مجله

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس

یکی از دغدغه های مهم تازه عروس و دامادها خرید سرویس خواب عروس می باشد. سرویس خواب یکی از مهم ترین لوازمی است که وجود آن در هر اتاق خوابی لازم و ضروری است و علاوه بر این طرح و رنگ سرویس خواب تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل تختخواب چوبی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

انواع سرویس خواب عروس

انواع سرویس خواب عروس

بیشتر بدانید:بهترین سرویس خواب دو نفره

انواع سرویس خواب عروس

معمولاً سرویس خوابی که برای جهیزیه عروس خریداری می شود، شامل یک تخت دو نفره، دو عدد پاتختی چوبی، میز آرایش همراه آینه و صندلی ، یک درآور، تشک خوشخواب و روتختی می باشد. با توجه به تعداد زیاد این لوازم شکی نیست که انتخاب طرح و نحوه ی چیدمان سرویس خواب، نقش اصلی را در تزیین دکوراسیون کلی اتاق به عهده دارد.

اگر سرویس خواب در طرح کلاسیک انتخاب شود دکوراسیون کلی اتاق خواب عروس و داماد نیز خواه و ناخواه باید کلاسیک و سنتی تزیین شود. بنابراین رنگ و طراحی سقف و دیوارها هم باید متناسب و هماهنگ با اتاق باشند

با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب شما و بسته به اینکه شما چه سبکی را می پسندید سرویس خواب عروس در سبک های کلاسیک و مدرن طراحی می شوند.
اگر دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما کلاسیک باشد سرویس خواب های سلطنتی و یا کلاسیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تجملات اهمیت می دهید انتخاب سرویس خواب سلطنتی مناسب شماست چرا که این سرویس ها لاکچری و زیبا هستند و فضای اتاق شما را لوکس و بی نظیر خواهند کرد. اگر سرویس خواب در طرح کلاسیک انتخاب شود دکوراسیون کلی اتاق خواب عروس و داماد نیز خواه و ناخواه باید کلاسیک و سنتی تزیین شود. بنابراین رنگ و طراحی سقف و دیوارها هم باید متناسب و هماهنگ با اتاق باشند.

تاثیر رنگ در چیدمان سرویس خواب عروس

تاثیر رنگ در چیدمان سرویس خواب عروس

مدل سرویس خواب های مدرن از طرح های پرطرفدار تازه عروس های امروزی هستند به شمار می روند که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. و برای اتاق ها و فضاهای مدرن انتخاب ایده آلی می باشد.برای طراحی و ساخت سرویس خواب های مدرن اغلب از متریال ام دی اف استفاده می شود. به همین خاطر این مدل سرویس خواب ها دارای رنگ های متنوع تری نسبت به نوع کلاسیک هستند.در مورد سبک مدرن هم بهتر است چیدمان یه سبک ساده و روشن چیده شود.
البته که قبل از خرید علاوه بر سبک مورد علاقه تان باید به میزان فضای قابل استفاده در اتاق نیز توجه ویژه ای داشته باشید. مبلمان کلاسیک معمولا فضای بیشتری را نسبت به مدل های مدرن اشغال می کنند که طبیعتا در فضاهای کوچک تاثیر گذار است.

تاثیر رنگ در چیدمان سرویس خواب عروس

علاوه بر کیفیت، جنس و طرح سرویس خواب باید در انتخاب رنگ سرویس خواب هم دقت کرد چرا که سرویس خواب بخش زیادی از فضای اتاق خواب را اشغال می کند؛ از این رو رنگ آن می تواند روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیربگذارد.
سرویس خواب های رنگ روشن عروس نظیر سفید، قهوه ای روشن و … برای اتاق خواب های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل هستند. سرویس خواب های دارای این رنگ ، باعث می شود تا فضای اتاق خواب کوچک دلباز و روشن تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که در فضای اتاق خواب ها با متراژ بزرگ می توانید از انواع مدل سرویس خواب عروس رنگ تیره و رنگ روشن استفاده نمایید. در برخی از طرح های سرویس خواب از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افرادی که تمایل دارند سرویس خواب آن ها فانتزی و خاص باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند.

خرید مستقیم از تولید کننده

خرید مستقیم از تولید کننده

مهمترین بخش هر کاری مسئولیت پذیری آن مجموعه محسوب می شود. مسئولیت پذیری نه تنها در تولید سرویس خواب و بلکه در تمام کسب و کارهای دنیا باید وجود داشته باشد

بیشتر بدانید:راهنمای خرید سرویس خواب

خرید مستقیم از تولید کننده

روند تولید را پیش روی خود مشاهده خواهید کرد

برای مثال زمانی که بخواهید یک کابینت را خریداری کنید برخی از مراحل تولید را می توانید در تولیدی مشاهده کنید. سالن رنگ ، سالن مونتاژ ، سالن برش و…. در واقع شما این امکان را دارید که صفر تا صد سفارش خود را مشاهده کنید. حتی میتوانید برخی از مراحل تولید را ببینید.در واقع زمان خرید مستقیا به کارگاه می آیید و محصول را خریداری میکنید.

بدون واسطه می توانید خرید کنید

این بهترین گزینه است که شما را وادار میکند محصول را مستقیما از تولیدی خریداری نمایید هیچ سدی برای خرید محصول از تولیدی مورد نظر شما وجود نخواهد داشت و تمامی محصولات را می توانید بدون واسطه حتی نمایشگاه ها خریداری کنید . شما تنها هزینه تولید این محصولات را زمان مراجعه به تولیدی سرویس خواب می پردازید. چرا که اگز شما همین محصولات را از نمایشگاه خریداری کنید درصد سود قابل ملاحظه ای روی آن خواهد داشت.

تحویل به موقع محصول

شما زمانی که به یک گالری مراجعه میکنید باید به قیمتها توجه کنید برخی افراد منصف هستند و محصولات با با سود منصفانه ای میفروشند اما برخی افراد نیز متاسفانه طمع به سود صد در صدی یا بیشتر دارند. ما نیز به همین دلیل واسطه ها را حذف کرده ایم و زمانی که مستقیم از تولیدی سرویس خواب خریدی را انجام میدهید دقیق میدانید که چه زمانی سفارش خود را تحویل خواهید گرفت .

مسئولیت پذیری

مهمترین بخش هر کاری مسئولیت پذیری آن مجموعه محسوب می شود. مسئولیت پذیری نه تنها در تولید سرویس خواب و بلکه در تمام کسب و کارهای دنیا باید وجود داشته باشد . ما در تمامی مراحل تولید و فروش ممکن است خواه ناخواه بی احتیاطی های مختلفی داشته باشیم . اما در این بین چه کسی مسئولیت پذیر است را باید بیشتر بشناسید. کار فروشندگان این است که جنسی را به شما بفروشند و در ازای آن سودی ببرند . برخی از فروشندگان منصف هستند و مسئولیت پذیرند مثلا اگر مشکلی برای محصول خریداری شده بیفتد مسئولیت خرابی آن را بر عهده میگیرند .اما متاسفانه در خیلی از گالری ها اینگونه نیست و در هر شرایطی آخر سر شما را با کارگاه تولیدی سرویس خواب روبرو میکنند .اما یک کارگاه تولیدی بدین شکل نیست ما اینجا کارمان تنها تولید است.

نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب عروس

  •   جنس با کیفیت را خریداری کنید و نه صرفا بخاطر پر کردن اتاق تن به انتخاب هر تخت خوابی بدهید. چرا که وسایلی مانند سرویس خواب اجناسی نیستند که هر ساله بتوان آنها را تعویض کرد .چون هزینه بالایی دارد پس حتما جنس با کیفیت خریداری کنید و مسلما جنس با کیفیت ارزان نیست.
  •   سلیقه مهمترین فاکتور خرید سرویس خواب و یا هر وسیله دیگری است. ولی سعی در انتخاب سرویس هایی کنید که خیلی زود از مد نیفتد و سادگی مهمترین اصل در کنار کیفیت میباشد.
  • در خرید سرویس خواب عروس هم از رنگ های تیره استفاده میشود هم روشن و حتما لازم نیست سرویس سفید باشد. میتوانند از تخت خواب های کشودار استفاده کنند که فضای بسیار عالی در اختیار خریداران قرار میدهد.

در پایان باید گفت از مهمترین خرید هایی که در شروع زندگی مشترک دغدغه افراد است خرید سرویس خواب می باشد. هنگام خرید سرویس خواب خود علاوه بر انتخاب سبک مناسب و مورد علاقه خود ، توجه به کیفیت و خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی هم از نکات حائز اهمیت هنگام خرید می باشد.

گروه تولیدی عاج با تولید سرویس خواب و محصولات چوبی مفتخر است که محصولات خود در راستای رضایت مشتریان خود با بهترین متریال و برترین کیفیت به صورت بسته بندی ها ی مناسب عرضه نماید. این شرکت با ضمانت 18 ماهه پس از فروش و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل ، خدمات خود را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *