مجله

انتخاب میز ناهار خوری مناسب آشپزخانه

میز ناهار خوری مناسب آشپزخانه

خرید میز ناهار خوری مناسب برای آشپزخانه

خرید میز ناهار خوری مناسب برای آشپزخانه یکی از دغدغه های بیشتر خانواده هاست. به این دلیل که امروزه میز ناهار خوری یکی از وسایل ضروری در هر آشپزخانه ای است. و در هر آشپزخانه ای نبود میز ناهار خوری شیک و زیبا احساس می شود. ما در این مقاله مدل های متنوعی از میز ناهار خوری را برای شما معرفی می کنیم. تا با استفاده از این اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار می دهیم بتوانید برای منازل خود شیک ترین و همچنین با دوام ترین میز ناهار خوری را خریداری کنید. تا بتوانید سالیان زیادی از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

انواع میز ناهار خوری

شرکت ها و برندهای زیادی مدل های متنوعی از میز ناهار خوری را در جنس های متفاوت تولید و روانه بازار می کنند. هر کدام از این مدل ها جنس ها و کیفیت های متفاوتی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید میز ناهار خوری به کیفیت آن بیشتر از ظاهر آن توجه کنید. و میز ناهار خوری را خریداری کنید که علاوه بر ظاهری زیبا کیفیت خوبی هم داشته باشد.
ما در این قسمت از متن مدل های متنوعی از میز ناهار خوری را برای شما معرفی می کنیم. هر کدام از این مدل ها جنس و کیفیت متفاوتی دارند. ما در این قسمت از مقاله هر کدام را به صورت جداگانه برای شما بیان می کنیم.

میز چوبی

همان طور که از نام این میز ناهار خوری پیداست، از چوب ساخته شده است. در این مدل از میز ناهار خوری پایه های چوبی از جنس راش و توسکا بوده ولی رویه میز از جنس ام دی اف می باشد. تولید کنندگان این مدل میز ناهار خوری احتمالا برای اینکه کیفیت محصول خود را بالا ببرند. برای رویه میزها از روکش سوپر راش یا ملچ استفاده می کنند.

در این مدل میز ناهار خوری چوب سه حالت را می توان برای میز ناهار خوری در نظر گرفت. که این سه حالت عبارت اند از:
رویه میزها از طریق پیچ و مهره به پایه ها متصل باشد. درست است که رویه میز با پیچ و مهره به پایه ها متصل می شود. و این امر مانع از رنگ پریدگی پایه ها می شود. اما معایبی هم از جمله لق شدگی پیچ و مهره در طول زمان در هر جابه جایی میز ناهار خوری وجود دارد.

رویه میز از پایه ها جدا باشد. می توان گفت جدا بودن رویه میز از پایه ها یک مزیت حساب می شود. چرا که میز ناهار خوری وزن سنگینی دارد. در این مدل که رویه میز از پایه ها جدا می باشد. راحت تر می توان میز ناهار خوری را در هر فضای از خانه جابه جا کرد.

رویه میز از طریق چسب به پایه ها متصل است. در این مدل از میز ناهار خوری رویه میز بدون پیچ و مهره بلکه با چسب به پایه ها متصل می شود. اما بهتر است به این مدل از میز ناهار خوری اصلا فکر نکنید چون احتمال اینکه هنگام چند بار جابه جایی میز ناهار خوری رویه میز از پایه جدا شود وجود دارد که همین امر موجب صدمه دیدن به خودتان و آسیب به میز ناهار خوری می شود.

میز فلزی

شاید با رفتن به رستوران ها و مکان های غذا فروشی زیاد دیده باشید که میز ناهار خوری فلزی بیشتر در این مکان ها استفاده می شود بله درست متوجه شده اید. میز ناهار خوری فلزی اشکال متنوعی دارد. و رویه میز از جنس شیشه با چسب به پایه ها متصل می شود. که بعد از یک مدتی احتمال اینکه رویه میز از پایه ها جدا شود زیاد است. خریداران این مدل از میز ناهار خوری فلزی بیشتر رستوران ها و مکان ها عمومی هستند، به این دلیل که میز ناهار خوری فلزی در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

میزهای شیشه ای

اگر آشپزخانه منزلتان فضای کوچکی دارد، و به این فکر می کنید که کدام مدل از میز ناهار خوری را خریداری کنید تا فضای آشپزخانه تان را بزرگ جلوه دهید، پیشنهاد ما به شما این است که میز ناهار خوری شما حتما شیشه ای را انتخاب کنید. رویه شیشه ای میز ناهار خوری در مدل های رویه شیشه ای تنها و رویه شیشه ای متصل به چوب و فلز طراحی شده است. شما برای ست کردن میز ناهار خوری و صندلی ها می توانید هر مدل را که خواستید خریداری کنید.

میز  استاندارد

میز ناهار خوری استاندارد باید همراه با میز ناهار خوری استاندارد در کنار هم خریداری شوند. چون هم میز ناهار خوری و هم صندلی ها باید از نظر استاندارد با هم هماهنگ باشد. و باید هنگام نشستن طوری روی صندلی بشینید که رویه میز دقیقا در مقابل قفسه سینه شما قرار گیرد. این میز و صندلی های استاندارد طبق اصول استاندارد و طرز نشستن استاندارد طراحی و تولید شده است. پیشنهاد ما به شما این است، که اگر مشکل کمر درد دارید، بهتر است. این مدل از میز و صندلی ناهار خوری را برای آشپزخانه خود خریداری کنید، تا موقع نشستن احساس راحتی کنید.

به نظرتان کدام یک از میز ناهار خوری مناسب می باشد، گرد یا مستطیلی؟

این طبیعی است که در زمان خرید میز ناهار خوری برایتان این سوال پیش بیاید که کدام مدل از میز ناهار خوری مناسب و زیبا می باشد. گرد یا مستطیلی. ما در این قسمت از مقاله شما را راهنمایی می کنیم. و به این سوال شما پاسخ می دهیم، که کدام یک از این دو مدل میز ناهار خوری مناسب آشپزخانه شما می باشد. پیشنهاد ما به شما این است، که اگر آشپزخانه و یا حتی پذیرایی شما شما فضای زیادی دارد، برای اینکه بیشتر فضای آزاد را با قرار دادن میز ناهار خوری پر کنید، مدل مستطیلی میز ناهار خوری را انتخاب کنید.

اگر هم آشپزخانه و پذیرایی شما فضای کمتری داشته باشد، و تمایل داشته باشید میز و صندلی ناهار خوری شیک و مدرنی را انتخاب و خریداری کنید، بهتر است مدل گرد میز ناهار خوری را خریداری کنید، چون در عین اینکه کوچکتر می باشد ولی جلوه زیبایی را به آشپزخانه و پذیرایی شما می دهد.

خرید اینترنتی میز ناهار خوری

قطعا از این موضوع آگاه هستید، که اگر بخواهید میز ناهار خوری چوبی را سفارش دهید. باید حدود یک الی دو هفته منتظر بمانید تا میز ناهار خوری شما آماده شود. شما می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی هر نوع مدلی که مد نظرتان هست را مشاهده کنید. فروشگاه های اینترنتی این قابلیت را دارند، که هر نوع میز ناهار خوری را با هر جنس و رنگی در سایت فروشگاه برای شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

شما بدون اینکه بخواهید زمان زیادی از وقتتان را صرف سر زدن به فروشگاه موجود در شهر خود کنید. می توانید با خیال راحت و با صرف کمترین زمان انواع متنوعی از میز ناهار خوری را در سایت فروشگاه مشاهده کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را انتخاب و سفارش دهید. شما می توانید در زمان خرید ازسایت فروشگاه از فروشنده در مورد شرایط و هزینه پرداخت میز ناهار خوری سوال کنید و اینکه چه مدت طول می کشد، تا میز ناهار خوری به دستتان برسد، سوالاتی بپرسید.

اما در زمان خرید میز ناهار خوری باید به چه نکاتی توجه کرد:

1-میز ناهار خوری مدل سنتی

اگر دکوارسیون منزل و آشپزخانه خود را به شکل سنتی طراحی کرده اید و بیشتر از وسایل سنتی در آشپزخانه خود استفاده کرده اید. پیشنهاد ما به شما این است که میز ناهار خوری سنتی را خریداری کنید. این مدل از میز ناهار خوری به صورت چوبی با لبه ها و همچنین پایه های گرد طراحی شده است.

2- اندازه میز ناهار خوری

قبل از اینکه می خواهید میز ناهار خوری را خریداری کنید. حتما مکان قرار دادن میز ناهار خوری را مشخص کنید و آن قسمت را متر و اندازه کنید. تا بتوانید متناسب با آن مکان ،میز ناهار خوری را خریداری کنید. اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است میز ناهار خوری کوچک را انتخاب کنید.

3-رنگ میز ناهار خوری

اگر می خواهید میز ناهار خوری شما با دکوراسیون و صندلی ها و همچنین مبل های شما ست کند، بهتر است، به رنگ میز ناهار خوری هم توجه ویژه ای داشته باشید. تا با انتخاب یک رنگ مناسب مطابق با دکوراسیون و میز ناهار خوری جلوه زیباتری به منزل خود ببخشید.

4-امتحان صندلی ها قبل از خرید میز ناهار خوری

اگر قصد دارید، میز ناهار خوری نوی را خریداری کنید ولی همچنان از صندلی ها استفاده کنید، بهتر است، قبل از خرید میز ناهار خوری ، صندلی های خود را هم امتحان کنید، طرز نشستن و راحت بودن در صندلی و همچنین ارتفاع میز ناهار خوری مساله بسیار مهمی می باشد، که باید به آن توجه کنید. موارد بسیاری هست که باید در زمان خرید میز ناهار خوری به آن توجه کنید. ما در این قسمت از مقاله تنها چند مورد را برای شما بیان کردیم.

سخن پایانی

اگر قصد دارید میز و صندلی ناهار خوری را باهم بخرید که کارتان راحت تر می باشد. چون میز ناهار خوری با صندلی ها در رنگ ها زیبای که با هم ست می کند در فروشگاه موجود می باشد. اما اگر بخواهید میز ناهار خوری را جداگانه بخرید باید به یک سری از موارد از جمله رنگ، جنس، کیفیت، مدل آن بیشتر توجه کنید تا بتوانید صندلی های متناسب با آن را خرید کنید.
ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد میز ناهار خوری مناسب آشپزخانه به شما بدهیم. امیدواریم توانسته باشیم در این رابطه به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید میز ناهار خوری مناسبی برای منزلتان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *