مجله

میز ناهار خوری تبدیلی

میز ناهار خوری تبدیلی

یکی از مزایای مهم میز ناهار خوری چوبی نیاز به فضای اندک است بنابراین می توان بهترین گزینه برای مکانهایی با محدودیت فضایی است باشد . این صندلی ها نه تنها برای کاربرد در فضاهای کوچک مناسب اند بلکه حمل آنها نیز آسان بوده و برای برگزاری مراسمات مختلف در فضای آزاد می تواند انتخابی مناسب باشد.

میز ناهار خوری تبدلی

میز تبدلی مستطیلی

میز ناهار خوری تاشو طراحی ظریف و متفاوتی دارد؛ این مدل به صورت تاشو و کشویی باز و بسته می شود و بعد از باز شدن به صورت میزغذا خوری کاملی در می آید، برخی از این مدل های تاشو به صورت کشو دار نیز طراحی می شوند که می توان از کشوی آنها برای قرار دادن وسایلی نظیر قاشق و چاقو و چنگال و … استفاده کرد.بنابراین طراحان ما سعی بر این دارند که با طراحی های مبتکرانه توجه شما را در این زمینه بدست آورند تا بتوانید با ایده گرفتن از آنها میز ناهار خوری با طرح شیک و کاربردی را انتخاب کنید.

مدل های مختلف میز ناهار خوری تاشو :

میز و صندلی های تاشو در طرح و ابعادهای مختلفی توسط شرکت عاج تولید می شود که این شرایط را برای شما فراهم کند تا باتوجه به چیدمان منزلتان بهترین انتخاب را داشته باشید ، پس با ما همراه باشید تا با مدل های مختلفی شما را آشنا کنیم .

میز ناهار خوری مدل تاشو ( مستطیل کشو دار ) :

میز ناهار خوری مستطیلی

میز ناهار خوری چوبی مستطیلی تاشو

میز ناهار خوری تاشو

میز ناهار خوری چوبی تاشو

میز ناهار خوری مدل تاشو مستطیل، بسیار زیبا در چندین رنگ متنوع تولید می شود. ساخته شده از چوب نراد ( روس ) می باشد در رنگ بندی ها ی مختلف ( گردویی ، عسلی ، ونگه ، خودرنگ ) ارائه شده ابعاد این میز 120.70 است که در حالت جمع بودن ابعاد 60.70 را به خود می گیرد .

میز ناهار خوری مدل تاشو ( گرد )

میز ناهار خوری گرد

میز ناهار خوری گرد تاشو

میز ناهار خوری گرد چوبی

میز ناهار خوری گرد چوبی تاشو

درسته که دایره نسبت به دیگر اشکال های هندسی فضای بیشتری را اشغال می کند ولی اگر تاشو باشد می توان گفت از بقیه مدل ها در فضای کوچک مناسب ترین گزینه است . یکی از محصولات این مجموعه میز گرد کد 407 می باشد قطر این میز 90 و ارتفاع 74 است.

میز ناهار خوری تاشو ( مدل مستطیل )

میز ناهارخوری 6 نفره

میز ناهار خوری 6 نفره تاشو

میز ناهار خوری چوبی مستطیلی

میز چوبی تاشو

همانطور که مشاهده می کنید این مدل جز جدیدترین مدل تاشو می باشد که طوری طراحی شده زمانی که صندلی ها کاربردی ندارند می توان جمع کرد و در جایگاه خود طراحی شده گذاشت توجه داشته باشید این میز به میز جادویی معروف است یعنی دونفره تبدیل به چهار نفره و در نهایت شش نفره می شود .

میز ناهار خوری مدل تاشو ( بیضی )

میز 2 نفره چوبی

میز 2 نفره چوبی تاشو

میز ناهار خوری چوبی بیضی

میز ناهار خوری چوبی تاشو بیضی

اگر شما این سبک را انتخاب کردید بدانید بسیار جسور و خاص پسند هستین زیرا چیدمان این سبک میز بسیار دشوار است ولی از جهت دیگر با یک چیدمان مناسب آن محیط را به یک فضای بسیار جذاب و خاص تبدیل می کنید لازم به ذکر است که اشکال بیضی دوجانبه می باشد یعنی هم در زمان قدیم به روش سنتی کاربرد دارد و هم در زمان حال به روش مدرن می توان استفاده کرد این تنها موردی است که دردو سبک همزمان کارایی دارد . وجود میزهای بیضی می توانند به هر وعده ی غذایی حس مهمانی ببخشند، چه بخواهید فقط با خانواده تان غذا بخورید و چه بخواهید مهمانان تان را تحت تأثیر قرار دهید زیرا با وجود لبه های منحنی می توانند جریان انرژی را به آرامی از خطوط خشن یک مستطیل به بیضی انتقال دهید و به همین دلیل دیگر محدودیت ایجاد نخواهد کرد و به راحتی می توان با اضافه کردن صندلی، افراد بیشتری را اطراف خود جای دهید . میزی که مشاهده می کنید بسیار مدرن است زیرا دارای پایه های چوبی محکم و صفحه ی تمام چوب است ابعاد آن شامل طول 120 و عرض 72 و ارتفاع 73 می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *