مجله

بهترین سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دونفره

سرویس خواب دو نفره معمولا توسط زوج ها برای خواب و استراحتی راحت خریداری می شود. برای خرید آنها حتما دکوراسیون اتاق خواب خود را مدنظر قرار دهید.
سرویس خواب چوبی شامل تخت خواب چوبی، میز آرایش چوبی و پاتختی چوبی می باشد.

سرویس خواب چوبی مهمترین عنصر و نقطه ی کانونی در هر اتاق خواب است و آن را باید در جایی قرار داد که احساس آرامش به افراد دست دهد اما متاسفانه تخت گزینه ای است که می توان به دلیل کمبود فضا به راحتی آن را حذف کرد و دوباره به روشها ی سنتی تشک و خواب روی زمین نیز روی آورد و غافل از این هستند که دلیل اکثر کمر درد ها و گرفتگی عضلات نداشتن جای مناسب خواب است.
پس در نتیجه به جای حذف کردن این گزینه می توان از تکنیک های مختلف برای بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب استفاده کرد و این امر باعث می شود از کمترین فضاها و حداکثر استفاده را کرد.
برای انتخابی موفق در این زمینه باید در کنار زیبایی به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای کرد بسیاری از پزشکان بر این باورند که سرویس خواب چوبی در مقایسه با تخت خواب های فلزی برای استراحت و خواب شبانه مناسب تر می باشند زیرا فلز به جهت داشتن ماهیت سرد و خشن موجب انتقال سردی به بدن انسان می گردد و به این ترتیب تاثیر نامناسبی بر عمق و کیفیت خواب انسان می گذارد، در حالی که چوب، برگرفته از طبیعت است انرژی و شادی، گرمی و نرمی را به شخص در حین خوابیدن منتقل می کند.
اگر شما قصد خرید بهترین سرویس خواب دو نفره را دارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

 سرویس خواب چوبی مهمترین عنصر و نقطه ی کانونی در هر اتاق خواب است و آن را باید در جایی قرار داد که احساس آرامش به افراد دست دهد.

سبک سرویس خواب دو نفره

سبک سرویس خواب دو نفره

سبک سرویس خواب دو نفره

سبک ساخت سرویس خواب ها را می‌توان به دو بخش کلاسیک و مدرن به صورت کلی تقسیم کرد. برای طراحی داخلی هر فضایی در ابتدا یک سبک انتخاب می‌شود و مبلمان طبق آن انتخاب خواهند شد. شناخت سبک های مختلف سرویس خواب می‌تواند باعث شود تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای فضا داشته باشیم.

سرویس خواب دو نفره کلاسیک

سرویس خواب دو نفره کلاسیک

سرویس خواب دو نفره کلاسیک

سرویس خواب های کلاسیک ظاهر مشخصی دارند. این نوع خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. سرویس خواب های کلاسیک عمدتا از چوب ساخته شده اند و یکی از ویژگی های اصلی آن کنده کاری ها و منبت کاری های روی چوب است. این منبت کاری ها به نقوش مختلفی مانند نقوش گیاهی ایجاد می‌شود. در برخی از تخت خواب های کلاسیک لمسه دوزی روی قسمت های پارچه ای ایجاد می‌شود. تخت خواب های کلاسیک معمولا تاج بزرگی دارند و با شکوه به نظر می‌رسند. از تخت خواب های کلاسیک در فضاهای لوکس استفاده می‌شود.

سرویس خواب دو نفره مدرن

سرویس خواب دو نفره مدرن

سرویس خواب دو نفره مدرن

این نوع معمولا ظاهری هندسی دارند و در ساخت آن ها از تزئینات زیادی استفاده نمی‌شود. امکانات مختلفی در تخت خواب های مدرن ایجاد می‌شود و این تخت خواب ها می‌توانند در انواع تاشو و…باشند. در این نوع از تخت خواب ها از متریال مختلف در ترکیب با هم نیز استفاده می‌شود. سرویس خواب های مدرن می‌توانند از جنس چوب، فلز، ام دی اف و… باشند. در برخی از آن ها از خطوط منحنی نیز استفاده می‌شود. طرح سرویس خواب های مدرن محدودیتی ندارد و چهارچوب خاصی برای آن تعیین نشده است. به همین خاطر سرویس خواب های مدرن تنوع زیادی در طرح، رنگ و ابعاد و اندازه دارند.

جنس سرویس خواب دو نفره

جنس سرویس خواب دو نفره

س سرویس خواب ها می‌تواند چوبی، ام دی اف، فلزی و… باشد. هر کدام از این نوع از سرویس خواب ها می‌تواند برای فضاهای مختلف مناسب باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های سرویس خواب استحکام آن است که برای استحکام بیشتر باید از متریال مرغوب استفاده نمود. جنس سرویس خواب ها می‌تواند بر اساس سبکی که برای فضا و اتاق خواب انتخاب شده، تعیین شود. به طور مثال اگر برای اتاق خواب دکوراسیون مدیترانه ای را انتخاب کرده اید می‌توان نوع خاصی از سرویس خواب های چوبی یا ام دی اف را برای اتاق به کار برد. یا اگر دکوراسیون اتاق خواب شما مدرن است می‌توان از سرویس خواب های فلزی استفاده کرد.

ابعاد تخت خواب دو نفره

نحوه خرید

ابعاد تخت خواب دو نفره

تخت خواب های دو نفره ابعاد مختلفی دارند اما یک استاندارد برای همه ی آن ها وجود دارد. ابعاد تخت خواب باید به گونه ای باشد که افراد روی آن احساس راحتی داشته باشند. تخت خواب ها در ارتفاع های مختلفی ساخته می‌شوند. در برخی از تخت خواب ها که ارتفاع بیشتری دارند از فضای زیر تخت به عنوان کشو استفاده می‌شود. ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره را می‌توان 200 سانتی متر در 160 یا 180 سانتی متر در نظر گرفت. تخت خواب ها با ابعاد مختلف برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید به محل قرارگیری تخت توجه کرد. در صورتی که فضایی کوچک در اختیار دارید از تخت ها با ابعاد کوچکتر استفاده کنید.

اجزای مختلف تخت خواب دو نفره

جنس

جنس

هر تخت خواب دو نفره از اجزای مختلفی ساخته می‌شود که در محل مورد نظر در کنار هم قرار گرفته و نصب می‌شوند. این 4 قطعه شامل تاج، دو وجه کناری و وجه پایینی تخت می‌شود. این قسمت ها معمولا به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند. در بیشتر تخت ها برای قرار گرفتن تشک، معمولا از دو قطعه چوبی در وسط تخت استفاده می‌شود که تشک روی آن ها قرار می‌گیرد. در برخی از تخت ها، مخصوصا آن هایی که ارتفاع کمی‌دارند این قطعات دیده نمی‌شوند. سایر قطعات بنا به نوع تخت خواب ها ممکن است متفاوت باشد. در برخی از تخت ها از کشوها زیر تخت استفاده می‌شود. در هنگام نصب تخت خواب های جک دار باید از متخصصین برای نصب تخت خواب استفاده کرد. همچنین تخت خواب بعد از نصب باید کاملا صاف، محکم و تراز باشد.

اتصالات و یراق آلات تخت خواب دو نفره

انواع سرویس خواب

انواع سرویس خواب

اتصالات از جمله مهم ترین قسمت های تخت خواب ها است. اتصالات تعیین می‌کنند که تخت خواب ها چقدر تحمل در برابر فشار دارند. اتصالات مناسب باعث افزایش استحکام و ایستایی تخت خواب می‌شود. از انواع اتصالات مختلف برای ساخت تخت خواب ها استفاده می‌شود. معمولا به دلیل اینکه قطعات تخت خواب از هم جدا هستند و در محل استفاده به هم متصل می‌شوند، از اتصالات پیچ و مهره استفاده می‌شود. یراق آلات استفاده شده در تخت خواب از جمله لولاها و… باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا تخت خواب عمر بیشتری داشته باشد.

رنگ تخت خواب دو نفره

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب

تخت خواب ها از نظر رنگ می‌توانند هارمونی یا کنتراست در فضا ایجاد کنند. اگر برای تخت خواب ها از رنگی که در کلیت فضا ایجاد کنیم، فضایی با آرامش و ساکن خواهیم داشت. اما اگر از رنگ متضادی استفاده شود، فضای اتاق خواب جذاب تر و مهیج تر خواهد بود. هر رنگی ویژگی های خاص خود را دارد که با توجه به آن ها می‌توان تخت خواب مناسب برای اتاق خواب های مختلف را انتخاب کرد. تخت خواب های سفید رنگ آرامش بخش و بدون آلایش هستند. این تخت خواب ها گزینه ی بسیار مناسبی برای زوج های جوان هستند. قرمز رنگ عاشقی و هیجان است، با استفاده از این رنگ برای تخت خواب دو نفره می‌توانید حس هیجان و عشق را در اتاق خواب خود ایجاد کنید. رنگ آبی آرامش بخش است و می‌توان با یک تخت خواب آبی، آسایش و امنیت را به فضا بخشید. به طور کلی هر رنگی ویژگی های خاصی دارد که با بررسی هر کدام می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین نوع تخت خواب دو نفره

پس با توجه به تمام مواردی که گفته شد بهترین نوع تخت خواب، تخت خوابی است که هم از نظر ارتفاع و ابعاد مناسب باشد و از یک تشک کاملا استاندارد و مناسب برای آن استفاده کنید و توجه داشته باشید که چوب یا فلزی که در ساخت تخت خوابتان به کار رفته است کیفیت بالایی داشته باشد. قبل از خرید آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که صدای جیر جیر ندهد چون هر گونه صدایی موقع استفاده از تخت خواب نشان دهنده این است که اتصالات تخت خواب به درستی انجام نشده و کیفیت محصول پایین است.

 سبک ساخت سرویس خواب ها را می‌توان به دو بخش کلاسیک و مدرن به صورت کلی تقسیم کرد.

کلام آخر

همه ما انسان ها برای اینکه بتوانیم از استرس و دغدغه هایی که در روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم، خلاص شویم نیاز به یک محیط پر آرامش داریم و وقتی که به خانه می رسیم بعد از اینکه مدتی را در کنار خانواده گذراندیم ترجیح می‌دهیم استراحت ما در یک جای راحت و آسوده مثل اتاق خواب باشد و در اتاق خواب ها اصلی‌ترین وسیله سرویس خواب ها هستند که لازم است برای خرید آنها دقت زیادی به خرج دهید. چون قرار است سرویس خوابی که در اتاق خواب شما قرار می گیرد علاوه بر این که اتاق شما را زیباتر می کند، یک خواب آسوده و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر فیزیکی کاملا استاندارد باشد و مناسب راحتی و خواب شما باشد.
سبک ساخت سرویس خواب ها را می‌توان به دو بخش کلاسیک و مدرن به صورت کلی تقسیم کرد.
جنس سرویس خواب ها می‌تواند چوبی، ام دی اف، فلزی و… باشد.
ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره را می‌توان 200 سانتی متر در 160 یا 180 سانتی متر در نظر گرفت.
گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، سرویس خواب چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. چنانچه تمایل به تهیه سرویس خواب چوبی را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *