مجله

ایده هایی برای دکوراسیون میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ

می خواهیم سفری کوتاه در قلب فضای جذاب کافی شاپ ها ، با آن عطر تلخ قهوه مخصوص به خود را با هم آغاز کنیم. می خواهیم شما را با ایده هایی برای دکوراسیون میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ آشنا کنیم.مهمترین عاملی که باعث می‌شود مشتریان یک کافی شاپ را از بین چند گزینه انتخاب برگزینند زیبایی و شیک بودن فضای داخل آن است.
شک نداشته باشید که میز و صندلی رستوران و کافی شاپ هم درست به اندازه کیفیت و تنوع غذا اهمیت دارد. در واقع همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور با استفاده از چند تکنیک ساده و راحت می‌توان سطح کیفیت دکوراسیون کافی شاپ خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

ایده هایی برای دکوراسیون میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ: طراحی

طراحی صنعتی
دکوراسیون صنعتی در واقع یکی از محبوبترین دکوراسیون های مورد استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد که از نظر اقتصادی به صرفه بوده و از لحاظ بصری نیز بسیار زیبا است.
بسیاری از کافی‌شاپ‌های با این طراحی داخلی دیوارهای آجری دارند و دیگر نیازی به پنهان کردن آن ندارند؛ تنها باید آنها را کمی برجسته کرد. لوله ها بخش مهمی از این نوع دکوراسیون هستند نباید نادیده گرفته شوند.

استفاده از صندلی و میز چوبی در این طراحی یکی از شاخصه های آن می باشد. از چوب برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده کنید. استفاده از تیرهای سقفی، سبدهای سیمی، بلوک های مربعی شکل، می‌تواند خلاقانه باشد.

نکته مهمی که باید به آن دقت کرد؛ لامپهای صنعتی است. از هر جایی که شما بخواهید می توانید آویزان کنید. بهترین رنگهایی که می توانید در این طراحی استفاده کنید خاکستری، سیاه، قهوه ای مایل به زرد، سفید، رنگ های تیره تری مانند خرمایی است.

ایده هایی برای دکوراسیون میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ: طراحی

ایده هایی برای دکوراسیون میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ: طراحی

طراحی مدرن
مهم‌ترین اصل در این نوع طراحی هدفدار بودن و هماهنگ بودن اجزای مختلف این دکوراسیون در کنار یکدیگر می باشد. در واقع باید گفت صندلی کافی شاپ و رستوران، میز و صندلی کافی شاپ باید به‌صورت هدفدار انتخاب شوند.

در این طرح باید تا حد امکان از جزئیات پیچیده اجتناب کرد و ترکیبی از عناصر ساده و پیشرفته را به کار برد. در واقع رنگ های طبیعی و خطوط صاف می توانند با اجزایی مانند صندلی رستوران یا صندلی کافی شاپ، رنگ روشن همراه با کوسن ها و با طرح هنرهای انتزاعی هماهنگ شوند.

بهتر است از پارچه هایی با بافت ابریشم، مخملی، کتان یا پشم بیشتر استفاده شود. چوب های بکار رفته باید رنگ تیره داشته باشند بدون هیچ درهم و برهمی بسیار تمیز و منظم. بهترین رنگهایی که میتوان برای این نوع دکوراسیون استفاده کرد قهوه ای، خاکستری مایل به قهوه ای، کرم یا سفید است.

طراحی هیگ Hygge

طراحی هیگ Hygge

طراحی هیگ Hygge
Hygge یک کلمه دانمارکی به معنای شادی است. در این طراحی تاکید بر روی راحتی و گرما است.طراحی داخلی ساده و همراه با عناصر طبیعی و دنج از شاخصه های مهم در این نوع دکوراسیون می‌باشد. از شمع ،شومینه و چراغهای رشته‌های استفاده می‌شود.

همچنین در انتخاب میز و صندلی کافی شاپ و یا میز نهارخوری چوبی رستوران در این سبک به راحتی و رنگ‌های گرم و روشن و ترجیحاً پارچه های مخملی توجه می شود. رنگ های خنثی، خاکستری روشن، قهوه‌ای و کرم نیز بیشترین کاربرد را در این سبک دارد.

طراحی روستایی

طراحی روستایی

طراحی روستایی
این نوع از طراحی طیف وسیعی از عناصر آلی و طبیعی را در خود جای داده است و دارای اشکال مختلفی است. در این طرح ممکن است از دکوراسیون خانه های روستایی استفاده شود و در جای دیگر از طرح‌های جنگلی.

بسیاری از اجزا و عناصری که یادآور طبیعت هستند در این سبک می‌توانند قرار بگیرند مانند گل ها، گلدان های مختلف، دیوارهای گلی با گل های پیچشی و… وجود دارند.

در این سبک تاکید روی زیبایی های ناهموار و نامنظم است و انواع چوب، سنگ و فلز استفاده میشود.کوزه ها، ظرف های شیر، و… در این سبک عناصری هستند که یادآور خانه های روستایی اند.از جمله رنگ هایی که در این طرح استفاده می‌شود می‌توان به رنگ‌های قهوه‌ای مایل به زرد، کرم، قهوه ای و سبز اشاره کرد.

 

طراحی وینتیج vintage

طراحی وینتیج vintage

طراحی وینتیج vintage
یک طراحی الهام گرفته از گذشته با سبک های مختلف از دهه های متفاوت این طراحی را به وجود می آورند. در این طرح از کاغذ دیواری های گلدار برجسته، لوازم عتیقه، رومیزی و دستمال سفره های شطرنجی استفاده می شود. در انتخاب میز و صندلی کافی شاپ و رستوران در این سبک معمولاً از نیمکت یا صندلی هایی که بیشتر در سبک ویکتوریا یا شلوغ استفاده می‌شود.

تزیین پیشخوان معمولاً از قوطی هایی برای ریختن چای، آرد یا شکر استفاده می‌شود و لوسترهای لامپها رنگارنگ هستند. رنگ هایی که در این سبک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به رنگ‌های کمرنگی مانند نارنجی روشن، خردلی یا سبز دریایی اشاره کرد.

نکاتی برای جذابیت دکوراسیون کافی شاپ و رستوران

نکاتی برای جذابیت دکوراسیون کافی شاپ و رستوران

در نظر گرفتن گوشه هایی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها با استفاده از مبلمان راحتی مانند کانال ها و کوسن های زیاد این فضا و افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند هر کسی برای قرارهای دوستانه و صمیمی اش کافی شاپ شما را انتخاب کند

نکاتی برای جذابیت دکوراسیون کافی شاپ و رستوران

  • نشیمن های متفاوت برای صندلی ها و مبلمان کافی شاپ در نظر بگیرید. می توانید برای این کار کوسن ها یا بالشتک کوچک درست کنید تا مشتری هایتان راحتی بیشتری داشته باشند
  • نورپردازی های خلاقانه با استفاده از چراغ ها و لوستر های جذاب به متفاوت شدن فضای رستوران و کافی شاپ شما کمک زیادی می‌کند
  • استفاده از وسایل دکوری شاخص در طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند باعث شود مشتری تان کافی شاپ و رستوران شما را فراموش نکند
استفاده کتابخانه در کافی شاپ

استفاده کتابخانه در کافی شاپ

  • استفاده از کتابخانه، چای یا قهوه و کتاب دو همراه همیشگی هستند؛ که به سختی می توان یکی را بدون دیگری تصور کرد.کافی شاپ یا رستوران هایی با چنین سبکی در حال حاضر محبوبیت بسیاری دارد. چراکه این امکان و فرصت را به مشتریان می‌دهد که لذت مطالعه کتاب در محیطی آرام و با نور مناسب را تجربه کنند
  • در نظر گرفتن گوشه هایی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها با استفاده از مبلمان راحتی مانند کانال ها و کوسن های زیاد این فضا و افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند هر کسی برای قرارهای دوستانه و صمیمی اش کافی شاپ شما را انتخاب کند
استفاده از میز و صندلی چوبی

استفاده از میز و صندلی چوبی

  • میز و صندلی های چوبی پشت پنجره در طراحی دکوراسیون داخلی ؛اگر از نعمت پنجره های بزرگی که رو به خیابانی زیبا و پر از درخت باز می‌شوند در فضای کافی شاپ و رستوران خود بهره مند هستید، پس آن را از دست ندهید. می توانید پشت آن را با میز و صندلی و نیمکت های چوبی و زیبا تزیین کنید و فضای خاصی را ایجاد نمایید

کافی شاپ ها و رستوران ها از دو جنبه برای افراد مهم هستند، که جنبه اول منوی آن و جنبه دوم فضا و حسی که از طریق آن به افراد منتقل می‌شود. سبک دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ به همراه نورپردازی درست و به جا می‌تواند حس امنیت و آرامش را به مشتری القا کند. با داشتن طراحی دکوراسیون داخلی هدفمند می توان به فضایی جهت تشکیل خاطرات جمعی تبدیل گردد.
گروه تولیدی عاج تولیدکننده انواع میز و صندلی چوبی کافی شاپ و رستوران با بهترین کیفیت، متریال ، بسته بندی پیشرفته و پشتیبانی حرفه ای برای شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی محصولات در این گروه تمام چوب بوده  و دارای گارانتی 18 ماهه برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *