مجله

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل

جاکفشی عاج گروپ

یکی از وسایل نظم‌دهنده در همه خانه‌ها، جاکفشی است. هیچ‌کس از منظره‌ کفش‌های به‌هم ریخته جلوی در خوشش نمی‌آید. اگر برای کفش‌های مهمان هم جای کافی وجود داشته باشد، دیگر عالی است. در این مقاله می خواهیم شما را با راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل

بیشتر بدانید:معرفی انواع صندلی تاشو چوبی گروه تولیدی عاج

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل: انواع آن

جاکفشی آینه دار: بسته به نوع نیاز، خیلی از افراد این نوع جاکفشی را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر اینکه محل قرارگیری کفش باشد، دارای جالباسی و همینطور هم آینه هم باشد.

جاکفشی نیمکت دار: این نوع جا کفشی با ارتفاع کوتاهی که دارد مناسب برای نشستن است که در بدنه آن می‌توان کشو و قفسه ای درب دار برای محل قرار گیری کفش ها تعبیه کرد.

جاکفشی درب دار: برای فضاهای کوچک بهتر است از جاکفشی درب دار استفاده کنید؛ جاکفشی درب دار علاوه بر اینکه جلوی گرد و غبار و جریان هوا را میگیرد، از ورود بوی نامطبوع کفش ها به محیط منزل نیز جلوگیری می‌کند. همینطور دکوری زیباتری به محیط منزل می‌دهد و فضای بهم ریخته و همینطور کثیف داخل جاکفشی را نیز می‌پوشاند.

جاکفشی عمودی: از جاکفشی های عمودی با عمق کم و ارتفاع زیاد می‌توانید برای صرفه جویی در فضاهای کم استفاده کنید. همینطور برای فضاهای کم نیز می‌توانید از جاکفشی های دیواری استفاده شود.

ابعاد جاکفشی

ابعاد جاکفشی

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل: ابعاد

مهم‌ترین نکته اندازه‌گیری ا‌ست. قبل از خرید هر وسیله نو، باید جایی برایش در خانه پیدا کنید. خوشبختانه جاکفشی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود.

بنابراین، دست شما باز است که باتوجه به فضای خانه و تعداد کفش‌ها خرید کنید. اول جایی را که قرار است جاکفشی قرار گیرد، مشخص کنید. این مکان می‌تواند در ورودی خانه، راهرو، یا حتی اتاق خواب باشد. اندازه دیوار موردنظرتان را بگیرید و ببینید خوب است سایز جاکفشی چقدر باشد.

فراموش نکنید قرار نیست با جاکفشی همه دیوار را بپوشانید. اگر یک سوم دیوار را اشغال کند، نمای بهتری دارد. عمق جاکفشی‌ها تفاوت زیادی با هم ندارد و اغلب حدود ۳۳ سانتی‌متر است.

کسی دوست ندارد بزرگ‌ترین جاکفشی را به خانه بیاورد و فضای زیادی را پر کند. اما به‌هرحال باید برای جا دادن همه کفش‌ها فضا داشته باشد. حدود پنج سانتی‌متر بین دو جفت کفش فاصله درنظر بگیرید.

جنس جاکفشی

جنس جاکفشی

راهنمای خرید جاکفشی متناسب با دکوراسیون منزل: جنس جاکفشی

معمولا جا کفشی هایی که در بازار موجودند دارای جنس و متریال هایی از قبیل چوب، فلز و ام دی اف هستند که هر کدام از آنها وابسته به شرایط و کاربرد آنها می توانند انتخاب خوبی به شمار بیایند.

معمولا افراد ترجیح می دهند جنس جا کفشی شان با سایر وسایلی از قبیل مبلمان و کمدها هماهنگ باشد. به همین علت نیز شما می توانید برای انتخاب جنس جا کفشی مورد نظر خود به سایر وسایل و مبلمان موجود در منزل توجه کنید.

جاکفشی ها از جنس های مختلفی درست می شوند از جمله میتوان به چوب، ام دی اف و فلز اشاره کرد؛ پس شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیونی که در منزل یا اداره دارید، جاکفشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

برای مثال و راهنمایی بهتر باید بگوییم خانه هایی که دکوراسیونی مدرن دارند، بهتر است از جاکفشی که جنس ام دی اف و یا فلز دارند استفاده کنید و همینطور خانه های که با دکوراسیونی کلاسیک طراحی شده اند بهتر است جاکفشی چوبی در آن استفاده شود تا تمام وسایل خونه جلوه و نمود بهتر و زیباتری داشته باشند.

 

جاکفشی متناسب دکوراسیون مدرن

بعضی‌ها طراحی کلاسیک برای جاکفشی را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند طرحی متناسب با دکوراسیون خانه مدرن‌شان انتخاب کنند. در این صورت می‌توانید سراغ انواع مدل‌ جاکفشی مدرن بروید. پیشنهاد ما به شما جاکفشی مدل نیمکتی است. می‌توانید راحت بنشینید و کفش بپوشید. ضمن این‌که ظاهر خوشگلی هم به خانه می‌دهد.

جاکفشی متناسب دکوراسیون مدرن

جاکفشی متناسب دکوراسیون مدرن

بهتر است جاکفشی خانه‌های رنگی مناسب با وسایل دیگر انتخاب شود. اگر مبل، پرده و وسایل دکوراتیو خانه‌تان رنگ شاد دارند، سراغ جاکفشی قهوه‌ای نروید

جاکفشی متناسب دکوراسیون کلاسیک

اگر چیدمان خانه شما کلاسیک است، بهتر است جاکفشی دردار انتخاب کنید. مدل‌هایی که چوب آنها کارشده است، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند. پیشنهاد می‌کنیم رنگ چوب جاکفشی را هماهنگ با وسایل چوبی خانه انتخاب کنید.

جاکفشی متناسب دکوراسیون کلاسیک

جاکفشی متناسب دکوراسیون کلاسیک

بیشتر بدانید:راهنمای خرید تخت خواب تمام چوبی

جاکفشی متناسب با دکوراسیون خانه های رنگی

بهتر است جاکفشی خانه‌های رنگی هماهنگ با دیگر وسایل انتخاب شود. اگر مبل، پرده و وسایل دکوراتیو خانه‌تان رنگ شاد دارند، سراغ جاکفشی قهوه‌ای نروید. با انتخاب جاکفشی رنگی، تم خانه را حسابی رعایت کرده‌‌اید. در بعضی موارد می‌توانید به فروشنده رنگ پیشنهادی خودتان را سفارش دهید.

نکات مهم در نگهداری از جاکفشی

  1. داشتن جاکفشی در منزل باعث می‌شود کفش ها از دسترس کودکان دور باشند.
  2.  جاکفشی خود را حداقل هفته ای یکبار تمیز و ضد عفونی کنید.
  3.  درب جاکفشی را در محیط های آزاد باز بذارید تا از ورود قارچ و باکتری جلوگیری شود.
  4. کفش‌های گلی خود را قبل از اینکه داخل جاکفشی قرار دهید، آنها را تمیز کرده و بعد داخل جاکفشی بگذارید.

جاکفشی ها در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند؛ تنها کافیست یکی از مدل ها را با توجه به مناسب بودن نوع المان و عناصر موجود درخانه و همینطور در نظر گرفتن ابعاد منزل و محلی که می‌خواهید جاکفشی را قرار دهید، آن را انتخاب و خریداری کنید.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای درخشان در تولید محصولات تمام چوب به ارائه انواع جاکفشی با طرح ها و مدل های متنوع می باشد. تمامی محصولات دارای گارانتی 18 ماهه می باشند. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *