مجله

خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

برای خرید سرویس خواب با قیمت مناسب چه کارهایی انجام می دهید؟ همه ما دوست داریم سرویس خوابی را که قیمت مناسبی داشته باشد و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار باشد تهیه کنیم.اما نمیدانیم چطور و از کجا باید این محصول را تهیه کرد.

طول عمر سرویس خواب

طول عمر سرویس خواب

چه چیزهایی را باید در یک فروشگاه سرویس خواب پرسید؟ چند سوال اساسی برای پرسیدن در فروشگاه های سرویس خواب وجود دارد تا بدانید دقیقاً چه مبلغی را بابت خرید خود پرداخت می کنید: سرویس خواب شما چطور تهیه می شود؟ چگونه سرویس خواب به طور کامل بسته بندی شده ، یا بسته بندی مورد نیاز وجود دارد؟ چگونه طراحی میشود و آیا امکانات لازم برای این طراحی را دارند؟ ضمانت سرویس خواب چه مواردی را پوشش می دهد و برای چه مدت؟ مدت زمان تحویل آن چقدر می باشد و چه هزینه یی بابت آن باید پرداخت شود؟ با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: خریدتخت خواب دو نفره چوبی

طول عمر سرویس خواب

یکی از مهمترین سوالاتی که شاید دغدغه بسیاری از خریداران در هنگام خرید سرویس خواب باشد نه این است که طول عمر سرویس خواب چقدر است البته باید گفت که عدد دقیقی برای این سوال وجود ندارد اما طول عمر یک محصول علاوه بر متریال استفاده شده و یراق آلات و نوع طراحی که در آن محصول انجام شده، به نحوه نگهداری محصول هم بسیار وابسته است.

اما همانطور که می‌دانیم طول عمر مفید یک سرویس خواب تمام چوب البته از نوع مرغوب آن ، بسیار بالاتر از یک سرویس خواب از جنس ملامین یا ام دی اف می باشد و به تبع هم قیمت آن تفاوت بسیار زیادی دارد.

فارغ از همه این موضوعات اگر محصولات به درستی جابجا شوند و در طول زمان ضربه خاصی که باعث باز شدن اتصالات و از بین رفتن بدنه محصول شوند اتفاق نیفتد؛ یک سرویس خواب که از جنس ملامین یا ام دی اف است می تواند براحتی بین ۵ تا ۷ سال بلکه بیشتر عمر مفید داشته باشد و بعد از آن متناسب با نوع نگهداری شما می تواند سالهای سال بدون کوچکترین کاهشی در کارایی آن مورد استفاده قرار بگیرد.

معایب خرید سرویس خواب از مراکز نامعتبر

  1. در ابتدا ممکن است چیزی که در کارگاه به شما به عنوان نمونه سفارش نشان داده می شود با محصولی که برای شما آماده شده تفاوت داشته باشد. شاید در ابتدا این تفاوت در ظاهر محصول محسوس نباشد، اما به مرور زمان در کیفیت محصول شما خودش را نشان خواهد داد. البته تشخیص اولیه آن برای یک آدم غیرمتخصص ممکن است کمی سخت به نظر برسد.
  2. بدقولی های زیاد بابت زمان تحویل
  3. هزینه های اضافی بابت حمل و نقل
  4. هزینه های زیاد برای حمل در طبقات
  5. داشتن مشکلات فنی و ایرادات دیگر زمانی که محصول به دست شما می رسد
  6. محصول شما ممکن است دارای مشکل یا ایراد فنی در طول زمان شود که متاسفانه به دلیل خرید کردن از کارگاه های نامعتبر و بدون خدمات پس از فروش کسی پاسخگوی آن نباشد. به همین علت ما به شما خریداران عزیز توصیه می کنیم که سرویس خواب خود را از مراکزی که دارای خدمات پس از فروش هستند و به نیازهای شما پاسخگو می باشند تهیه کنید.
نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

اینکه سرویس خواب شما از چه متریالی ساخته شده است در کیفیت و دوام کالای شما تاثیر بسزایی دارد. قیمت سرویس خواب رابطه مستقیمی با جنس آن دارد

نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب با قیمت مناسب

شما سرویس خواب اعم از سرویس خواب چوبی ام دی اف یا ملامین را انتخاب می کنید، سعی کنید یک محصول با کیفیت را انتخاب کنید تا از راحتی و دوام آن مطمئن باشید. برای نمونه باید به رنگ و یا جلایی که به ام دی اف خورده شده توجه کنید و اگربوی رنگ شما را آزار می دهد به فروشنده در مورد کیفیت پایین کاری اطلاع دهید چون حتی بعد از خریدن این سرویس خواب برای چندین ماه یا چند سال در هنگام استراحت شما اذیت خواهید شد.

بنابراین در هنگام خرید باید به کیفیت جنس، طراحی و نوع متریال به کار رفته در محصول توجه کنید. در اینجا به چند نکته مهم در خصوص خرید سرویس خواب اشاره خواهیم کرد:

جنس سرویس خواب

جنس سرویس خواب

اولین موردی که باید به آن توجه کنید، جنس سرویس خواب است. اینکه سرویس خواب شما از چه متریالی ساخته شده است در کیفیت و دوام کالای شما تاثیر بسزایی دارد. قیمت سرویس خواب رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. سرویس خواب ها از جنس فلز، چوب، ام دی اف و ملامینه ساخته می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

ابزار و یراق آلات بکار رفته در سرویس خواب شما نکته مهمی است. دست گیره های کشو های میز آرایش یا پاتختی ها، ریل های بکار رفته در کشو ها، لولا های بکار رفته در درب ها، اتصالات تخت، نمونه های این ابزارها به شمار می آید.

ظرافت کار و تمیز بودن سرویس خواب

ظرافت کار و تمیز بودن سرویس خواب

نکته مهم دیگر ظرافت کار و تمیز بودن آن است. اما تمیز بودن را چطور باید تشخیص داد؟ در محصولاتی که از ورق های مصنوعی مانند ام دی اف و ملامینه تهیه می شوند این نکته از روی برش های انجام شده و لبه های قسمت های برش داده قابل تشخیص است. اگر ورق به شکل نامطلوب و توسط فرد غیر متخصص برش بخورد یا دستگاه برش از کیفیت بالایی برخوردار نباشد یا کیفیت ورق استفاده شده به اندازه کافی مرغوب نباشد آنگاه لبه های قسمت های برش خورده صاف نخواهند بود و بنا بر میزان بی کیفیتی، دارای قسمت های لب پر شده ریز یا درشت خواهد بود.

اما نکته آخر کفی تخت می باشد. کفی تخت ها به چند دسته تقسیم می شوند . جک دار و بدون جک. کفی های جک دارکمی گرانتر هستند و امکان استفاده از فضای زیر تخت را به خصوص برای کسانی که بخواهند از فضای کامل اتاق خود بهره ببرند فراهم می کند. در واقع اگر کفی تخت شما جک دار باشد دسترسی به فضای زیر تخت بسیار آسانتر خواهد بود. نمونه کفی جک دار در زیر نشان داده شده است.

گارانتی سرویس واب

گارانتی سرویس خواب

بیشتر بدانید:راهنمای خرید سرویس خواب

گارانتی

هنگام خرید، سرویس خوابی را تهیه کنید که دارای گارانتی باشد.چرا که در صورتی که سرویس خواب شما دچار مشکل شود باید هزینه های بسیار زیادی را جهت جبران این مشکل پرداخت کنید. بدون شک هیچ تولید کننده ای ضمانت یک کالای بی کیفیت را نخواهد کرد. و مسئولیت هزینه های سنگین آن را نخواهند پذیرفت . البته که داشتن گارانتی یا نبودن آن تنها دلیل داشتن یک جنس مرغوب نمی باشد ولی به عنوان یک گزینه مهم برای انتخاب شما به حساب می آید.

خرید یک سرویس خواب با قیمت مناسب دغدغه بسیاری از خریداران سرویس خواب می باشد. اختلاف قیمت در سرویس های خواب بستگی به کیفیت و متریال بکار رفته در آن و در گزینه های دیگر خرید از مراکزی که هزینه گزافی بایت برند دریافت می کنند؛ خواهد داشت.گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در جهت خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. این مجموعه محصولات خود را با بهترین متریال و گارانتی 18 ماهه و ارسال رایگان به مشتریان خود عرضه می کند. جهت ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *