مجله

راهنمای خرید مبلمان چوبی

مبلمان چوبی

اگه به دنبال راهنمای خرید مبلمان چوبی هستین، این مقاله میتونه به شما کمک کنه! تولید هر كالایی نکاتی داره كه عموما خریداران اطلاعات كافی درباره آن ندارن. امروز ما در كنار شما هستیم تا درتشخیص و انتخاب مبل خوب شما رو ياری كنیم.

 روزانه میلیون ها نفر برای خرید لوازم خانه روانه بازار می شن. حتما شما هم تا به حال برای خرید مبلمان برای خانه تون به فروشگاه های يا فروشگاه های اینترنتی سری زدین. ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما توضیحاتی در مورد خرید مبل و راهنمای پیش از خرید و همچنین تشخیص مبل چوبی از رزینی رو به شما بدیم.

 گروه عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل با بهترین قیمت هستن که می تونین بهشون اعتماد کنین! برای خرید مبلمان، میزنهارخوری، تخت خواب و … به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنین! همه محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر به شما تحویل داده میشه!

مبلمان چوبی مناسب

مبلمان چوبی مناسب با خانه شما

مبل خوب چه ویژگی داره

اگه دنبال مبل خوب می گردید باید به چند ویژگی توجه كنید. اول از همه باید چوب مبل مد نظر باشه چون کلیه فشار نشستن روی چوب مبله اگه چوب مبل از چوب ضعیفی باشه خیلی زود مقومت خود رو از دست میده و میشكنه.

پارچه مبل بستگی به نوع مبل باید از دوام بالایی برخودار باشه به این منظور سعی كنید از پارچه های ساتنی برای مبلمان سلطنتی و مبل کلاسيک استفاده نشه و از پارچه های شانل يا پتینه بافت برای این نوع مبل استفاده شه. پارچه های یزد برای مبلمان سلطنتی و مبل کلاسيک بسيار مناسبه و از دوام بالایی برخورداره. برای مبلمان راحتی میشه از پارچه های جاسمین خارجی و يا مسکو و چوپر استفاده كرد. سعی كنید هنگام خرید مبل راحتی به پایه های مبلمان دقت كنید واگه پایه ها محکم و مقاوم بود اقدام به خرید كنید يکی از علت های خراب شدن زود هنگام مبل راحتی پایه های اونه.

برای مبلمان راحتی باید چوب سفید يا روسی كار شه و چوب باید خشک باشه وقتی روی مبل می نشینید مبل صدا نده. برای مبلمان کلاسيک و مبل سلطنتی باید حتما از چوب راش درجه يک يا چوب گردو خشک استفاده شه. چوب سفید و روس برای مبلمان سلطنتی و مبل کلاسيک مناسب نیست. بعد از چوب اگه می خواهید مبلمان بیش از 5سال برای شما كار كنه حتما از فوم سرد برای نشیمن استفاده شه این نوع فوم بهترین فوم برای مبلمانه.

چوب خیس در مبلمان استیل و روش تشخیص آن

اگه قصد دارین مبلمان استیل و کلاسيک يا هر مبل منبتی خرید كنید به خیس بودن و خشک بودن چوب دقت كنید چوبی كه در مبلمان خیس باشه بیش از دوماه دوام نمياره و خیلی زود از بین می ره. مبلمانی با چوب خیس معمولا نسبت به خود مبل از وزن بالاتری برخوداره یعنی اگه وزن مبل خیلی زياد باشه معمولا چوب خیسه. اگه در مبل ترک های متعدد دیدین معمولا برای خیس بودن چوبه ترک در حد يک يا دو ترک معمولا در چوب رخ می ده و ربطی به خیسی چوب نداره.

راهنمای خرید مبلمان چوبی و تشخیص چوب از رزین

اگه می خواین مبلمان از جنس چوب خرید كنید سعی كنید به برندهای معتبر مثل گروه صنعتی مبلمان عاج مراجعه کنین. معمولا تشخیص چوب از رزین برای خریدار کمی دشواره و بعد از خرید متوجه جنس چوبی و رزینی مبل میشه. چوب معمولا جنس سبک تری نسبت به رزین داره. رنگ روی چوب صاف و صیقلیه و پرزهای رزین كه صاف نشده در آن دیده نمیشه.

رزین معمولا صاف و يک دست نمیشه و رنگ روی رزین کیفیت خوبی نداره البته باز بستگی به رنگ كاری مبل داره كه این كار رو برای تشخیص دشوار تر می كنه. رزین معمولا بدون پیچ و خم منبت میشه و امكان خم كاری نداره پس اگه مبلمانی با تکیه و جلو تخت خرید می كنید باید توجه كنید كه امكان تقلب در این محصول بیشتره.

تشخیص بعد از خرید

برای اطمینان از این كه آيا شما چوب خرید كردین يا رزین؟ روش های بسياری وجود داره. برای این كار بهتره مبلمانی كه خرید كردین رو برعکس كنید اگه چوب باشه جنس كار كاملا مشخصه و اگه رزین باشه كه آن هم مشخصه. البته اگه فروشنده زیر كار رو رنگ نكرده باشه.

بهترین راه برای تشخیص چوب از رزین اینه كه سوزنی بزرگ رو گرم كنید تا سرخ سرخ شه و در حالتی كه مبل برعکسه آن رو به زیر پایه مبل فشار بدین اگه سوزن سرخ شده داخل مبل فرو رفت پس مطمئن باشین كه این رزینه اگه در آن فرو نرفت چوبه. امیدوارم در این مقاله تونسته باشیم با راهنمای خرید مبلمان چوبی راهنمایی كافی به شما داده باشیم تا بهتر بتونید مبلمانی انتخاب كنید كه از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشه. برای خرید مبل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروشگاه آنلاین وب سایت عاج مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *