مجله

خرید سرویس خواب تمام چوب

خرید سرویس خواب تمام چوبی

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا چوب و سرویس خواب تمام چوب تا این اندازه برای افراد محبوبیت زیادی دارد؟ چوب؛ بسیار آرام بخش و تسکین دهنده است و جز متریال گرم، پر احساس و از نظر زیست محیطی پایدار است. البته نه به خاطر اینکه چوب انواع مختلفی دارد بلکه به دلیل اینکه می توان گزینه های متفاوتی را در مورد سبک طراحی رنگ آن در اختیار افراد قرار دهد می‌تواند بسیار گزینه پرطرفداری باشد.

سرویس خواب تمام چوب

سرویس خواب تمام چوب

بیشتر بدانید:خرید سرویس خواب دو نفره چوبی

سرویس خواب تمام چوب

سرویس خواب چوبی از دیرباز تاکنون همیشه بهترین گزینه برای خریداران آن محسوب می‌شد. چرا که چوب دارای مقاومت و دوام بالایی می باشد. معمولاً چوب انتخاب شده برای سرویس های خواب شامل: چوب راش، چوب توسکا، افرا، گردو و غیره می باشد. با توجه به محل زندگی افراد و نوع اقلیم منطقه آنها ممکن است مقاومت آن متفاوت باشد.

یکی از ویژگی های خوب انتخاب چوب برای سرویس خواب این است که می‌توان آن را در طرح ها و رنگ های مختلف بر اساس انواع مختلف سلیقه افراد انتخاب کرد و همچنین می‌توان با توجه به نوع طرح های انتخاب شده آن را با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ کرد.

 انتخاب سرویس خواب تمام چوب

یکی از اجزای مهم اتاق خواب که می تواند بر زیبایی اتاق خواب تاثیر زیادی بگذارد؛ سرویس خواب می باشد. بنابراین شما باید در هنگام خرید سرویس خواب خود تمامی جزئیات و نکات مهم را در نظر بگیرید. اگر می خواهید سالهای سال از یک سرویس خواب با کیفیت بالا استفاده کنید سرویس خواب چوبی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. چرا که علاوه بر کیفیت؛ زیبایی خاصی را به دکوراسیون اتاق خواب شما می بخشد.

 انتخاب سرویس خواب تمام چوب

انتخاب سرویس خواب تمام چوب

سرویس خواب اولین وسیله ای است که در اتاق خواب شما به چشم می خورد بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را داشته باشید

سرویس خواب های چوبی انواع مختلفی دارد و در رنگ های روشن و تیره ساخته می شود. اگر اتاق خواب کوچکی دارید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. چرا که می توانید به وسیله این سرویس خواب ها جلوه تازه‌ای به اتاق خواب خود ببخشید و آن را دلبازتر کنید. سرویس خواب اولین وسیله ای است که در اتاق خواب شما به چشم می خورد بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را داشته باشید. سرویس خواب چوبی در انواع مختلف سرویس خواب سلطنتی، سرویس خواب اسپرت، سرویس خواب مدرن وجود دارد. که بسته به دکوراسیون داخلی اتاق؛ می توانید طبق سلیقه خود مدل آن را انتخاب کنید.

فواید و معایب سرویس خواب چوبی

قبل از انتخاب بهترین چوب برای سرویس خواب خود باید از مزایای چوب سرویس خواب آگاهی داشته باشیم.امروزه فریم هایی که برای سرویس خواب استفاده می‌شود از متریال متفاوتی است. اما هنوز هم چوب جزء بهترین متریال برای ساختن فریم سرویس خواب می باشد. چرا که این نوع متریال هنوز آن نمای طبیعی و سنتی را دارد؛که به راحتی می توان آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد و زیبایی اتاق خواب شما را دوچندان می کند. در ادامه به چند مورد از مزایا و معایب خرید سرویس خواب تمام چوب اشاره خواهیم کرد:

فواید سرویس خواب چوبی

فواید سرویس خواب چوبی

شاید در ابتدا هزینه زیادی نسبت به متریال دیگر بابت چوب پرداخت خواهید کرد، اما مطمئن باشید کارآیی و میزان طول عمر سرویس خواب چوبی شما جبران این هزینه را خواهد کرد و شما را سالها از خرید دوباره سرویس خواب بی نیاز می کند.

  • دوام
    یکی از ویژگی های مشترک و مهم بسیاری از چوب ها دوام و طول عمر بالای آن ها می باشد. که به دلیل ماندگاری بالای این متریال برای سرویس خواب انتخاب می‌شوند. بیشتر فریم های سرویس خواب چوبی با چوب های بادوام طراحی می شوند. به دلیل مقاومت و استحکام بالای چوب با خرید این نوع سرویس خواب ها میتوانید ارزش پولی خود را حفظ کنید. سرویس های خواب چوبی با تغییرات اندکی، سال‌ها کاربرد داشته و قابل استفاده می باشند.
  • تطبیق و سازگاری بالا
    سرویس خواب چوبی معمولاً با هر سلیقه ای سازگار است و به راحتی می‌توان آن را با هر دکوراسیونی انتخاب کرد. به همین دلیل است که سرویس خواب چوبی در میان افراد محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. امروزه سرویس های خواب چوبی با سبک ها و رنگ های متنوعی با توجه به هر سلیقه ساخته می شوند. همچنین سرویس خواب را می توان برای تغییر رنگ، رنگ آمیزی کرد.
  • نگهداری . سرویس خواب چوبی نیاز به نگهداری خاصی ندارد. در واقع خیلی لازم نیست وقت زیادی را صرف تمیز کردن آن کنید. می توانید تنها با یک دستمال خشک آن را مانند روز اول تمیز و براق کنید.
معایب سرویس خواب چوبی

معایب سرویس خواب چوبی

  • سنگین بودن
    شاید بتوان گفت یکی از معایب سرویس خواب چوبی سنگین بودن و عدم راحتی در جابجایی آن باشد. چرا که کسانی که بخواهند جابجایی و اسباب کشی به خصوص کسانی که پله های زیادی در خانه دارند؛ این ممکن است خیلی انتخاب ایده آلی نباشد.
  • هزینه
    البته باید گفت که چوب در زمره ی گران ترین متریال برای خرید سرویس خواب می باشد. اما باید گفت که در ازای هزینه زیادی که می دهیم چه چیزی را دریافت می کنیم؟ شاید در ابتدا هزینه زیادی نسبت به متریال دیگر بابت چوب پرداخت خواهید کرد، اما مطمئن باشید کارآیی و میزان طول عمر سرویس خواب چوبی شما جبران این هزینه را خواهد کرد و شما را سالها از خرید دوباره سرویس خواب بی نیاز می کند.
نکات لازم برای خرید سرویس خواب چوبی

نکات لازم برای خرید سرویس خواب چوبی

بیشتر بدانید:راهنمای خرید سرویس خواب

نکات لازم برای خرید سرویس خواب چوبی

  1. مدل سرویس خواب مدل.  مدل سرویس خوابی را که انتخاب می کنید کاملاً سلیقه ای است و باید بر اساس اندازه و مساحت اتاق خواب شما باشد. این مدل ها انواع مختلفی دارد مانند: استیل ، کلاسیک و مدرن. مدل سرویس خوابهای استیل دارای طراحی به‌نسبت پرکاربردتر از محصولات کلاسیک و مدرن هستند. که با توجه به همین مسئله میزان چوب استفاده شده در قسمت بدنه یا  دسته آن می تواند کاملاً متفاوت باشد. البته که میزان این چوب در سرویس خواب های کلاسیک و مدرن با هم متفاوت است .
  2. کیفیت و ساختار چوب بکار رفته در سرویس خواب می باشد که روی کیفیت محصول تاثیر زیادی می گذارد. برای تهیه سرویس خواب های چوبی از انواع مختلف چوب استفاده می شود؛ اما پر کاربرد ترین و با کیفیت ترین چوب هایی که برای ساخت این نوع سرویس ها استفاده می شود چوب راش ، چوب گردو، افرا و توسکا می باشد. شما باید سعی کنید سرویس خواب هایی را انتخاب کنید که از این چوب ها ساخته شده باشد.
  3. تعداد اجزا. میتوانید با توجه به سلیقه خود بخش هایی از اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب خود را حذف کنید؛ که در این صورت هزینه‌ای که بابت خرید سرویس خواب می پردازید کمتر خواهد شد.
  4. قیمت سرویس خواب. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم از مهمترین ملاک ها برای خرید سرویس خواب چوبی میباشد. می توانید بسته به نوع نیاز و بودجه خود برای خرید سرویس خواب چوبی خود برنامه‌ریزی کنید. هرچه تعداد اجزای غیر ضروری خود را کمتر کنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

یکی از دغدغه های مهم هنگام خرید وسیله های مختلف برای اتاق خواب؛ خرید سرویس خواب می باشد. چوب یکی از متریالی است که بین اغلب افراد به دلیل اینکه با هر دکوراسیونی میتواند مطابقت کند و همچنین سالهای سال هم از طول عمر آن بگذرد از مد نخواهد افتاد؛ محبوبیت زیادی دارد.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای درخشان در تولید انواع تخت خواب چوبی با بهترین متریال می باشد. این گروه تمامی محصولات خود را با بسته بندی مناسب و گارانتی 18 ماهه و ارسال رایگان به سراسر کشور ، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای ارتباط با ما ، با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *