مجله

مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی

مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی

مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی هم مانند دیگر مبلمان خانه دارای انواع متنوعی می باشند. اگرچه تمامی نمونه میز و صندلی نهار خوری با متریال متفاوت ساخته می شوند؛ اما محبوب ترین نوع میز و صندلی های نهارخوری، چوبی هستند.

گروه تولیدی عاج یکی از بزرگترین تولید کننده های میز و صندلی ناهارخوری چوبی می باشد. در این مجموعه انواع میز و صندلی نهارخوری چوبی مطابق با سلیقه مشتریان عزیز در طرح های متنوع ساخته می شود. با ما همراه باشید تا شما را با انواع میز و صندلی ناهار خوری تولید شده در عاج آشنا کنیم.

مدل میز و صندلی ناهار خوری

میز و صندلی نهار خوری چوبی

مدل های میز و صندلی ناهار خوری تمام چوب

محبوب ترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری از جنس چوب ساخته می‌شود. مزیت چوب این است که ساختار محکم و دوام بالایی دارد و علاوه بر این یک میز ناهار خوری چوبی هیچ وقت از مد نمی افتد. چرا که بسیار شیک و زیباست و تقریباً با هر دکوراسیونی در خانه و آشپزخانه به راحتی ست میشود.

میز و صندلی ناهار خوری چوبی

مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی

چوب خالص و ساده معمولاً نسبت به چوب کامپوزیت کمی گران تر است؛ اما اگر به خوبی از آن نگهداری شود برای مدت زمان زیادی دوام آورده و مثل روز اول باقی خواهد ماند. بعضی از محبوب ترین و مرغوب ترین چوب هایی که در ساخت انواع میز و صندلی ناهار خوری از آنها استفاده می شود عبارتند از: چوب ماهون،( یا همان ماهاگونی)، چوب افرا، چوب نراد روس، بلوط و چوب گردو می باشد.

میز و صندلی جچوبی

میز و صندلی چوبی نهار خوری و انواع مختلف آن ها

مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی کم جا

میزهای ناهار خوری کم جا در واقع میزهای کوچک و جمع و جوری هستند که قابلیت تاشو دارند. به این شکل در صورت عدم نیاز به آنها می توان صندلی ها را در داخل میز قرار داد. بدین ترتیب تنها میز پیداست و جای کمتری را اشغال خواهد کرد. این میزها از شکل و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و مخصوص منازل بسیار کوچک می باشند.

میز و صندلی نهار خوری کمجا

میز و صندلی نهار خوری چوبی کمجا

 اندازه گیری ابعاد

ابعاد میز ناهار خوری چوبی تا حد زیادی به اندازه فضای آشپزخانه و یا پذیرایی شما و همچنین سلیقه شخصی شما بستگی دارد.در واقع باید گفت قبل از خرید میز ناهارخوری باید فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. پس از اندازه گیری با توجه به اینکه چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند و مدل مورد نظر به همراه صندلی چقدر فضا را اشغال خواهد کرد باید سایز میز را تخمین بزنید.

انواع مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی دارای اشکال هندسی مربع، مستطیل و گرد هستند؛ که در این صورت می‌توانید بر اساس متراژ فضا نسبت به انتخاب شکل میز اقدام نمایید. در ادامه به چند سایز استاندارد برای ابعاد میز و صندلی ناهارخوری اشاره خواهیم کرد:

میز دو نفره گرد: قطر ۷۰ سانتی متر
میز دو نفره مربع : ۹۰ در ۹۰ سانتی متر
چهار نفره گرد: قطر ۹۰، ۱۰۳، ۱۲۰ سانتی متر
چهار نفره مستطیل: ۹۰ در۱۲۰ سانتی متر
شش نفره گرد: قطر۱۴۰ سانتی متر
شش نفره مستطیل: ۹۰ در ۱۶۰ سانتی متر
هشت نفره گرد: قطر ۱۶۰ سانتی متر
هشت نفره مستطیل: ۹۰ در ۲۰۰ سانتی متر

میز و صندلی نهار خوری مدرن

میز و صندلی نهار خوری چوبی مدرن

نکات مهم در هنگام خرید مدل های میز و صندلی نهارخوری

توجه به جنس محصول این مسئله جز کلیدی ترین نکات مورد توجه در هنگام انتخاب میز و صندلی ناهارخوری می‌باشد. چرا که میز و صندلی یک وسیله کاربردی است که همیشه از آن استفاده می شود. بنابراین انتخاب یک میز و صندلی ناهار خوری چوبی با کیفیت چوب بالا شما را می تواند تا سالها از خرید میز و صندلی ناهار خوری بی نیاز کند.

میز و صندلی ناهار خوری عاج

میز و صندلی ناهار خوری چوبی عاج

در صورت استفاده از سرویس خود در پذیرایی بهتر است که به تناسب رنگ و مدل میز و صندلی خود با مبلمان منزل تان دقت کنید. آن را مطابق با دکوراسیون داخلی خانه خود قرار دهید.
تعداد نفرات میز و صندلی ناهار خوری بر روی انتخاب شما تاثیر می‌گذارد. شما باید با توجه به تعداد نفراتی که قرار است از این میز و صندلی استفاده کنند آن را انتخاب و خریداری نمایید.
میز نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور باشید با خم کردن کمر خود غذا بخورید یا آنقدر بلند باشد که احساس خفگی به شما دست بدهد.

 

انواع میز و صندلی ناهار خوری

انواع میز و صندلی ناهار خوری چوبی

به دنبال خرید مدلی باشید که دارای قیمت مناسب باشد. چراکه عوامل مختلفی بر روی کیفیت مدل بر روی قیمت محصول شما تاثیر می گذارند. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه خودتان یک مدل خاص را خریداری نمایید.
میز و صندلی ناهار خوری یکی از لوازم اصلی آشپزخانه یا پذیرایی می باشد. قبل از انتخاب میز و صندلی ناهار خوری باید به نکات مهمی مانند جنس و کیفیت چوب به کار برده شده در آن، ابعاد میز ناهارخوری که باید متناسب با فضای مورد نظر شما باشد، تعداد افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند و … توجه داشت.

خرید میز و صندلی ناهار خوری

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی

گروه تولیدی عاج با سابقه ای طولانی در امر تولید انواع مدل های میز و صندلی نهار خوری چوبی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات در این مجموعه از چوب نراد روس بوده و دارای گارانتی ۱۸ ماه و خدمات پس از فروش است. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *