مجله

چند ترفند در چیدمان سرویس خواب

چند ترفند در چیدمان سرویس خواب

نحوه ی چیدمان سرویس و تخت خواب چوبی در دکوراسیون اتاق اهمیت بالایی دارد به دنبال این مطلب این گزینه جزء مهمترین وسایل اتاق خواب می باشد نکته ای که باید به آن توجه ی ویژه ای داشت این است که باید اندازه ی اتاق خواب را در نظر گرفت تا بتوان طبق اندازه و ابعاد ها طراحی شود در ادامه ی مطلب طراحان این مجموعه با ارائه ی چند ترفند قصد دارند شما را از دغدغه ی چیدمان نجات دهند .

چیدمان سرویس خواب

ترفند های چیدمان سرویس خواب

پنج ترفند برای چیدمان سرویس خواب :

ترفند یک : ایجاد سقف های بلند و روشن

سعی کنید سقف اتاق خواب را بلند ایجاد کنید زیرا باعث چندین برابر حس آرامش و بزرگتر دیده شدن فضا می شود .

ترفند دو : ایجاد نور پردازی

نور پردازی یکی از رکن های اصلی در دکوراسیون منزل می باشد زیرا هر چه فضای مورد نظر را روشن جلوه دهید ذهنیت کوچک بودن فضا از ذهن مخاطب رفع می شود .

ترفند سه : ایجاد طراحی ساده در دیوار ها

دیوارهای فضای کوچک را نباید با کاغذ دیواری های طرح شلوغ و یا رنگ های تیره طراحی کرد زیرا باعث کوچک دیده شدن فضا می شود و این امر ، باعث می شود افراد هرچه زودتر آن محیط را ترک کنند تا حس تنش را در خود احساس نکنند .

ترفند چهار : از کمترین فضا حداکثر استفاده را ببرید

استفاده از فضا

استفاده حداکثری از فضا

روش های چیدمان سرویس

بهرین چیدمان سرویس خواب

شما می توانید با یک مدیریت ماهرانه بر روی دیزاین اتاق خواب های کوچک از وجب به وجب اتاقتان استفاده ی بهینه کرد . به عنوان مثال با استفاده از تخت های جک دار میتوانید یک انباری کوچکی به وجود آورید تا وسایل های غیر ضروری را در آن جای دهید .

ترفند پنج : ایجاد نقطه ی کانونی در اتاق خواب

چیدمان مناسب سرویس خواب

چیدمان مناسب سرویس خواب

در اتاق خوابتان نقطه ی کانونی ایجاد کنید تا دید مخاطب شما به آن نقطه خیره شود و کوچک بودن اتاق را فراموش کند ، حال این نقطه کانونی می توان تاج تخت ، پنجره ی اتاق خواب یا حتی کوسن و بالش ها باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *