مجله

انواع طرح میز جلو مبلی و عسلی

انواع طرح میز جلو مبلی و عسلی

بی شک یکی از کاربردی ترین و زیبا ترین دکوراسیون یک منزل را مبل، میز جلو مبلی و میز عسلی تشکیل میدهد. وجود مبل بدون میز جلو مبلی و عسلی کارایی مبل را از آن می گیرد‌. از میز جلو مبلی و عسلی برای پذیرایی و قرار دادن دکور های تزئینی مانند گلدان های لوکس و یا دیگر دکورها استفاده می شود. از دیر باز در فرهنگ ما ایرانیان برای احترام به مهمان از میز استفاده می شد. مخصوصا در ایام عید نوروز و شب یلدا که وسایل پذیرایی را بر روی میز چیده و از مهمان پذیرایی می کردند. امروزه نیز میز ها عضو جدایی ناپذیری از مبل ها شده اند. در ادامه مطالب شما را با انواع طرح میز جلو مبلی و عسلی آشنا می کنیم.

انواع میزهای جلو مبلی و عسلی:

• میزهای جلو مبلی و عسلی چوبی
• میزهای جلو مبلی و عسلی شیشه ای
• میزهای جلو مبلی و عسلی فلزی

میزهای جلو مبلی و عسلی دارای ابعاد متنوع و در اشکال مربع ، دایره، مستطیل و… ،متناسب با نوع مبل و سلیقه مشتریان به آنها عرضه می شود.

انواع طرح میز جلو مبلی و عسلی

در ادامه مطالب شما را با معروفترین و پرفروش ترین انواع طرح میز جلو مبلی و عسلی آشنا می کنیم.

1. میز جلو مبلی و عسلی طرح نگین:

این میز بخاطر کم جا بودن، براق بودن رنگ و پایه پیچی آن جز معروف ترین ها قرار دارد. این محصول دارای یک میز جلو مبلی و ۳ میز عسلی می باشد. این محصول در دو رنگ سفید و قهوه ایی تیره(گردویی) عرضه می شود.

2. میز جلو مبلی و عسلی طرح قایقی:

به دلیل شباهت این میز به قایق نام این محصول قایقی انتخاب شده. از ویژگی های این محصول استقامت و محکمی آن است که در برابر ضربات مقاومت دارد. این محصول شامل یک میز جلو مبلی و ۳ میز عسلی می باشد. جنس این محصول از چوب راش می باشد.

3. میز جلو مبلی و عسلی طرح مهتاب:

این محصول از جنس MDF بوده و متشکل از یک میز جلو مبلی و ۲ میز عسلی است، از ویژگی های این محصول می توان به کشوی دار بودن میز ها اشاره کرد. جنس این میز از MDF و چوب راش می باشد.

4. طرح باراکو:

این محصول جذاب به دلیل زیبایی ظاهری خاص خود در لیست پر فروش ترین میز ها قرار گرفته است.
این محصول شامل یک میز جلو مبلی و ۲ میز عسلی می باشد. جنس این محصول از MDF می باشد.

5.طرح پایه خراطی:

به دلیل شباهت پایه های این میز، به این نام شناخته می شود، این میز را میز کلاسیک هم می نامند. این محصول از جنس MDF بوده و شامل یک میز جلو مبلی و ۲ میز عسلی می باشد.

6.طرح پایه پیچی:

این محصول از جنس MDF بوده ،یک میز جلو مبلی و ۳ میز عسلی دارد. به دلیل ظاهر زیبا و کلاسیک خود هنوز جایگاه قابل توجهی در منازل ایرانی دارد.

7. میز جلو مبلی و عسلی طرح چوگان:

این محصول از جنس MDF می باشد و شامل یک میز جلو مبلی و ۲میز عسلی می باشد. این میز در عین سادگی دارای مقاومت بالا و جذابیت همه گیر می باشد.

8.  طرح پازل:

این محصول از جنس MDF بوده و شامل یک میز جلو مبلی و ۲میز عسلی می باشد. به دلیل زیبایی ظاهری و طراحی منحصر به فرد در این لیست قرار گرفته است.

9. طرح پریا:

محصولی کلاسیک دارای یک میز جلو مبلی و ۲ میز عسلی می باشد.

10. میز جلو مبلی و عسلی طرح ونوس:

این میز مناسب برای افراد خاص پسند می باشد. دارای ابعاد مربع و مستطیل ، طراحی زیبا، شیک و خاص این میز، موجب پر فروش بودن محصول شده است.

11.طرح خرچنگی:

این محصول از جنس MDF می باشد و دارای یک میز جلو مبلی و۳ میز عسلی است. این میز زیبا و شیک جز پرطرفدار ترین میزها می باشد.

12. طرح کمجا:

این محصول از جنس MDF بوده و شامل یک میز جلو مبلی و ۲میز عسلی می باشد. اگر شما نیز از شلوغی اطراف به وسیله میزهای عسلی ناراضی هستید این میز گزینه مناسبی برای شماست. میزهای عسلی در زیر میز جلو مبلی قرار میگیرند و جای کمتری را از منزل اشغال می کنند.

13. میز جلو مبلی و عسلی شیشه ایی:

این میزها جزء میزهای مدرن محسوب شده و زیبایی دو چندانی را به منزل شما خواهد بخشید. در هنگام خرید از مرغوب بودن جنس شیشه اطمینان حاصل کنید.

نکاتی درباره خرید میز جلو مبلی و عسلی:

در خرید میز نهایت دقت را داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که جنس و رنگ میز انتخابی شما چیست میز های درجه یک از جنس MDF و چوب راش هستند و جنس های درجه دوم از جنس ملامینه یا چوب سفید هستند. به رنگ میز توجه کنید و تمام میز را بررسی کنید بسیاری از نارضایتی های مشتریان حاکی از رنگ پاشی ناقص بوده. از دیگر خصوصیات یک میز خوب به ضد آب و ضد ضربه بودن آن باید اشاره داشت‌. میزهای دارای شیشه نسبت به میز های تمام چوب نیاز به تمیزی و رسیدگی بیشتری دارد. میز مورد نظر خود را متناسب با متراژ نشیمن و طرح مبل خود هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *