مجله

انواع تخت خواب

انواع تخت خواب

.وقتی به انواع تخت خواب فکر می کنیم اولین چیزی كه به ذهن ما خطور می کند، آرامش و راحتی در زمان استراحت و خوابیدن می باشد. همون حس خوبی كه ساعات خواب را لذتبخش تر میکند. در تصورات همه ما نکاتی وجود دارد كه برای يک تخت خواب در ذهن خود تصور می کنیم و آن را ایده آل می دانیم. در این مقاله قصد داریم با کمک وب سایت فروشگاهی عاج که انواع تخت خواب را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار میدهد، به توضیح متداول ترین انواع تخت خواب بپردازیم. با ما همراه باشید!

معرفی پرکاربرد ترین انواع تخت خواب

ما قصد داریم انواع تخت خواب های موجود را مورد بررسی قرار دهیم. تا از میان آنها به نتیجه ای مناسب و دوست داشتنی برای انتخاب تخت خواب خود برسیم. بیش از بیست نوع تخت خواب وجود دارد كه حتی اسم بعضی از آنها را هم نشنیدیم. اما تصمیم گرفتیم در این مطلب به انواع رایج تر اشاره کنیم.

تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره چوبی

تخت خواب های دو نفره مورد پسند زیادی بوده و کارایی بالایی دارند. از نظر اشغال فضا در محیط اتاق کاملا بهینه و مناسب هستند.  این تخت خواب ها از دو قسمت جدا شونده تشکیل شدند كه به وسیله قلاب یا بست های مخصوص بهم متصل می شوند. در قسمت بدنه تخت، پایه ها معمولا از چوب ساخته شده و قسمت هایی كه با زمین در ارتباط هستند مقاومت بیشتری دارند. پایه تخت خواب ها حداقل 15 سانتی متر از زمین ارتفاع دارند تا امکان تغییر در اندازه و همین طور جابجایی به راحتی فراهم شود. هم چنین این فضا امکان جمع کردن اقلام بدون کاربرد را هم فراهم می کند. مثلا قسمتی برای نگهداری حتی وسایلی كه نیاز به ساماندهی زیادی ندارند.

تنوع ظاهری این نوع تخت خواب ها بسیار زیادمی باشد. وهمانطور كه در بستر اینترنت می توانید جستجو کنید. انواع مدل های تخت خواب های دو نفره با سبک های مدرن، سلطنتی، کلاسيک و فانتزی موجود هستند. امکانات و ویژگی های هر يک از این تخت ها هم متفاوت و جذاب است. وجود کشو یا درب های مخفی، وجود سیستم صوتی یا اتصال دهنده های الکتريکی و همین طور در مواردی وجود یخچال در این نوع تخت خواب ها آن ها را به يکی از دوست داشتنی ترین های دنیای تخت خواب ها تبدیل کرده است. این تخت خواب ها در قسمت متریال هم به انواع تخت خواب های چوبی، چرمی و فلزی تقسیم بندی می شوند و تنوع بی نظیری  در هر قسمت دارند.

برای خرید تخت خواب دونفره به صورت آنلاین و مشاهده نمونه کارهای گروه عاج

به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید.

تخت خواب دو طبقه

تخت خواب دو طبقه

تخت خواب چوبی دو طبقه

همه شما این نوع تخت خواب ها را در مکان هایی مثل خوابگاه های مدارس یا دانشگاه ها و یا محیط های نظامی و اردوگاه ها دیده اید. این نوع تخت در میان انواع تخت خواب ها تفاوت زیادی با نوع خوابگاهی عمومی داره. در خانه های کوچک، این نوع تخت خواب می تواند به استفاده بهتر از فضا کمک کند. و افرادی که اتاق خواب های کوچک دارند، از این نوع تخت خواب برای فرزندها استقبال می کنند. از این نوع تخت خواب ها برای اتاق دوقلوها هم استفاده می شود.

ساختار و اجزای این تخت خواب متشکل از قسمت بالایی می باشد كه با ستونی هایی تخت را روی پایه ها نگه داشته و به کمک نردبانی كه در يکی از طرفین قرار گرفته میشود به تخت بالایی دسترسی پیدا کرد. هدف از این تخت ها استفاده بیشتر از فضای افقی اتاق است، اما با تعبیه کمد یا قفسه به جای نفر دوم باز هم از هدر رفتن محیط اتاق توسط يک وسیله غیر ضروری جلوگیری میشود.

صرفه جویی در وسایل لوکس به کار رفته در اتاق کودکان از جمله دلایل مناسب بودن این تخت محسوب میشود. این تخت خواب ها امکان جدا شدن از همدیگر را هم دارند و می شود از تخت یا کمد آن ها به تنهایی استفاده کرد.

وب سایت فروشگاهی عاج انواع تخت خواب دوطبقه را به فروش می رساند،

شما می تونین برای مشاهده و داشتن یک خرید عالی از بخش فروشگاهی این وب سایت دیدن کنید!

تختخواب تک نفره

تخت خواب یک نفره

تخت خواب چوبی یک نفره

تخت خواب تک نفره یا یک نفره مرسوم ترین تخت خوابی هست که در بازار وجود دارد، این نوع تخت خواب برای کودکان، نوجوانان و افراد مجرد  کاربرد دارد و در اتاق خواب جایگاه غیر قابل انکاری دارد. تنوع تخت خواب تک نفره خیلی زیاد می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب بهترین نوع را انتخاب کنید.

چیزی که بیشتر از همه در خرید تخت خواب يک نفره باید در نظر گرفته بشود، جنس و یراق آلات تخت است، این که چه نوعی دارد و آیا برای اتاق و حتی برای منطقه شما مناسب می باشد و یا نه. برای مناطق رطوبتی و گرم مسلما” تخت يک نفره  را باید از جنس ام دی اف انتخاب کنید چرا كه تخت خواب يک نفره ام دی اف در برابر هر نوع رطوبت و آب مقاومتی از خود نشان میدهد و آب روی آن تاثیری ندارد.

شما می توانید در وب سایت فروشگاهی عاج، انواع زیادی از تخت خواب تک نفره را مشاهده کنید

و بهترین تخت خواب را با توجه به دکوراسیون و بودجه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *