مجله

میز ناهارخوری نقطه ی کانونی هر خانه ای است

میز ناهارخوری نقطه ی کانونی هر خانه ای است

میز ناهارخوری محل جمع آوری برای زوج ها، خانواده ها و دوستان است امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل منزل تبدیل شده است، توجه داشته باشید که این محصول در انواع و طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد و شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود انتخاب نمایید .در این مطلب می خواهیم شما را با چند نکته ی کلیدی در انتخاب بهتر میز ناهارخوری چوبی آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

تاثیر اشکال هندسی در انتخاب میز ناهار خوری:

میز ناهار خوری چوبی کرکره ای

میز ناهار خوری کرکره ای

وجود اشکال هندسی در محیط خانه هر کدام تعبیر و کارایی خودش را دارد به عنوان مثال استفاده از اشکال دایره در دکوراسیون منزل نه تنها باعث ایجاد یک فضای صمیمی در بین افراد می شود بلکه میزان دید بین حضار هم آسان می شود . یکی از لوازمیه که اگر از آن درست و در جای مناسبی استفاده شود علاوه بر کارکردی که دارد زیبایی خاصی به فضاهای مختلف خانه می بخشد . لازم به ذکر است که میزهای گرد درست است جای زیادی رو اشغال می کنند ولی بخاطر انحنایی که دارد به راحتی برای کنج های خالی خونه مناسبن فقط باید به این نکته توجه کرد که حتما میزان مساحت فضا را در نظر داشت تا به اندازه رد شدن یک نفر جا گذاشت .

انتخاب میز های مستطیل هم در فضا های کم می توان گفت بهترین انتخاب است زیرا حتی اگر دارای عرض کمی هم باشد برای گذاشتن ظروف مشکلی پیش نخواهد آمد خوب است که بدانید وجود اشکال هندسی مستطیل در دکوراسیون مدرن نیز به اندازه ی گذشته کاربرد دارد و در نظر داشته باشید که وجوداین اشکال مستطیل محفل را رسمی تر خواهد کرد .

تاثیر رنگ و متریال در میز ناهار خوری :

میز ناهارخوری چوبی گرد

میز ناهار خوری چوب روس گرد

وجود خاصیت چوب بسیار موثر است ، زیرا چوب از دیرباز تابه حال یکی از پرطرفدارترین عنصرهابوده وبسیار مورد استفاده قرار گرفته است باید بدانیم رنگ ها در محیط اطراف میز ناهار خوری تاثیر زیادی بر اشتها و صمیمت در هنگام غذا خوردن دارد مخصوصا اگر از رنگ های گرم استفاده شود ، وجود رنگ های روشن محیط را بزرگ تر و دلباز تر نشان می دهد .

میز ناهار خوری چوب روس مستطیل

میز ناهار خوری چوب نراد مستطیل

با توجه به رعایت نکات بالا شما میتوانید بهترین انتخاب و دکوراسیون در فضا داشته باشید طراحان مجموعه ی عاج با طراحی ها ی مبتکرانه سعی بر این دارد که رضایت شما همراهان همیشگی را در هر زمینه ای کسب کنند. با ما همراه باشید تا با محصولات جدید تر آشنا شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *