مجله

مدل مبلمان صورتی و طوسی

اگه می خواین عکس هایی از مدل مبلمان صورتی و طوسی و ایده های استفاده از این دو رنگ در دکوراسیون خانه استفاده کنین، این مطلب مخصوص شماست! طوسی – صورتی يک پس زمینه زیبا و شيک و از نظر رنگی، خنثی، در برابر رنگ های دیگر اتاق ایجاد كرده و باعث میشه تا رنگ های چشم گیر بیشتر دیده بشن و رنگ های ساده تر هم عمق پیدا کنن. آخرین گرایش و مُدی كه در نقاشی فضاهای داخلی خونه ظهور كرده، رنگ آمیزی این فضاها با طیف های مختلف رنگ طوسی – صورتیه. وقتی طوسی به عنوان رنگ غالب استفاده شه، انتخابی عالی برای لایه گذاری رنگ های مختلف روی همه. این رنگ، برخلاف آنچه از اسمش به نظر می رسه، افسرده کننده نیست و حس و حالی جدید و گیرا داره.

همانطور كه همه ما می دونیم رنگ ها نقش مهمی در چیدمان و دکوراسیون هر خونه ای دارن و تأثیر زيادی روی رفتار و خلق و خوی افراد به جا میذارن. برای همین انتخاب يک رنگ مناسب برای دکوراسیون به ویژه دکوراسیون اتاق پذیرایی بسيار مهمه. ما بیشترین زمان خود رو در این فضا می گذرانیم و با دوستان و خانواده خود برای تماشای فیلم و گذراندن زمان در کنار هم در آن فضا جمع می شویم و از بودن در کنار هم لذت می بریم. از طرف دیگر این روزها افراد تمایل زيادی به استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون دارن، چون گفته میشه این رنگ ها آرامش بخش هستن. در بین رنگی های خنثی هم طوسی بسيار محبوبه. این رنگ می تونه برای اتاق نشیمن هم مناسب باشه، اما شاید نه به تنهایی. دکوراسیون پذیرایی طوسی صورتی يک ترکیب عالی مدرن و شيكه. در این راهنما به معرفی روش های ترکیب این دو رنگ پرداخته ایم و در انتهای مقاله می تونین ده ها تصویر از دکوراسیون پذیرایی طوسی صورتی ببینید و از آن ها برای چیدمان خونه خود الهام بگیرین.

رنگ صورتی مثل هر رنگ دیگری طیف گسترده ای داره و از يک رنگ سرد و ساکت تا یه رنگ گرم و پرهیجان رو در بر می گیرد نکته بعد اینكه داشتن یه دکوراسیون جذاب و شيک همیشه همراه آشتی با همه رنگ هاست. از عوامل تعیین کننده در میزان زیبایی چیدمان با دو رنگ طوسی و صورتی، کنتراست این دو با هم و رنگ سومی هست كه در این ترکیب استفاده میشه.

رنگ صورتی رنگ پر از نشاطیه! این رنگ از نظر ترکیبی از سفید و قرمز تشکیل شده، به همین خاطر به راحتی بارنگ سفید ست میشه. بیشتر خانم ها رنگ صورتی رو دوست دارن و از این رو صورتی رو رنگی زنانه قلمداد می کنن. از نظر روانشناسی این رنگ از بسياری از واکنش های عصبی جلوگیری می کنه. ظرافت رنگ صورتی افراد به صمیمیت و گرمی در محیط دعوت می کنه.

گروه عاج، یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لاوازم چوبی منزله که با ضمانت محصولاتی که ارائه میده، تونسته نظر مشتریانش رو جلب کنه! اگه می خواین یه مبل راحتی زیبا، جدید و به روز داشته باشید، همین حالا به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنین و از مبل های جذاب این مجموعه که با بهترین قیمت به فروش می رسند دیدن کنین.

مدل مبلمان صورتی و طوسی و ایده برای دکوراسیون صورتی و طوسی خانه!

در ادامه قصد داریم بهترین عکس هایی که می تونستیم رو برای دکوراسیون سبک صورتی و طوسی پیدا کنیم رو با شما به اشتراک بذاریم! با ما همراه باشین و در آخر حتما نظراتتون رو با ما و خوانندگان دیگر وب سایت گروه عاج به اشتراک بذارین!

مبل طوسی و صورتی

ایده دکوراسیون برای خانه صورتی

مبلمان طوسی - صورتی

مبلمان طوسی – صورتی

منزل طوسی صورتی

خانه طوسی صورتی

ایده دکوراسیون منزل تازه عروس

ایده دکوراسیون خانه تازه عروس

مبل راحتی طوسی و صورتی

مبلمان راحتی طوسی – صورتی

طراحی دکور خانه

طراحی دکوراسیون خانه

صورتی و طوسی

خانه صورتی – طوسی

چیدمان خانه خاکستری- صورتی

ایده برای چیدمان خانه خاکستری – صورتی

خانه خاکستری - صورتی

خانه خاکستری – صورتی

ایده چیدمان مبلمان در خانه

ایده چیدمان مبلمان در خانه

ایده برای چیدن مبل در خانه

ایده برای چیدن مبل در خانه

ایده دکوراسیون جهزیه عروس

ایده دکوراسیون جهزیه عروس

ایده چیدمان مبل طوسی - صورتی

ایده چیدمان مبل طوسی – صورتی

مبلمان راحتی صورتی - طوسی

مبلمان راحتی صورتی – طوسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *