مجله

راهنمای خرید مبل راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی

ما امروز با راهنمای خرید مبل راحتی پیش شما برگشتیم تا فرایند خرید شما را سرعت ببخشیم. از آخرین باری كه مبل خریدید چند سال می گذرد؟ برای خرید مبل راحتی به چه مواردی اهمیت می دهید؟

برای خرید مبل که قراره مدت زیادی مورد استفاده قرار بگیرد، باید درباره استحكام، عمق، حالت فنری و سبک پارچه اون اطلاعات به دست بیاریم. با ما همراه باشید تا پیش از خرید مبل، با چیزهایی كه باید درباره این مسئله باید بدونید آشنا شوید چون این خرید به بخشی از زندگی شما تبدیل می شود.

در ضمن، گروه عاج یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم چوبی در ایران محسوب می شود که انواع مبل راحتی را با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار میدهد، برای مشاهده محصولات این گروه قدرتمند به بخش فروشگاهی همین وب سایت مراجعه کنید.

خرید مبل راحتی

خرید بهترین مبل راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی برای خانه، محل کار و …

مبل خوب ویژگی های مختلف زيادی دارد كه يکی از مهم ترین آن ها، استفاده از مواد خوب در ساخت آن است. برای مثال چوبی كه در ساخت کلاف مبل استفاده می شود باید مرغوب باشد تا توان تحمل وزن افراد و استفاده طولانی مدت را داشته باشد.

سطح مبل وقتی رنگ آمیزی می شود باید كاملاً صاف و يکدست باشد. چوبی كه در کلاف بكار می رود، جنس فوم و اسفنجی كه در نشیمن استفاده می شود باید به اندازه كافی مناسب باشد تا رضایت مشتری جذب و وقتی شما روی مبل نشست و برخاست می كنید احساس راحتی داشته باشید و برای بلند شدن دچار زحمت زيادی نشوید.

پارچه ای كه به عنوان روکش بر روی مبلمان قرار می گیرد باید جنس خوبی داشته باشد و علاوه بر زیبایی  پرز ندهد و در مواقع شستشو يا قرار گرفتن جلوی آفتاب به راحتی رنگ خودش را از دست ندهد.

خرید مبل راحتی

خرید مبل راحتی برای مکان های مختلف

از ویژگیهای دیگر مبلمان خوب، داشتن اتصالات قوی در پایه ها و بدنه مبل و برای اینكه بتوانید این ویژگی را تست كنید می توانید با نشستن و بلند شدن روی مبل به صدا توجه كنید. این صدا نباید با جیرجیر همراه باشد و يا احساس عدم استحكام در بدنه مبل را داشته باشد و هر چه اتصالات محکم تر باشد، دوام بیشتری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری برای شما كار می كند.

پیش از انتخاب و خرید مبل راحتی بهتره به این نكات توجه داشته باشید:

چه سبک مبل راحتی برای خانه شما مناسب است؟

با اینكه در حالت کلی و در ایران مبلمان را به سه دسته مبلمان راحتی، استیل و کلاسيک دسته بندی می كنند، اما می شود مبل های راحتی را هم با توجه شکل ظاهری آن ها به سبک هایی مثل راحتی اسپرت، مدرن هم تقسیم كرد. حتی بعضی از فروشگاه های مبلمان، مبلمان راحتی با سبک شبیه به مبل های کلاسيک هم تولید می كنند كه در بین مردم با نام مبل راحتی کلاسيک شناخته می شود.

برای انتخاب و خرید مبل راحتی مناسب خانه خود، بایستی به سبک کلی دکوراسیون خانه توجه داشته و مبل موردنظر را انتخاب و خرید كنید. برای مثال اگر دکوراسیون خانه شما به سبک مدرن طراحی شده، مطمئنا مبل راحتی مدرن برای آن مناسب تر خواهد بود و بالعکس؛ اگر سبک خانه سنتی و کلاسیك می باشد، مبل راحتی به سبک کلاسيک برای خانه مناسب تر است.

مبل چند نفره برای خانه شما مناسب است؟

يکی از نكات مهم كه در راهنمای خرید مبل راحتی تعداد نشیمن مبلمان راحتی يا همان چند نفره بودن آن می باشد. مبلمان راحتی به صورت ست هفت نفره به فروش می رسد. اما امروزه معمولا مبلمان راحتی را به صورت ۸ نفره هم خریداری می كنند؛ اگر خانه کوچكی دارید، می توانید مبلمان راحتی را به صورت نیم ست، برای مثال ست ۵ يا ۴ نفره هم خریداری كنید؛ امكانی كه در بعضی از فروشگاه های اینترنتی مبلمان و دکوراسیون نظیر فروشگاه آنلاین مبلمان به خریداران ارائه می شود.

اگر خانه بزرگی دارید می توانید همراه با ست مبلمان راحتی خود، به فكر خرید يک ست مبل کلاسيک يا مبل استیل هم باشید و از آن برای پذیرایی از میهمانان استفاده كرده و از مبل راحتی هم برای نشیمن و استراحت خود استفاده كنید.

خرید مبل چند نفره

مبل چند نفره برای خرید مناسب است؟

رنگ مناسب برای مبلمان راحتی

انتخاب رنگ پارچه و بدنه مبلمان با مشتری بوده و دست شما در این رابطه باز است. به تم کلی خانه و سلیقه و علاقه خود توجه داشته و رنگ مبلمان راحتی را انتخاب كنید. سعی كنید رنگی كه برای پارچه مبلمان راحتی انتخاب می كنید، با رنگ دیوارها، فرش و پرده خانه همخوانی داشته باشد. همچنین در خرید مبل راحتی و البته انتخاب رنگ آن، اگر در خانه خود کودک دارید به این نکته هم توجه داشته باشید كه بهتر است رنگ تیره برای مبلمان جدید خود انتخاب كنید تا از کثیف شدن و لكه برداشتن در امان بمانید.

بلند مدت فكر كنید

از آنجا كه مبلمان يکی از كالاهای گرانقیمت در میان اسباب و اثاثیه های خانه محسوب می شود. در انتخاب خود دقت كنید تا پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید مبلمان جدید برای خانه خود نشوید. ما در گروه وب سایت فروشگاهی عاج به شما مشاوره خرید ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظر شما درباره خرید مبل چیست؟ راهنمای خرید مبل راحتی ما توانست به شما کمک کند؟ نظرتون را با ما و دیگر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *