مجله

هزینه دکوراسیون کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ

یکی از دغدغه های افرادی که می خواهند کافی شاپ تاسیس کنند، هزینه های این کار است. این که هزینه دکوراسیون کافی شاپ شامل چه مواردی می شود، اهمیت زیادی دارد.

کافی شاپ ها با توجه به استقبالی که این روزها با آن مواجه هستند، کسب و کاری سودآور برای موسسین آن ایجاد می کند. با این حال لازم است با هزینه های آن و نکات مهم برای مدیریت هزینه ها آشنا باشید تا حتما موفقیت خود را در این زمینه افزایش دهید.

مبلمان کافی شاپ

مبلمان کافی شاپ

بیشتر بدانید:دکوراسیون چوبی کافی شاپ

هزینه دکوراسیون کافی شاپ

اگر می خواهید سود شما از هزینه ای که می کنید بیش تر باشد، باید روی دکوراسیون کافه تان تمرکز بیش تری داشته باشید. دکوراسیون داخلی زیبا و جذاب می تواند کافه شما را متمایز جلوه دهد. صد البته طراحی و اجرای یک دکوراسیون مناسب، هزینه نسبتا زیادی نیز می طلبد. البته باید افزود که هزینه ای که برای اینکار می دهید ، با جلب نظر مشتری ها به جیب شما باز خواهد گشت.

اگر سرمایه زیادی دارید، پیشنهاد ما این است که برای طراحی و دکوراسیون کافی شاپ خود از یک معمار کمک بگیرید. در صورتی که این طور نیست، می توانید با ایده گرفتن از کافی شاپ های امروزی و موفق، کافه تان را خودتان طراحی کنید. در ادامه به تعدادی از مواردی که شامل هزینه دکوراسیون کافه شما میشود اشاره خواهیم کرد:

مبلمان کافی شاپ

به صورت کلی آنچه مشتریان شما را به سپری کردن زمان بیشتر در کافه ترغیب می کند و آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی شما می کند، ویژگی های کلی نظیر راحتی میز و صندلی کافی شاپ است. اگر شما از میز و صندلی های معمول در رستوران ها استفاده کنید در واقع این پیام را به مشتری می دهید که بهتر است هرچه زودتر برود.

اما اگر از کلیشه های رستوران داری خارج شوید و به جای میز و صندلی های غذاخوری از مبلمان و ترکیب های مختلف میز و صندلی استفاده کنید این پیام را به مشتری می دهید که می تواند برای سپری کردن لحظاتی آرامش بخش و یا یک گفت و گوی صمیمی با دوستانش روی کافه شما حساب باز کند.

رنگ ها تاثیر روانشناسی فوق العاده ای روی افراد دارند. به طوری که بیشتر افراد پس از ورود به یک فضای جدید معمولا بیشترین حسی که از فضا می گیرند بستگی به رنگ هایی دارد که با آن مواجه شده و در آنجا وجود دارد

نورپردازی

یک نورپردازی خوب مرکز جاذبه ی هر طراحی فوق العاده ای محسوب میشود، اما هنگامی که برای یک رستوران یا کافه استفاده می شود، معنای آن دوبرابر افزایش پیدا می کند. نورپردازی برای چنین فضاهایی نیاز به ظرافت بیشتری دارد تا یک نورپردازی کلی جهت فضاهای داخلی تجاری و یا مسکونی.

این امر بطور ناخودآگاه یک انرژی مثبت ایجاد کرده و اشتهای مشتریان را افزایش می دهد. اگر نورپردازی شما بد است شما باید مشتریان خود را به افرادی تغییر دهید که می خواهند زیر لامپ های آویزان از سقف و نورهای هالوژن الکترونیکی بنشینند.

نورپردازی داخل کافه ها باید روشن و ملایم باشد، تا بتواند در این فضا یک انرژی مثبت دوستانه ایجاد کند. اگرچه، لازم است یک توازن، از طریق تاکید بر نور وتجهیزات زینتی در فضا ایجاد شود.

ترکیب رنگ ها

ترکیب رنگ ها

ترکیب رنگ ها

رنگ ها تاثیر روانشناسی فوق العاده ای روی افراد دارند. به طوری که بیشتر افراد پس از ورود به یک فضای جدید معمولا بیشترین حسی که از فضا می گیرند بستگی به رنگ هایی دارد که با آن مواجه شده و در آنجا وجود دارد. آنچه در استفاده از رنگ ها برای طراحی و چیدمان دکوراسیون کافی شاپ مهم است پرهیز از به کارگیری رنگ های قرمز، زرد و نارنجی به تنهایی است.

چرا که همانطور که می دانید این رنگ ها در واقع القا کننده حس گرسنگی و رفع آن هستند و مسلما برای ترغیب مشتریان برای سفارش تاثیرگذار هستند اما استفاده از آن ها به تنهایی برای دکوراسیون کافی شاپ ها مناسب نیستند.

همان طور که پیش از این گفتیم افراد برای سپری کردن لحظاتی آرامش بخش در کنار میل یک میان وعده به کافه می آیند و هدف اصلی آن ها برخورداری از حس امنیت و راحتی است. بنابراین توصیه می شود برای رفع این نیاز از رنگ هایی مانند آبی، بنفش و سبز استفاده کنید و آن را با رنگ های گفته شده در بالا ترکیب کنید تا به هر دو نیاز پاسخ گویید.

دیوارکوب چوبی

امروزه استفاده از دیوارکوب چوبی به دلیل خصوصیاتی از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشو، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی آن این محصول بیش از پیش دیده می شود.

وقتی می خواهید دکور کافی شاپ چوبی بسازید می توانید در بعضی از دیوارها از این متریال استفاده کنید. چوب گرمای خاصی به محیط می بخشد و فضا را دوستانه و صمیمی می کند.

کفپوش و دیوارپوش کافی شاپ

کفپوش و دیوارپوش کافی شاپ

کفپوش و دیوارپوش کافی شاپ

طراحی دیوار کافی شاپ و همینطور کفپوش کافی شاپ از قسمت های مهم کافه می باشند که متاسفانه دوستان کافه دار یا رستوران دار کمتر توجهی را به فضای دکوراسیون داخلی دارند، چرا که از درب ورودی گرفته تا حتی نحوه چیدمان میز و صندلی چوبی و حتی دیوارپوش کافی شاپ، کفپوش و سقف کاذب کافی شاپ همه و همه از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

کفپوش و دیوارپوش کافی شاپ

کفپوش و دیوارپوش کافی شاپ

همیشه به کسانی که وارد کافی شاپ می شوند برای اولین بار نگاه کنید، هیچ وقتی به میز، به نفری که خوش آمد گویی میکند، به چیدمان میز آنقدر توجهی ندارند که در ابتدا چشمانشان در فضا می چرخد، و به دنبال یک گیرایی هستند، در جستجوی یک جای دنج ، کسی مزاحمشان نشود، این شرایط را شما کافه دار باید ترتیب دهید.

این هدر رفت سرمایه نیست، برگشت پول شما است، دقت کنید در نحوه چیدمان دیوارپوش کافی شاپ، اگر به دست یک طراح درجه یک نسپارید خروجی خوبی هم نخواهید داشت.

با توجه به مواردی که گفته شد، دکوراسیون کافی شاپ از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این مکان کافی شاپ است که باعث می شود مدتی افراد به دور از دغدغه های زندگی لذت نوشیدن چای همراه با یک لپ تاب که گاها کارهای روزانه خود را انجام میدهند را در این بخش احساس کنند.

داشتن مبلمان مناسب، نورپردازی، موزیک ملایم و آرامش بخش، تلاقی ایده و تفکر را با خود همراه خواهد داشت. شاید مربوط به بخش دکوراسیون داخلی نباشد اما به تجربه عرض میکنیم که شما هر چقدر می خواهید سرمایه را روی دکوراسیون کافی شاپ خود قرار دهید کار کاملا عاقلانه ای است و هدر رفت سرمایه شما نمی باشد.

گروه تولیدی عاج ارائه کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران با بهترین متریال و بالاترین کیفیت در عرصه تولید می باشد. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *