مجله

میز ناهار خوری کمجا گرد

میز نهار خوری گرد کمجا

برای خرید یک میز ناهار خوری چوبی باید به استحکام و استقامت آن که مهمترین مسئله است دقت لازم را داشت یک میز غذا خوری زمانی قابل استفاده است که از پایه هایی محکم برخوردار باشد. استفاده از مواد مرغوب در ساخت بدنه میز و صندلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز نهار خوری کمجا گرد چوبی

مهمترین ویژگی میز ناهار خوری چوبی کم جا گرد

مهمترین مسئله در انتخاب خرید میز ناهار خوری چوبی :

قطعا تشخیص محکم بودن میز ناهار خوری و کارایی اتصالات و پیچ ها و … شاید برای فردی که در این زمینه تخصصی ندارد کمی مشکل باشد. پیشنهاد ما به شما این است که در اولین قدم ، اگر میز با دوام می خواهید که چند سال برای شما کار کند، به سراغ میزهایی که پایه های آن ها از جنس ام دی اف و روکش می باشد، نروید. زیرا این پایه ها به مرور زمان دچار لق شدگی پایه ها و شل شدگی پیچ ها و اتصالات می شوند بنابرین بهتر است پایه ها از جنس چوب راش و روس همراه با تضمین کیفیت و گارانتی از سوی تولید کننده باشد …

پیشنهاد ما به شما همراهان همیشگی ، انتخاب میزهایی با پایه های از جنس چوب راش و تضمین کیفیت و گارانتی از سوی تولید کننده است می باشد.

ویژگی میز ناهار خوری چوبی کم جا گرد:

میز ناهار خوری چوبی با مدل های جالبی وجود دارند که بسیار محکم و با کیفیت هستن ، به عنوان مثال کد 073 که بسیار شیک و جذاب و جز پر فروش ترین محصولات ما می باشد و دارای :

میز نهار خوری گرد کمجا چوب روس

ویژگی میز ناهار خوری چوبی کم جا گردو

متریال : چوب نراد روس

رنگ : در چهار رنگ متفاوت ( گردویی ، عسلی ، ونگه ، خود رنگ )

تحویل : 20 روز کاری

امروزه با توجه به کمبود فضا ممکن است نتوان در فضای منزل محدوده ای را برای قرار دادن میز غذا خوری در نظر گرفت که در چنین مواقعی با انتخاب یک میزناهار خوری کم جا می توانید فضایی کوچکی را در نظر بگیرید و این مشکل را برطرف کرد ، این مدل طراحی جذاب و متفاوتی دارد که در صورت استفاده نداشتن از میز می توان صندلی ها داخل جمع شود بنابرین میز ناهارخوری کمجا گرد که در انواع سایز های دو نفره ، چهار نفره و شش نفره طراحی می شود را پیشنهاد کرد زیرا این مدل میز چوبی کمترین فضا را اشغال می کند و همچنین برای فضاهای کوچک انتخاب میز کمجا یک انتخاب ایده آل و مناسبی می باشد .

خدمات فروش میز ناهار خوری چوبی گرد کمجا :

ابعاد و اندازه ی کلیه ی محصولات شرکت عاج توسط کارشناسان ، تعیین و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن و همچنین نیرو های فعال این مجموعه اجرا می شود لازم به ذکر است که ابعاد این میز شامل قطر 100 و ارتفاع 73 می باشد ، نشیمن صندلی ها راحت و ارتفاع آن ها نیز استاندارد می باشد تا شما غذای خود را به راحتی و با آرامش خاطر میل فرمایید

استقامت بالا ، کیفیت برتر و کارآیی از ویژگی هایی هستند که مشتریان هنگام خرید به این سه مورد توجه بسیاری می کنند. شرکت عاج با بیست سال سابقه در صنعت چوب جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان محصولاتی با کیفیت و مقاومت بالا و طول عمر زیاد، که به صورت کاملا صنعتی تولید و پخش می شوند.

میز نهار گرد کمجا چوب نراد

خدمات فروش میز ناهار خوری چوبی گرد کمجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *