مجله

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری چیست؟ ، یکی از اولین سوالاتی ست که هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی از خود می پرسیم. شاید در ابتدا به نظر برسد که خیلی به آن توجه نکنیم، اما نتیجه چوب انتخاب شده می تواند تأثیر ماندگاری در ظاهر و کارایی مبلمان ما داشته باشد.پس برای اینکه بدانید بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری چه چوبی باید باشد با ما همراه باشید.

انواع چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

انواع چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

انواع چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

درختان چوب سخت به عنوان درختان برگریز در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که آنها با تغییر فصول برگ خود را از دست می دهند. درختان سوزنی برگ معمولاً دارای برگهای سوزنی هستند و تمایل دارند برگهای خود را در طول سال حفظ کنند. بیشتر درختان سوزنی برگ درختان همیشه سبز یا بوته ای هستند.

درختان سوزنی برگ درخت نرم محسوب می شوند و به طور معمول در ساخت و سازهای عمومی ، برای جعبه و کاغذ ، تخته سه لا و روکش استفاده می شوند. با این وجود درختان چوب سخت دارای درخت قلب یا میانه متراکم هستند و طبیعت آنها کمتر نفوذ پذیر و سخت است.

در غرب میانه ، گونه های چوب سخت  وجود دارد اما محدود نمی شود. توسکا ، راش آمریکایی ، خاکستر ، آسپن ، باسوود ، افرا قهوه ای ، توس ، گیلاس ، نارون ، افرا سخت ، گیاه خارک ، بلوط قرمز ، افرا نرم ، گردو ، بلوط سفید ، کاج سفید ، صنوبر زرد. این گونه های مختلف چوب سخت در بسیاری از موارد از جمله کف سازی ، آلات موسیقی ، کابینت ، آسیاب و مبلمان ظریف استفاده می شود.

پس از برداشت و تبدیل چوب به درختان ، محصولات مورد بازرسی ، درجه بندی و مرتب سازی قرار می گیرند و تعیین می کنند که چوب می تواند و چه چیزی باید تولید شود. ، چوب های سخت مورد استفاده برای ایجاد صندلی و میز ناهارخوری چوبی در بالاترین سطح درجه بندی شده اند و شامل افرا قهوه ای ، گیلاس ، نارون ، سخت افرا ، گردو آمریکایی ، بلوط قرمز ، گردو و بلوط سفید

انواع چوب

انواع چوب

افرا به دلیل استحکام و دوام بالا ، در مقایسه با سایر چوب های جنگلی هزینه بیشتری دارد. از نظر رنگ طبیعی زیباست و از نظر بافت و شکل صاف است.

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری : گیلاس،نارون،گردوی آمریکایی،افرا

  • چوب گیلاس

گیلاس ، که گیلاس سیاه نیز نامیده می شود ، در سراسر نیمه شرقی ایالات متحده یافت می شود. از نظر رنگ می تواند بسیار متفاوت باشد اما ظاهری کاملاً یکنواخت دارد. همچنین می توان آن را در سایه های روشن و تیره رنگ آمیزی کرد ، اما به دلیل تنوع زیبا که دارد اغلب رنگ آن طبیعی است. این چوب نسبتاً سخت و مقاوم است و پس از فرایند خشک شدن از لحاظ ابعادی بسیار پایدار است. گیلاس یک انتخاب عالی برای سبک های میز و صندلی غذاخوری کلاسیک و آراسته تر است و با سطح براقیت (درخشش) غنی به نظر می رسد.

  • چوب نارون

نارون ، که به آن نارون آمریکایی یا نارون خاکستری نیز گفته می شود ، در جنگل های چوب سخت در سراسر شرق ایالات متحده یافت می شود. نارون از نظر مقاومت و دوام نسبتاً سنگین و سخت است. این به خاطر الگوی دانه بندی منحصر به فرد خود شناخته می شود ، که اغلب با ظاهر “راه راه” غیر معمول و منحصر به فرد خود از گورخر یا ببر تقلید می کند. از نارون می توان برای میزها و صندلی های ناهار خوری در تعدادی از تنظیمات از سنتی تر تا معاصر یا مدرن استفاده کرد.

  • چوب افرا

افرا، در درجه اول در دریاچه های بزرگ و مناطق میانه آتلانتیک یافت می شود. افرا به دلیل استحکام و دوام بالا ، در مقایسه با سایر چوب های جنگلی هزینه بیشتری دارد. از نظر رنگ طبیعی زیباست و از نظر بافت و شکل صاف است. افرا می تواند از نظر دانه و طرح بسیار متفاوت باشد. افرا فرفری یک نوع غیر معمول و متمایز است ، و به دلیل ظاهر دانه های فرفری آن چنین نامیده می شود. افرا یک انتخاب فوق العاده برای صفحات رومیزی است و می تواند در کسانی که از تزئین با عناصر و رنگ طبیعی لذت می برند ، مورد استفاده قرار گیرد.

  • چوب گردوی آمریکایی

چوب گردوی آمریکایی معمولاً به دلیل الگوی خیره کننده دانه معروف است و در حالت طبیعی خود ، اغلب گره های زیادی دارد و به آن نمای روستایی می بخشد. این یک چوب سخت ، مقاوم و سخت است که اغلب برای دسته های ابزار ، زمین های بسکتبال و سایر برنامه هایی که دوام در آنها مهم است استفاده می شود. این چوب بیشتر با لکه طبیعی و دانه بندی منحصر به فرد قابل مشاهده باشد. چوبی ایده آل برای صفحات میز ناهار خوری ، یا در خانه هایی که سبک روستایی تری مشهود است.

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری : بلوط قرمز،گردو،بلوط سفید

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری : بلوط قرمز،گردو،بلوط سفید

بیشتربدانید:چیدمان میز ناهارخوری

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری : بلوط قرمز،گردو،بلوط سفید

  • چوب بلوط قرمز

بلوط قرمز یکی از بهترین گونه های چوبی است که برای مبلمان استفاده می شود و بیشتر در نیمه شرقی ایالات متحده رشد می کند. بلوط قرمز چوبی سنگین است و به سرعت رشد می کند. با یک الگوی دانه کاملاً یکنواخت اما باز ، می توان از آن برای ایجاد میز و صندلی غذاخوری در محیط های تجاری یا مسکونی استفاده کرد ، اغلب با سایر گونه های چوبی در یک فضا هماهنگ می شود.

  • چوب گردو

گردو ، که به آن گردوی سیاه نیز می گویند ، در حال رشد در سراسر ایالات متحده است. چوب تیره و گاهی به رنگ قرمز است و اغلب به صورت طبیعی نگه داشته می شود. دانه پهن و مستقیم گردو همراه با دوام این گونه ، آن را به یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای مبلمان ظریف تبدیل می کند و بنابراین معمولا قیمت بالاتری دارد. از تخته های رومیزی گرفته تا قطعات تزئینی و ظریف ، گردوی سیاه تقریباً در هر مکانی و برای هر ظاهری قابل استفاده است.

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

  • چوب بلوط سفید

بلوط سفید را می توان در بسیاری از مناطق شرق ایالات متحده در حال رشد یافت ، اما در مناطق جنوبی از جمله جنوب آپالاچی به وفور یافت می شود. بسیاری از انبارها در ایالات متحده با استفاده از قدرت ، نفوذ ناپذیری مایعات و مقاومت در برابر پوسیدگی شناخته شده اند و با استفاده از بلوط سفید ساخته شده اند.

یکی از وسایل های مورد نیاز در هر آشپزخانه ای میز و صندلی نهارخوری می باشد. بهتر است ازجایی میز و صندلی ناهار خوری خود را خریداری کنید که نسبت به چوب آن اطمینان کافی داشته باشید. خرید میز و صندلی ناهار خوری با کیفیت بالا می تواند به منزله یک سرمایه گذاری برای شما باشد چرا که هم دوام زیادی دارد و هم اینکه اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل تان بیفتید ارزش اولیه خود را حفظ کرده و می‌توانید آن را به راحتی با قیمت مناسب بفروشید.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای 15ساله محصولات خود را با بهترین کیفیت چوب، بسته بندی و پشتیبانی به مشتریان خود عرضه می کند به همین علت تمامی این محصولات دارای 18 ماه گارانتی می باشند. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *