مراحل بسته بندی محصولات چوبی عاج

یکی از دغدغه های مشتریان درهنگام خرید محصولات چوبی ارسال این محصولات به صورت سالم به درب منزلشان می باشد، مخصوصا در خرید های اینترنتی. بسته بندی مناسب اجناس و کالا ها در تمام نقاط دنیا یکی از مهمترین شاخص ها برای تشخیص عملکرد تولید کننده ها می باشد. علاوه بر زیبایی و جذابیتی که در نحوه بسته بندی کالا وجود دارد، ایمنی و محافظت محصول هنگام ارسال هم بسیار بسیار مهم و قابل توجه است.

گروه تولیدی عاج علاوه بر تولید محصولات چوبی مرغوب و با کیفیت، در تلاش است که محصولات چوبی خود را با بسته بندی ایمن و مطمعن به دست مشتریان خود در سراسر ایران برساند. در همین خصوص در این مقاله مراحل بسته بندی محصولات عاج را عنوان خواهیم کرد. تا شما مشتریان عزیز با خیال آسوده هر جای کشورعزیزمان هستید اقدام به خریدی ایده آل از هر جهت نمائید.

مراحل بسته بندی

قبل ازعملیات بسته بندی، محصولات چوبی از کارگاه رنگ کاری وارد بخش کنترل کیفیت شده و پس از بررسی های لازم، به محصول واکس چوب زده می شود. در این مرحله اگر محصول مورد نظر مورد تایید کارشناسان گروه تولیدی عاج قرار گرفت ، وارد بخش بسته بندی می شود.

مراحل بسته بندی گروه تولیدی عاج

مراحل بسته بندی عاج

مرحله اول: فوم پیچی

اولین مرحله بسته بندی به شرح زیر می باشد:

پلی فوم یکی از محصولات بسته بندی می باشد که از ویژگی های بارز این محصول ضد ضربه بودن آن و همچنین ضد رطوبت بوده که این ویژگی باعث می شود آب و رطوبت به داخل محصول نفوذ نکند. ضد حرارت و الکتریسیته از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. پلی فوم بسیار سبک و دارای وزن کم است که این ویژگی باعث می شود که روی کالا سنگینی و وزن زیادی ایجاد نکند.

مرحله فوم پیچیی

فوم پیچی

از آنجایی که درارسال و بسته بندی محصولات چوبی بعضی قسمت ها بسیارمهم و حساس هستند، مانند پایه ها و همچنین دسته ها، باید دقت لازم و همچنین ابزارهای لازم و با کیفیت را برای بسته بندی داشته باشیم.
گروه تولیدی عاج دروهله اول قسمت های حساس و مهم محصول مثل پایه ها یا دسته های مبل رو فوم پیچ می کند. بعد از آن به سراغ بقیه قسمت های محصول می رود.

مرحله دوم: حباب پیچ

نایلون های حبابدار یکی دیگراز محصولات بسته بندی می باشد که می تواند محافظت بسیار بالای از محصولات تولید شده داشته باشد. این نایلون ها برای بسته بندی محصولات حساس و شکننده بسیارکاربردی است وضربه گیربسیار خوبی است. در واقع این نایلون به نایلون ضربه گیر معرف می باشد.

مرحله حباب پیچ

حباب پیچ

با استفاده از نایلون های حبابدار در بسته بندی اجناس می توان تا حد زیادی از شکستگی و ایجاد ترک و یا هر آسیب دیگری جلو گیری کرد. استفاده از این نایلون ها اصول خاص خود را دارد که باید هنگام استفاده به آن توجه کرد. نکته قابل توجه در استفاده ازنایلون های ضربه گیر، این است که قسمت حباب دار نایلون را به سمت محصول کاور کنید تا بیشترین و درست ترین محافظت را از کالا داشته باشد.

گروه تولیدی عاج در مرحله حباب پیچ از این نایلون های ضربه گیر استفاده می کند. تا این اطمینان را به مشتری خود بدهد که محصولات انتخابی آنان با ایمنی بسیار بالا ارسال می گردد. در این مرحله تمام محصولات و قسمت های مختلف محصول مخصوصا صفحات میز و صندلی ها علاوه بر فوم پیچی، حباب پیچ هم می شوند.

مرحله سوم: کارتن پیچ

بعد از فوم پیچی و حباب پیچی ، تمام قسمت های محصولات کارتن پیچ هم می شوند. به طور کلی می توان گفت که تمام محصولات عاج درهنگام بسته بندی از سه مرحله فوم پیچی ، حباب پیچی و کارتن پیچی عبور خواهد کرد. از آنجایی که گروه تولیدی عاج محصولات خود را به تمام نقاط کشورارسال می کند این اطمینان و تضمین را به تمام مشتریان خود می دهد که محصولات خود را با ایمنی کامل وسالم درب منزل خود دریافت کنند.

مرحله کارتن پیچ

کارتن پیچ