اتاق نوجوان با توجه به دکوراسیون داخلی آن می باشد. رنگ ها، فضاها، وسایل اتاق خواب که باید با سرویس خواب هماهنگ باشد از جمله مواردی ست که به زیبایی و جذابیت اتاق خواب کمک می کند.

گروه تولیدی عاج تولیدکننده انواع سرویس خواب و تخت خواب های چوبی با بهترین کیفیت، متریال ، بسته بندی پیشرفته و پشتیبانی حرفه ای برای شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی محصولات در این گروه تمام چوب بوده  و دارای گارانتی 18 ماهه برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *