مجله

قیمت مبلمان کافی شاپ

مبلمان رستوران

کافی شاپ ها از جمله مکان هایی برای تفریح و گپ و گفت صمیمانه هستند و گزینه ایده‌آل و مناسبی برای بسیاری از افراد نیز است. یکی از مهمترین عواملی که کافی شاپ ها را بهترین مکان برای جذب افراد تبدیل میکند؛ مبلمان کافی شاپ میباشد. مبلمان کافی شاپ می تواند نگاه افراد را به کلی عوض کند و در تصمیم آنها برای انتخاب کافه تاثیر بگذارد. انتخاب مبلمان مناسب از مهمترین فاکتورهای لازم برای جذب مشتریان می باشد که رابطه ای مستقیم با قیمت مبلمان کافی شاپ دارد. در ادامه به برخی از عوامل تعیین کننده قیمت مبلمان کافی شاپ اشاره خواهیم کرد.

مبلمان کافی شاپ

مبلمان کافی شاپ

بیشتر بدانید:انواع رنگ چوب مبلمان

مبلمان کافی شاپ

استفاده از مبلمان مناسب در کافی شاپ می‌تواند مشتریان بیشتری را به این فضا جذب کند. اگر مبلمان ساده ولی در عین حال راحت باشد در کنار موارد دیگر مشتری را جذب خواهد کرد. میز و صندلی کافی شاپ اگر مناسب باشد به عنوان مکانی برای فراغت از اوقات سخت در طول روز در نظر گرفته می‌شود و در مواردی که مشتریان به دنبال یافتن مکانی خاص برای رفع خستگی باشند به کافی شاپ فکر می‌کند. مبلمان مناسب برای آنها فضایی امن ایجاد کرده و در فضای مورد نظر به عنوان نقطه ای برای رفع خستگی انتخاب می‌شود.

انواع مبلمان کافی شاپ

مبلمان کافی شاپ بر اساس جنس کلاف، نشیمن و فرم به چند دسته تقسیم می شوند :

  • جنس کلاف: مبلمان کافی شاپ بر اساس جنس کلاف به صندلی های چوبی، فلزی، پلاستیکی تقسیم می‌شوند.
  • جنس نشیمن: چوبی، فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و چرمی
  • فرم: بر اساس فرم به سه دسته صندلی های پارسونز (صندلی هایی با پشتی بلند) بدون دسته و دسته دار تقسیم می شوند.

امروزه از صندلی های بدون دسته یا چهارپایه به خاطر راحت نبودن شان در هنگام نشستن البته به جز در سبک‌های خاصی که در برخی از کافه ها از آن استفاده می‌کنند؛ کمتر از قبل مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزهای آلومینیومی و چوبی با انواع پایه های بشقابی و چهار پر هم جزئی از مبلمان کافه شاپ مرسوم هستند.
مبلمان کافی شاپ باید به گونه ای انتخاب شوند که بتوان آنها را تعمیر و دوباره رنگ کرد. برای میز هم به دنبال نمونه هایی باید بود که تمیز کردن آنها راحت تر باشد و به راحتی با سبک و تم مورد نظر تان هماهنگ شوند.

عوامل موثر بر قیمت مبلمان کافی شاپ

عوامل موثر بر قیمت مبلمان کافی شاپ

عوامل موثر بر قیمت مبلمان کافی شاپ

جنس محصول
جنس های متفاوتی برای مبلمان موجود در فضای کافی شاپ استفاده میشود؛ که در ارتباط با مبلمان مخصوص کافی شاپ با تنوع بالایی وجود دارد. معمولاً بیشتر میز و صندلی هایی که در کافی شاپ استفاده می شود از جنس فلز و چوب است. اما می‌توان از مواد دیگری مانند سنگ و پلاستیک هم استفاده کرد. کاربردی بودن مبلمان حائز اهمیت است و جنس مبلمان باید به گونه‌ای باشد که در برابر آسیب‌های زیادی مقاومت بالایی از خود نشان داده و بعد از گذشت مدت کوتاهی از بین نروند.

طبیعتاً استفاده از فلز و میز و صندلی های پلاستیکی نسبت به انواع دیگر جنس ها مانند چوب و چرم قیمت کمتری را خواهد داشت .اگر جنس چوب بکار رفته در مبلمان کافی شاپ مرغوب تر باشد قیمت و هزینه ای بابت آن پرداخته میشود بالاتر است و در مورد مبلمان چرم هم در صورتی که بخواهیم برای محیط داخلی فضای کافی شاپ استفاده شود بهتر است؛ چرا که اگر در فضای بیرون قرار بگیرد در برابر آسیب هایی مانند نور مستقیم آفتاب دوام نداشته و ممکن است که داغ شده و مشتری را اذیت کند.

ابعاد مبلمان

ابعاد مبلمان

قطعاً ابعاد مبل بزرگتر و یا کوچکتر بر روی قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. هر چه ابعاد مبل شما بزرگتر باشد، افزایش هزینه بیشتر است. بنابراین در هنگام خرید مبلمان کافی شاپ خود دقت کنید

ابعاد مبلمان

بیشترین اشتباهاتی که افراد هنگام خریدن مبل دارند مربوط به انتخاب سایز آن است؛ یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک انتخاب می‌کنند. بنابراین برای حل این مشکل ابتدا فضای خود را در نظر بگیرید که چگونه است و برای آن باید به چه اندازه خریداری شود. بعد از آن به اندازه گیری قسمت هایی که قرار است مبل شوند بپردازید.
قطعاً ابعاد مبل بزرگتر و یا کوچکتر بر روی قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. هر چه ابعاد مبل شما بزرگتر باشد، افزایش هزینه بیشتر است. بنابراین در هنگام خرید مبلمان کافی شاپ خود دقت کنید.

طراحی و مدل
به طور کلی مبلمان در کافی شاپ ها به چند دسته تقسیم می شوند:

  • مبلمان استیل
  • مبلمان نیمه استیل (ترکیبی از طراحی سنتی و راحتی)
  • مبل راحتی (که طرفداران این نوع مدل بیشتر از سایر مدل ها هستند)

در خیلی از موارد با ساختن مبل های خاص نیاز است که وقت بیشتری برای به وجود آوردن این نوع از مبلمان صرف شود و خلاقیت بالایی را مدنظر قرار می‌دهد. مسلما هزینه مبلمان نیز افزایش خواهد یافت.
علاوه بر آن باید افزود مبلمان استیلی که یک دسته چوبی دارند از این نظر که چوب بیشتری برای آنها به کار برده شده گران قیمت تر هستند. علاوه بر اندازه چوب منبت نیز می‌تواند تاثیر مستقیمی روی قیمت آن داشته باشد. به نحوی که هرچه منبت ظریف تر باشد قیمت بیشتری به خود خواهد گرفت.

انواع مبلمان کافی شاپ

انواع مبلمان کافی شاپ

کیفیت
اینکه مبل چرمی بهتر است یا پارچه ای مساله ای است که هر شخصی ممکن است از خود بپرسد. اما باید گفت هر یک از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. پس با سلیقه خود برای انتخاب مبلمان اقدام کنید.مثلا اگر شما بخواهید مبلی را انتخاب کنید که سالها بتوانید از آن استفاده کنید و برای شما کارایی داشته باشد.
می توانید مبل راحتی را بخرید. معیار کیفیت مبل بر اساس نوع پارچه و چارچوبی که در آن به کار برده شده سنجیده می‌شود. همچنین باید مبلمانی را انتخاب کنید که شستشوی راحت تری داشته باشد. بهتر است از مبلی که هم استحکام بیشتری دارد و هم برای نظافت راحت تر است استفاده کنید.
ممکن است که قیمت کمتر یکی از مهمترین مزیت مبل های پارچه ای باشد که طرفداران زیادی نیز دارد اما صددرصد معایبی نیز دارد که چشمگیرترین آن شست و شوی سخت آن است.

در ادامه باید افزود هیچگاه مبل ارزان قیمت را برای خرید انتخاب نکنید. بسیاری از افراد برای خرید مبل در دسته ای که قیمت مناسبی دارد به دنبال مورد دلخواه خود می کردند و هیچ گاه فراتر از حوزه خود خرید نمی کند.

پیشنهاد ما این است از خرید موبایل با قیمت بسیار پایین خودداری کنید چرا که مسلم است که مبل های ارزان قیمت جنس مرغوبی ندارند و در صورتی که آنها را خرید کنید مجبور خواهیم شد پس از گذشت مدتی دوباره مبل بخرید زیرا در خرید قبلی دقت کافی نداشته و جنس نامرغوب را برای مبلمان کافی شاپ خود انتخاب کرده‌اید که حالا دیگر کارایی لازم را ندارند.

گروه تولیدی عاج تولیدکننده انواع مبلمان راحتی و چوبی با بهترین کیفیت، متریال، بسته بندی پیشرفته و پشتیبانی حرفه ای برای شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی محصولات در این گروه تمام چوب بوده  و دارای گارانتی 18 ماهه برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *