مجله

دلیل پزشکی استفاده از سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی

برای انتخابی موفق در این زمینه باید در کنار زیبایی به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای کرد. در این مقاله ما به دلیل پزشکی استفاده از سرویس خواب چوبی می پردازیم. بسیاری  از پزشکان بر این باورند که سرویس خواب چوبی در مقایسه با تخت خواب های فلزی برای استراحت و خواب شبانه مناسب تر می باشند. زیرا فلز به جهت داشتن ماهیت سرد و خشن موجب انتقال سردی به بدن انسان می گردد. و به این ترتیب تاثیر نامناسبی بر عمق و کیفیت خواب انسان می گذارد. در حالی که چوب ، بر گرفته از طبیعت است. انرژی و شادی ، گرمی و نرمی را به شخص در حین خوابیدن منتقل می کند.

تخت خواب چوبی بر روی سلامت تاثیر می گذارد

تاثیرات استفاده از تخت خواب چوبی بر روی سلامت

استفاده بهینه و دلیل پزشکی استفاده از سرویس خواب چوبی

نگهداری لباس در هر خانه یکی از مهمترین مسئله و معضلات خانم ها در جمع کردن لباس هایی است. که دیگر به درد فصل بهار و تابستان نمی خورد چرا که اغلب به دلیل کمبود فضای خالی مجبور به دور ریختن لباس های قدیمی و غیر منطقی هستند. طراحان ما با طرا حی های هوشمندانه این مشکل را به گونه ای رفع کردند، یکی از ایده ها ی مناسب طراحان ساخت نوعی تخت جک دار است که با استفاده از این تکنیک با جا به جا کردن تخته ی زیر تشک ، زیر تخت خواب چوبی با دیدی مناسب به عنوان یک انبار تمیز و مرتب استفاده کرد و می توان تعداد بسیار زیادی لباس جای دهیم ، همیشه سرویس خواب جک دار راه حل خانه های کوچک می باشد .

گروه تولیدی عاج با تولید سرویس خواب و محصولات چوبی مفتخر است که محصولات خود را با بهترین متریال عرضه کند. و بر ترین کیفیت به صورت بسته بندی ها ی مناسب با نازلترین قیمت ، همچنین ارسال رایگان در سر تا سر ایران به صورت تک و عمده دارای ۱۸ ماه ضمانت پس از فروش دارد. و با گروه پشتیبانی در کوتاه ترین زمان تحویل ، در رنگ بندی های متفاوت با ابعاد و اندازه های مختلف و استاندار در اختیار شما همراهان همیشگی بگذارد. با ما همراه باشید تا با جدیدترین محصولات ما آشنا شوید.

تخت خواب چوبی

تخت خواب چوبی برای سلامت مناسب تر است

مشخصات سرویس خواب چوبی تولیدی عاج

۱۰۰% چوب
با گارانتی ۱۸ ماهه
با دوام و استحکام بالا
طراحی کم جا مناسب برای فضاهای کوچک ساخته شده از چوب روسی (چوب نراد)
مقاوم در برابر نم و رطوبت
مقاوم در برابر رشد کپک و موریانه
مناسب مناطق با رطوبت بالا و آب و هوای شرجی
با بسته بندی ایمن و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن
این محصول را می توانید با رنگ و ابعاد دلخواه متناسب با وسعت فضای خود سفارش دهید.

تخت خواب چوبی طبی

تخت خواب چوبی ماهیت طبی دارد

سرویس خواب چوبی مهمترین عنصر و نقطه ی کانونی در هر اتاق خواب است. و آن را باید در جایی قرار داد که احساس آرامش به افراد دست دهد. اما متاسفانه تخت گزینه ای است که می توان به دلیل کمبود فضا به راحتی آن را حذف کرد و دوباره به روش ها ی سنتی تشک و خواب روی زمین نیز روی آورد. و غافل از این هستند که دلیل اکثر کمر درد ها و گرفتگی عضلات نداشتن جای مناسب خواب است ،

پس در نتیجه به جای حذف کردن این گزینه می توان از تکنیک های مختلف برای بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب استفاده کرد. و این امر باعث می شود از کمترین فضاها و حداکثر استفاده را کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *