مجله

انواع میز نهارخوری

انواع میز نهار خوری

انواع میز نهارخوری در بازار وجود دارن که هرکدوم از اون ها با توجه به ویژگی هایی  که دارند، می توانند برای شما مناسب باشند. با توجه به اینكه خانه ها کوچک تر و رفت و آمدها کمتر شده است، بیشتر خانواده ها نيازی به خرید میز ناهارخوری های بزرگ 8 نفره و 12 نفره ندارند. شما باید با توجه به فضایی كه در دسترس دارید میز ناهار خوری گرد يا مربع، 4 نفره يا 6 نفره خریداری كنید.

خرید انواع میز نهارخوری

گروه عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل با بهترین قیمت هستند که می توانید بهشون اعتماد کنید! برای خرید مبلمان، انواع میز نهارخوری، تختخواب های چوبی و … به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید! همه محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر به شما تحویل داده میشود.!

میز ناهار خوری کم جا گرد

 

میز کمجا گرد

میز گرد کمجا

اگه طرفدار پر و پا قرص دکوراسیون مدرن و مینیمال هستید میز ناهار خوری کم جا گرد بهترین گزینه ای هست كه پیش روی شما قرار دارد.  میز ناهارخوری گرد فضای صمیمی تری دارد و برای جمع های 4 نفره مناسب می باشد. میزهای کم جای دو نفره بیشتر برای صرف چای يا قهوه يا در كافی شاپ ها استفاده می شود.

چون درصد زيادی از خانواده ها معمولا يک يا دو فرزند دارند، میز ناهارخوری 4 نفره برای خانه ها بهتر از دو نفره است. میز گرد ناهارخوری اگر در اندازه بزرگ باشد مشکل چیدمان مواد غذایی و عدم دسترسی همه افراد به غذاهای روی میز پیش میاد.

میز ناهار خوری کم جا مربع

این میز ناهارخوری خاص برای دکوراسیون های مدرن يا مینیمال مناسب می باشد. میز ناهار خوری کم جا مربع شکل برای جا گرفتن در گوشه ها مناسب تر از مدل گرد است. فلز محکم تر از چوب می باشد لذا میز ناهار خوری فلزی عمر بیشتری دارد. میز ناهارخوری مربع شکل 4 نفره با سایز مناسب آشپزخانه های کوچک هم در بازار فراوان است.

میز ناهار خوری کم جا چوبی

میز ناهار خوری کمجا چوبی

میز ناهار خوری چوبی کمجا

چوب همیشه محبوب ترین متريال در لوازم خانگی محسوب می شود. میز ناهار خوری چوبی همیشه پر طرفدار است. جنس چوب و درختی كه از آن استخراج شده بسيار مهم است. چون میز ناهارخوری يک وسیله پركاربرد در طول روز می باشد و باید از استحكام بالایی برخوردار باشد.

مرغوب ترین چوب ها چوب راش و گردوست. چوب توسكا، روسی و افرا هم در درجه بعدی قرار دارند. مشخص است كه قیمت چوب راش يا گردو بسيار بالاست. چوب راش گرجستان يکی از انواع با کیفیت چوب راش می باشد كه در صنعت مبلمان سازی و میز ناهارخوری کم جا چوب استفاده زيادی دارد.

میز ناهار خوری کم جا 4 نفره

میز ناهار خوری کمجا 4 نفره

میز ناهار خوری 4 نفره کمجا

میز ناهار خوری کم جا 4 نفره مناسب ترین گزینه برای خانواده های آپارتمان نشین ایرانی است. هر چه مدل این میز و صندلی های ناهار خوری ساده تر باشد شيک تر می باشد. پیش از خرید بهتر است که از کیفیت متريال های به كار رفته در پایه های میز و صندلی مطمئن شوید.

چه چوب يا فلز و چه ام دی اف در آن به كار رفته باشد مهم مرغوبیت جنس نهایی است. شما می تونید برای تنوع بیشتر از صندلی های رنگارنگ استفاده كنید. رنگ های مدرن آن قدر زیبا و دوست داشتنی هستن كه گاهی انتخاب از ميان آن ها سخت می شود.

میز ناهار خوری کم جا 6 نفره

میز ناهار خوری کمجا 6 نفره

میز ناهار خوری 6 نفره کمجا

برای خرید میز ناهار خوری کم جا 6 نفره لازم است به چند نکته توجه كنید. اگه قصد دارید میز ناهارخوری را جایی وسط سالن قرار بدهید مدل گرد میز برای شما بهتر است. اما اگر گوشه ای از سالن را به میز ناهارخوری اختصاص می بدهید بهتر است میز ناهار خوری کم جا 6 نفره مستطیل شکل خریداری كنید.

انتخاب رنگ میز ناهار خوری

میز ناهار خوری

رنگ میز ناهار خوری

انتخاب رنگ میز ناهار خوری و صندلی ها در وهله اول به سلیقه شما برمی گردد. اما بهتراست در انتخاب رنگ میز ناهارخوری به مواردی هم توجه كنید.  مورد اول رنگ كابینت هاست. رنگ میز و صندلی ناهارخوری باید همرنگ يا مکمل با رنگ كابینت های آشپزخانه باشد. اگه كابینت سفید دارید در انتخاب رنگ میز ناهارخوری كاملا آزاد هستید چون سفید به همه رنگ ها جلوه می دهد.

میز ناهار خوری کم جا چوب تقریبا در تمام آشپزخانه ها جا می گیرد. چون رنگ چوب با هیچ رنگی نا هماهنگی ندارد. رنگ چوب روشن منعطف تر از چوب تیره است پیشنهاد می كنیم میز ناهار خوری کوچک چوبی با صندلی های همرنگ كابینت خریداری كنید تا به يک فضای چشم نواز و آرامش بخش در آشپزخانه برسید.

مدل میز ناهار خوری کم جا با روکش سنگ

بعضی از میز ناهارخوری های گرد روکش سنگ دارند. این روکش میتواند از سنگ طبیعی مرمر يا سنگ مصنوعی کوارتز باشد. ویژگی مثبت سنگ ها برای روکش میز ناهارخوری آینه كه لكه های آب و غذا از روی آن راحت تر از چوب پاک می شود. در صورت تماس با آب و غذا ظاهر خود را از دست نداده و پف نمی كند.

 

انتخاب از ميان انواع میز ناهار خوری کم جای مربع، گرد، 4 نفره يا 6 نفره باید بر اساس تعداد اعضای خانواده، نحوه استفاده شما از میز ناهارخوری و فضایی كه در اختيار دارید صورت می گیرد. جنس میز ناهارخوری هم به بودجه شما بستگی دارد. میز با چوب راش گران تر از چوب توسكا می باشد. اما اگه يک میز ناهارخوری عمری می خواهید بهتر است بودجه بیشتری به خرید آن اختصاص بدهید و از کیفیت آن در خرید كاملا مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *