مجله

مبل چستر پارچه ای یا چرم؟

انواع مبل چستر

مبل چستر پارچه ای بخرم يا چرم؟ کدام يک برای خانه من مناسب تر است؟ اگراین نوع مبلمان انتخاب شماست این مقاله را تا انتها بخوانید. مبل راحتی چستر كه لمسه كاری دارد، يکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل های مبل راحتی در بازار است. اگر كاملا صادق باشیم، هیچ تعریف واقعی برای مبلمان چستر وجود ندارد و دقیق نمی توان گفت كه مبل چستر چه چیزی است و چه چیزی نیست.

اما طبق گفته بعضی طراحان، لمسه دوزی پشتی و دسته های مبل، پشتی کوتاه، دسته های لوله استوانه ای از جمله ویژگی های مبل چسترفیلد می باشد.كه آن ها را از دیگر سبک های مبلمان متمایز می كند. در لمسه كاری مبلمان چستر، روکش مبلمان به صورت منظم دارای برجستگی و يا فرورفتگی است كه با دوختن دکمه به شکل لوزی درآمد است.

به لحاظ جنس روکش این مدل مبل از دیرباز بیشتر در دو نوع مخملی و چرمی موجود بوده. اما امروزه سایر پارچه های در تهیه این نوع از مبلمان كاربرد دارد. این كه کدام جنس برای روکش مبلمان چستر بهتر می باشد را می خوانیم.

 گروه عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل با بهترین قیمت هستند که می توانید به آنان اعتماد کنید! برای خرید مبلمان، میزنهارخوری، تخت خواب چوبی و … به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید. همه محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر به شما تحویل داده میشود.

مبلمان چستر کلاسيک چرمی

چسترفیلد با متريال چرمی، ساختار اصلی و کلاسيک چسترفیلد می باشد. محبوبیت چرم به عنوان متريال مبلمان، به دلیل ایجاد بافت و هیجان به محیط داخلی است. چسترفیلد قهوه ای، شيک و کلاسیك می باشد و چسترفیلد قهوه ای تیره در يک فضای خنثی عالی عمل می کند. چسترفیلد چرمی سياه، محصولی کلاسيک برای فضاهای مردانه، صنعتی و هم چنین خانه های به سبک فارم هاوس و مینیمال است. چسترفیلدهای رنگی و چرمی با رنگ های روشن هم می توانند انتخاب های خوبی باشند.

مبل چستر کلاسیک

مبل چستر چرم کلاسیک

ویژگی های انواع مبل چستر پارچه ای، چرم و مخمل

اگر پارچه مبلی كه شما انتخاب كردید چرمی است و به طور کلی سلیقه و چیدمان خانه شما به سبک صنعتی نزديک تر می باشد باید بدانید كه انتخاب بسيار هوشمندانه ای انجام داده اید. و می توانید از ترکیب چوب و فلز جهت تناسب و تکمیل كردن چیدمان خانه استفاده كنید.

مبل چرمی خاصیتی كه دارد این می باشد كه بسيار دیر کثیف می شود و اگر به رنگ چرم تیره مثل مشکی و يا قهوه ای سوخته باشد، به هیچ وجه کثیفی را در خود نشان نمی دهد و به همین خاطر بسيار مناسب افرادی است كه کودک و يا حیوان خانگی در خانه خود دارند و يا به دلیل مشغله قادر نیستند که دائما مبلمان خود تمیز کنند.

اگر انتخاب شما برای پارچه مبل چستر، استفاده از مخمل است.پس می شود به این نتیجه دست يافت كه چیدمان خانه شما بسيار نزديک به سبک کلاسيک و سلطنتی می باشد. رنگ مخمل سبز زمردی، قرمز ياقوتی، آبی درباری و قهوه ای گزینه های بسيار مناسبی به شمار می روند. پس چیدمان سلطنتی، استفاده از لوازم دکوری نسبتا تجملاتی و استفاده از میزهای جلو مبلی يا میز عسلی با ترکیب سنگ و فلز می تواند گزینه مناسبی برای چیدمان سلطنتی و کلاسيک به شمار برود. كافیه این چیدمان را در خانه خود امتحان كنید تا شاهد نتیجه فوق العاده و تاثیر بسياری كه بر فضای شما می گذارد باشید.

مبل چسترفیلد

همیشه زمانی كه نام مبل چسترفیلد را می شنویم، روکش چرمی و مخملی آن به ذهنمان خطور می كند و کمتر آن را با روکش پارچه های دیگر میشناسیم. با اینكه روکش چرم و مخملی این مبلمان بسيار رایج می باشد. اما امروزه بیشتر افراد برای هماهنگی بهتر مبل چستر فیلد با دکوراسیون شان، خواستار ظاهر منعطف تری از این مبل هستند. و همین باعث افزایش تقاضا برای طراحی مبل چستر پارچه ای شده. اگر شما هم به دنبال ظاهر معاصر و لطیف تری از مبل چستر برای دکوراسیون اتاق تون هستید، نوع پارچه ای آن می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

استفاده از رنگ های خنثی برای پارچه مبل چستر در به وجود آوردن يک فضای مدرن نقش بسيار مهمی دارد. البته كه از رنگ های تیره تر هم می توانید استفاده كنید اما عمدتا رنگ های خنثی، رنگ های روشن و رنگ های پاستلی گزینه های مناسب تری برای سبک مدرن به شمار می رند.

اگرسبک دکوراسیون خانه شما مدرن و مینیمال می باشد، رنگهای روشن مثل طوسی، آبی روشن، سفید و… جلوه مدرن و بسيار زیبایی به فضای شما می بخشد. برای جنس روکش مبل چستر خود هم می توانید از بین گزینه های پارچه مازراتی، پورشه، کتان، ساتن، سیتی، ملیتا، سیلويا، مايا، مسکو، لاوانته، جری، تالوس مارمریت و غیره انتخاب كنید.

در این شرایط می توانید از المان ها و لوازم دکوری مدرن و ساده در كنار دکوراسیون مبلمان خود استفاده كنید. خوشبختانه امروزه ما مجبور نیستیم كه از همان نمونه های قدیمی برای دکوراسیون خانه هایمان استفاده كنیم. مبل چستر پارچه ای این امكان را به شما می دهد كه بتوانید آن را در هر نوع پارچه، رنگ و الگو كه مایل باشید، سفارش بدهید.

مبل چستر

مبلمان چسترفیلد

امروزه انواع مبل های چستر در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه می شوند و در سبک های مختلف دکوراسیون و چیدمان خانه، اداره، مكان های عمومی، كافی شاپ و رستوران ها كاربرد دارند.

اما لمسه كاری و طراحی متفاوت این نوع مبلمان باعث شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مبلمان داشته باشد. و با دست به دست شدن قیمت ها توسط واسطه گران با قیمت های گزافی در خرده فروشی ها عرضه شود. اگر شماهم جز علاقه مندان این سبک از مبلمان راحتی هستید اما بودجه شما محدوده پیشنهاد می كنیم تا با مراجعه مستقیم به تولیدی ها، این كالا را با قیمت های به صرفه تری تهیه كنید.

کیفیت از قیمت مهمتر است و خرید يک مبل ارزان و بی کیفیت كه گاها در بسياری از تولید های کوچک ارائه میشوند نه تنها به صرفه نبوده بلكه شما را مجبور به صرف هزینه های مجدد در آینده نزديک می كند. پس تولیدی را انتخاب كنید كه به دلیل اهمیت اعتبار تجارت خود کیفیت محصولات خود را تضمین كند.

به نظر شما مبل چستر پارچه ای یا چرم؟ کدوم برای شما مناسب تر است؟ برای خرید مبلمان چوبی گروه عاج بهترین گزینه پیش روی شما محسوب می شوند! به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید و از محصولات این گروه قدرتمند دیدن کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *