مجله

میز و صندلی چوبی برای رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی رستورانی

آشنایی با پركاربردترین نوع میز و صندلی چوبی برای رستوران و کافی شاپ برای کسانی كه قصد بازگشایی رستوران و یا تغییر دکوراسیون دارند اهمیت زیادی دارد. میز و صندلی رستوران در طراحی دکوراسیون رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه اولین چیزی كه بعد از وارد شدن به رستوران ها نظر مشتريان را جلب می کند، همان میز و صندلی رستوران است. از این رو باید از میز و صندلی برای رستوران خود استفاده کنید كه دارای ظاهری زیبا و فریبنده باشد. میز و صندلی رستوران باید در کنار ظاهر زیبا بتواند راحتی و آسایش را برای مشتريان فراهم کند. بهترین گزینه برای ایجاد راحتی و جادار بودن، استفاده از پركاربردترین نوع میز و صندلی رستوران است. مشتريان با استفاده از اين میز و صندلی ها به احساس آرامش كامل می رسند، در نتیجه تلاش می کنند بیشتر به رستوران شما سر بزنند.

چوب علاوه بر كاربرد ی كه در دکوراسیون دارد، جز مهم ترین مواد برای ساخت وسایل داخلی هم محسوب می شو د. به دلیل وجود خاصیت طبیعی چوب استفاده از عناصر طبیعی، علاوه بر كاربردی كه می تواند با آفرینش زیبایی در منزل داشته باشد، می تواند بر سلامت جسم و روح انسان موثر باشد، محیط پوشیده از چوب، صداهای منتشر شده را به صورت ملایم جذب کرده و سپس منعکس می کند. اين كار از پیچیدن صدا جلوگیری و همچنین اختلاف طول موج ها را در آن محل تعدیل می کند.

توجه به ابعاد محیط برای چیدمان میز و صندلی

زمان طراحی رستوران بر روی كاغذ احتمال دارد فکر کنید می توانید تعداد مشخصی از آن ها را در سالن بگنجانید. با اين حال بعدا در زمان اجرا احتمال دارد متوجه شوید كه آن چه روی كاغذ كار می کند در واقعیت كار نمی کند. بلكه شم اقصد دارید میز و صندلی زيادی در سالن قرار دهید، در عین حال باید به اين نکته هم توجه کنید مشتری ها در آن احساس راحتی داشته باشند.

يک قاعده خوب برای چینش میز و صندلی های رستوران، در نظر گرفتن فاصله 24 اينچی بین گوشه های میز ها از همدیگر است. برای محاسبه ابعاد داخلی می توان با متخصصان عاج در ارتباط باشید و از آن ها برای اين كار راهنمایی دریافت کنید. .بعد از اعلام دقیق اندازه ها، آماده تغییرات دکوراسیون داخلی كافی شاپ و رستوران خود باشید.

توجه به راحتی میز و صندلی رستورانی

توجه به اين نکته يکی از مهمترین موارد در زمان انتخاب میز و صندلی است. کسانی كه به رستوران می روند با کسانی كه وقت خود را در كافه ها می گذرانند متفاوت اند. افراد در رستوران معمولا وقت بیشتری را برای خوردن غذا صرف ميکند به همین منظور راحتی و آرامش وی میتواند يکی از مهمترین مسائل در طراحی دکوراسیون به حساب بياید.

حتما قبل از خرید مدتی را بر روی موارد میز و صندلی انتخابی بنشینید و آن را به صورت كامل بررسی کنید. خود را جای مشتری قرار دهید و در حالت های مختلفی، راحتی نشیمن و پشتی را بسنجید. میز و صندلی کافی شاپ باید راحتی را برای مشتری به صورت صد در صد فراهم کنند. نوع تکیه گاهی كه صندلی های مورد استفاده در رستوران دارند می تواند بر نحوه نشستن مشتری تاثیر مستقیمی داشته باشد.

اگر ارتفاع میز بلندتر از حد معمول باشد باعث میشود تا زاویه دستها با میز در حالت درست خود قرار نگرفته باشد و كاربر تسلط کمتری را بر بر بشقاب غذای خود داشته باشد. نتیجه اين كار موجب میشود تا فرد مدام در حال کشمکش برای غذا خوردن باشد و هیچ لذتی را از غذای خود نبرد. برعکس اين حالت اگر میز ارتفاع کمی داشته باشد،  فرد مجبور می شوئد برای صرف غذا بر روی میز خم شده تا بتواند. توجه نکردن به تمامی اين نكات باعث می شود تا احساس بدی را به مشتريان خود القا نکنیم.

صندلی های بدون پشتی اگرچه جذابیت بیشتری دارند و زیبایی بیشتری را به محیط اطراف خواهند داد، اما استفاده از اين نوع صندلی بازدهی خوبی را برای رستوران دار به دنبال نخواهد داشت زیرا برای نشستن های طولانی مدت راحت نخواهند بود.

جدیدترین مدل های میز و صندلی چوبی برای رستوران و کافی شاپ ها

چوبی بودن پایه صندلی های موجب شود تا گرمای فضای مورد نظر را دو چندان کند. به همین دلیل بیشتر رستوران ها برای طراحی دکوراسیون از صندلی هایی با پایه چوبی استفاده ميکنند. چوبی بودن پایه های صندلی باعث می شود تا در حین جابجایی، سر و صدای کمتری در رستوران ایجاد شده و برای دیگران آزار دهنده نباشد. به خصوص زمانی كه قصد راه اندازی رستوران کلاسيک را دارید استفاده از میز و صندلی های چوبی میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با ما همراه شوید تا جدیدترین مدل های میز و صندلی برای رستوران و کافی شاپ را باهم ببینیم!

میز چوبی رستوران

میز چوبی رستوران

میز و صندلی روستیک رستوران

میز و صندلی روستیک رستوران

میز و صندلی مخصوص رستوران

میز و صندلی مخصوص رستوران

میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی چوبی رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

میز و صندلی چوبی برای رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی چوبی برای رستوران و کافی شاپ

میز و صندلی چوبی برای کافی شاپ

میز و صندلی چوبی برای کافی شاپ

میز و صندلی بدون پشتی

میز و صندلی بدون پشتی

میز و صندلی رستوران

میز و صندلی رستوران

میز و صندلی رستورانی گرد

میز و صندلی رستورانی گرد

میز و صندلی چوبی برای رستوران

میز و صندلی چوبی برای رستوران

میز و صندلی روستیک

میز و صندلی روستیک

میز و صندلی چوبی

میز و صندلی چوبی

میز و صندلی با نشیمنگاه

میز و صندلی با نشیمنگاه

میز و صندلی طرح خاص

میز و صندلی طرح خاص

میز و صندلی طرح روستیک برای رستوران

میز و صندلی طرح روستیک برای رستوران

اگر می خواهید میز و صندلی چوبی خود را از مرکزی مطمئن خریداری کنید، گروه عاج در کنار شماست! کلیه محصولات عاج تمام چوب می باشند و همراه با 18 ماه گارانتی پس ازفروش به شما خریداران عزیز تحویل داده می شوند. همین حالا به صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید و از میز و صندلی چوبی برای رستوران دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *