مجله

خرید بهترین میز آرایش چوبی

میز آرایش چوبی

خرید بهترین میز آرایش چوبی از کاربردی ترین وسایل در اتاق خواب میباشد که هر روز صبح شما پس از بیدار شدن با خیال آسوده میتوانید در مقابل آینه خود را برای یک روز پر نشاط آماده کنید .

میز های آرایشی دارای کشوها و کمد های کوچکی هستند که جهت قرار دادن لوازم آرایشی مانند شانه، عطر و … طراحی شده اند و با توجه به اندازه و سلیقه شما ساخته می شوند.

مدل های میز آرایش مانند دکوراسیون و مبلمان دارای طرح ها و مدل های متنوعی از سنتی تا مدرن هستند . اگر دکوراسیون اتاق خواب شما دارای طرح و رنگ خاصی باشد؛ حتما باید میز آرایش هم هماهنگ کنید.

به همین دلیل در انتخاب میز آرایشی دقت داشته باشید تا علاوه بر زیبایی، ویژگی های کاربردی مانند داشتن فضای کافی برای لوازم آرایشی و بهداشتی را داشته باشد.

مدل های میز آرایش

مدل های میز آرایش

بیشتر بدانید:خرید سرویس خواب تمام چوب

خرید بهترین میز آرایش چوبی: مدل ها

بطور کلی سه مدل میز آرایش در بازار وجود دارند. میزهای آرایش بدون آینه که می توانید آینه را بصورت جداگانه و با مدل دلخواه خود سفارش دهید ، میز های همراه با آینه و میزهای همراه با سه یا تعداد بیشتری آینه که در این مدل می توانید محل قرار گیری آینه ها را به دلخواه خود تغییر دهید.

بهترین میز آرایش چوبی

بهترین میز آرایش چوبی

زمانی که قصد خرید مدل میز خود را دارید فقط نباید به سلیقه و خواسته خود توجه کنید بلکه باید رنگ ها و وسایل موجود در اتاق را هم در نظر بگیرید تا با تِم کلی اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشد

بهترین میز آرایش چوبی چگونه باید باشد؟

نکته اول ظاهر آن است، زمانی که قصد خرید مدل میز خود را دارید فقط نباید به سلیقه و خواسته خود توجه کنید بلکه باید رنگ ها و وسایل موجود در اتاق را هم در نظر بگیرید تا با تِم کلی اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشد.

نکته دوم سایز و اندازه میز آرایش است. اگر میز را جداگانه خریداری می کنید باید به سایز آن توجه ویژه ای داشته باشید. میز آرایش باید کاملا با فضای اتاق خواب متناسب باشد و در آن زیاد بزرگ و یا زیاد کوچک بنظر نیاید.

و نکته آخر نیز جنس و کیفیت ساخته شده میز توالت است اینکه از کدام مواد ساخته شده باشد، بسیار مهم میباشد . معمولا میز آرایش از موادی مانند چوب، شیشه، سنگ مرمر ، فلز و … تولید می شوند . میز های آرایشی از ترکیب آینه و میز تشکیل شده اند که میتوان میز توالت را بدون آینه نیز سفارش داد.

بهترین میز آرایش چوبی مناسب اتاقم کدام است؟

هنگام خرید میز آرایش به جایی که قرار است آن را بگذارید با دقت فکر کنید. سپس به این فکر کنید که آیا می خواهید میزتان با بقیه اثاث اتاق ست و یک مدل باشد یا این که ترجیح می دهید با طرحی جدا از بقیه مبلمان مجزا قرار بگیرد. در ادامه به تعدادی از این مدل ها اشاره خواهیم کرد:

  • میز آرایش گوشه : اگر شما محدودیت جا دارید، خیلی امکان انتخاب برایتان باقی نمی ماند و باید از حداکثر فضای اتاق استفاده کنید. با یک میز توالت گوشه می توانید بیشترین استفاده را از فضای اتاق خوابتان داشته باشید و به این ترتیب از فضای گوشه اتاق که معمولا بلااستفاده می ماند بهره مند شوید.
  • میز آرایش کوچک : وقتی مسئله جا و فضا مهم است انواع متنوعی از میزهای کوچک وجود دارند که می توانید از بین آن ها مدل مورد پسند خودتان را انتخاب کنید. حتی برای کوچک ترین اتاق خواب ها نیز میزهایی هست که به بهترین شکل برای فضاهای کوچک طراحی شده اند. البته خرید میز آرایش کوچک برای اتاق بچه ها نیز یکی دیگر از کاربردهای این مدل هاست.
بهترین میز آرایش چوبی مناسب اتاق

بهترین میز آرایش چوبی مناسب اتاق

  • میز آرایش بزرگ: اگر می خواهید یک میز بزرگ برای پر کردن اتاق خوابتان بخرید حتما به مدل های کلاسیک فکر کنید. ست میز و آینه های کلاسیک می توانند برای اتاق خواب های بزرگ انتخاب های خوبی باشند. بهتر است میز آرایش بزرگ، کشوهایی در دو طرف داشته باشند تا بیشترین فضای ذخیره سازی را برای شما فراهم کنند تا وسایلتان را به راحتی در آن قرار دهید.
نکات لازم در نگهداری از میز آرایش

نکات لازم در نگهداری از میز آرایش

  • میز آرایش مدرن: خیلی ها دیگر از طرح های تجملاتی کلاسیک خوششان نمی آید و یا به دلیل قیمت بالایی که دارند طرح های ساده تر را ترجیح می دهند. میز آرایش مدرن میزهایی هستند که برای دکوراسیون های معاصر و امروزی بسیار مناسب هستند. می توانید طرح های ساده و خلاقانه ای را در این مجموعه ها پیدا کنید. مو متناسب با دکوراسیون خود تهیه کنید.

بیشتر بدانید:راهنمای خرید تخت خواب تمام چوبی

نکات لازم در نگهداری از میز آرایش

  1. اگر روی میز آرایش را بیش از اندازه شلوغ کنید مرتب نگه داشتن آن و همچنین گرد گیری روی میز می تواند دشوار باشد.
  2. هنگام خرید میز آرایش باید به فکر نگهداری و تمیز کردن آن نیز باشید و طرحی را انتخاب نکنید که تمیز کردنش برایتان مشکل باشد.
  3. برای تمیز کردن میز آرایش چوبی بهتر است از یک پارچه نرم مرطوب استفاده کنید.
  4. مراقب باشید که روی میزتان خش نیافتد
  5. از گذاشتن اشیاء خیس و داغ روی آن خودداری کنید.
  6. لکه های مایعات را هرچه سریع تر پاک کنید و اجازه ندهید خشک شوند.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای درخشان در عرصه تولید و ساخت انواع میز آرایش چوبی با بهترین کیفیت و متریال محصولات خود را ارائه می دهد. لازم به ذکر است تمامی محصولات تمام چوب بوده و دارای ضمانت 18 ماهه می باشند. برای تماس با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *