مجله

رنگ مبلمان راحتی

رنگ مبل راحتی

انتخاب رنگ مبلمان راحتی اهمیت زيادی دارد، چون تاثیر بسياری بر دکوراسیون خانه دارد و میشود باقی وسایل را به نوعی دنباله روی همین انتخاب دانست. برای هماهنگی و تعادل بصری فضا ترکیب رنگی و پالت مشخص می تواند انسجام دکوارسیون را افزایش بدهد. پس اگه این هماهنگی به هر دلیلی از بین برود، تاثیر منفی بر چیدمان خانه شما می گذارد. حتی ممكن است با تغییر دکوراسیون يا اضافه كردن يک وسیله جدید، هماهنگی به هم بخورد. شما می توانید رنگ مبلمان راحتی خانه را طوری انتخاب كنید كه ست كردن رنگ های دیگر يا حتی تغییر دکوراسیون با محدودیت های کمتری انجام بشود.

 گروه عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل با بهترین قیمت هستند که می توانید به آن ها اعتماد کنید! برای خرید مبلمان، صندلی ناهارخوری چوبی ، تخت خواب و … به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید! همه محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود!

بهترین کوسن

بهترین رنگ مبلمان

چند روش جالب برای انتخاب رنگ مبلمان راحتی

اگه انتخاب رنگ مبل راحتی برای شما سخت شده می توانید از چند تكنيک برای این كار استفاده كنید. این تكنيک ها از مفاهیم هنری برمی آید و بارها امتحان خودشون را پس داده است. بهترین مبل راحتی مبلی هست كه رنگ آن هوشمندانه انتخاب شده باشد.

رنگ خنثی يا تاکیدی

از خودتون بپرسید که تمایل دارید رنگ مبلمان شما خنثی باشد يا تاکیدی؟ این نکته کمک زیادی به شما در انتخاب رنگ مبلمان راحتی می کند.

انتخاب رنگ خنثی برای مبل ریسک کمتری دارد. در این صورت مبلمان نقش زمینه ای را در دکوراسیون به خود می گیرد و از رنگ های سرد يا گرم در کوسن ها يا اشيای تزئینی يا بخش های دیگه دکوراسیون استفاده می شود. اگه زياد اسباب کشی می كنید مبلمان رنگ خنثی انتخاب كنید. چون كنترلی روی رنگ كاغذدیواری و کفپوش خانه هایی كه به آنها نقل مكان می كنید ندارید.

انتخاب رنگ تاکیدی برای مبل ریسک بالاتری دارد و نياز به دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد. رنگ تاکیدی مبلمان را از حالت زمینه ای و پشتیبان در مي آورد. اگه تمایل دارید مبلمان با رنگ تاکیدی داشته باشید باید حتما برای رنگ دیوار و کفپوش و پرده يک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید.

رنگ خنثی یا تاکیدی

رنگ خنثی یا تاکیدی؟

ترکیب رنگ ها با سفید در سرویس مبل راحتی

استفاده از رنگ سفید در رنگ مبلمان راحتی تاثیر مثبتی در تعادل محیط دارد. اگه احساس می كنید بیش از حد از رنگ ها استفاده كردید می توانید دست به كار شوید و رنگ سفید را به دکوراسیون خود اضافه کنید. ترکیب رنگ با سفید آن را چشم نواز تر و لطیف تر می كند. این كار در ساختن رنگ ها در نقاشی كاربرد زيادی دارد. از سفید به عنوان رنگ زمینه و پشتیبان در دکوراسیون استفاده می كنید. چرا كه پشت رنگ ها و اکسسوری های دیگر قرار می گیرد و جلوه آن ها را چند برابر می كند.

ایجاد تضاد در سرویس مبل راحتی

يکی از بهترین راهكارها برای ایجاد يک دکوراسیون جذاب ایجاد تضاد در رنگ هاست. بیشتر خانواده های ایرانی ترجیح می دهند مبلمان را كاملا يک رنگ و يک دست خریداری كنند. در این موارد اگه تنوع رنگی كافی سایر اجزای دکوراسیون وجود نداشته باشد باعث خستگی و دلزدگی می شود.

اخیرا مبل های دو رنگ طرفدار زيادی در بازار ایران پیدا كردند. مبلمان دو رنگ يک مدل جدید مبلمان راحتی محسوب می شود. در این مدل مبل راحتی معمولا كاناپه ها و مبل های تک نفره رنگ متفاوتی دارند. تضاد این دو رنگ در دکوراسیون خانه بسيار جذاب و چشم نواز می باشد و خانه را از يكنواختی خارج می كند. اما باید دقت کنید كه در رنگ مبلمان راحتی از دو رنگ اصلی استفاده نكنید. رنگ ها باید هم خانواده و هم طیف باشند تا زیبایی تضادآنها به چشم بیاد.

از طرح ها و الگوها در مبلمان راحتی خود استفاده كنید

استفاده از طرح و نقش در اجزای مختلف دکوراسیون يکی از جذاب ترین راهكارها برای ایجاد تنوع بصری در محیط می باشد. این موضوع در مورد مبلمان هم كاربرد دارد. اگه رنگ مبلمان شما خنثی است می توانید با کوسن های طرح دار به آن رنگ و لعاب بدهید. ویژگی مهم این روشاین است كه پس از مدتی با صرف هزینه کم می توانید دکوراسیون خود را عوض كنید.

انتخاب پارچه يکسان برای کوسن و پرده هم ایده جالبی برای آوردن رنگ به فضا است. بهترین مبل راحتی مبلی می باشد كه سال ها مهمان خانه شما باشد بدون اینكه قدیمی شده و از مد بیفتد و شما بتوانید با صرف هزینه ای ناچیز مثلا تعویض کوسن ها ظاهر مبلمان را به کلی عوض كنید.

طرح و الگو

استفاده از طرح ها و الگو ها

از قانون 20-80 استفاده كنید

مزیت استفاده از قانون 20-80 در رنگ مبل راحتی این می باشدكه از همان ابتدا رنگ اصلی و فرعی دکوراسیون خود را مشخص می كنید. خرید بر اساس این قانون بسيار راحت و سودمند است. در این صورت کمتر دچار گیجی و سردرگمی خواهید شد. این قانون را می توانید در مورد دکوراسیون کل خانه يا فقط در مبلمان استفاده كنید. تجربه نشان داده استفاده از این قانون در دکوراسیون کل خانه رضایت مندی بیشتری را به همراه دارد. با این كار شما فرصت بیشتری خواهید داشت تا از رنگ های مورد علاقه خود در دکوراسیون خانه و مبلمان راحتی استفاده كنید.

استفاده از مبل راحتی رنگ شاد

استفاده از رنگ های گرم و شاد در ترکیب رنگ مبل محبوب تر شد است. مبل راحتی رنگ شاد در ترکیب های نارنجی و قرمز و صورتی موجود هستند. خرید مبل بارنگ شاد ریسک بالایی دارد اما دکوراسیون خانه شما را كاملا متفاوت می كنند. در صورت تمایل می توانید از مبل راحتی رنگ شاد در دکوراسیون اتاق کودكان و نوجوانان استفاده كنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *