مجله

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

ما با مقاله جذاب راهنمای خرید سرویس چوب عروس آمده ایم تا به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک کنیم! برای اینكه بتوانیم خرید ایده آل و مطمئنی داشته باشیم، باید اطلاعاتی را درباره آن ها به دست بیاوریم. امروزه مهم ترین دغدغه دختران جوان كه در شرف ازدواج هستند و همچنین خانواده های آن ها، تهیه جهیزیه ای مناسب است.

يکی از مهم ترین اجزای جهیزیه سرویس چوب است. اما سرویس چوب شامل چه چیزهایی می شود؟ در جواب باید گفت كه سرویس چوب عروس شامل سرویس خواب عروس و مبلمان كه بسته به نوع فرد استفاده كننده از آن میتواند مبل راحتی، سلطنتی،مبل استیل،کلاسيک و…باشد و گاها هم میز ناهارخوری و بوفه را در برمیگیرد.

اجزای سرویس چوب عروس

امروزه با توجه به تنوعی سرویس خواب، انتخاب يک سرویس خواب جدید و مناسب برای جهیزیه كار سختی است اما شما می توانید با داشتن اطلاعات كافی درباره سرویس خواب ها انتخاب مطمئنی داشته باشید.

تخت: تخت خواب يکی از اجزای مهم و اصلی در يک سرویس خواب شيک برای جهیزیه عروس به حساب می آید كه برای خرید آن باید دقت كافی داشت. افراد برحسب نياز خود اندازه و ارتفاع تخت خواب را تعیین می کنند. برای جهیزیه عروس از تخت خواب چوبی دو نفره استفاده می شود. بهتر است كه پیش از خرید تخت خواب دو نفره ابعاد اتاقتان را در نظر بگیرید چون تخت خواب های دو نفره ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند.

پاتختی : پاتختی چوبی هم يکی از دیگر وسایل سرویس خواب می باشد كه استفاده های زيادی دارد. زوج های جوان كه به تازگی ازدواج كرده اند می توانند قاب عکس های را روی آن و در كنار تخت خواب قرار بدهند، همچنین برای گذاشتن شب خواب و يا عینک مطالعه به هنگام شب و… مورد استفاده زيادی قرار می گیرد.

میز آرایش : از مهم ترین اجزاء در سرویس خواب كه بانوان استفاده بیشتری از آن دارند، میز آرایش چوبی يا همان میز توالت است. میزهای آرایشی معمولا دارای کشو هایی هستند كه می توانند مقداری از وسایل مورد نياز را در آن قرار داد.

کمد: يکی از وسایل ضروری سرویس خواب کمد می باشد. برحسب فضای اتاق می توانید از مدل آینه دار و يا بدون آینه آن استفاده کنید. کمد این امكان را به شما می دهد تا لباس و وسایل دیگر خود مثل کیف و کفش و هرچیز دیگری كه نيازتان را در کمد نگه داری کنید.

میز کنسول چوبی عروس

کنسول چوبی عروس

صفر تا صد راهنمای خرید سرویس چوب عروس

قبل از خرید

قبل از اینكه برای خرید سرویس خواب جهیزیه خود به بازارها يا سایت های مختلف سر بزنید، باید اتاق مورد نظر برای چیدمان سرویس خواب را تعیین کنید. چون انتخاب مدل تخت دو نفره تا حد زيادی به متراژ و رنگ دیوارهای اتاق و همچنین تم رنگی خانه نو عروس بستگی دارد.

رنگ و طرح سرویس خواب

می توانید به دو شیوه رنگ سرویس خواب را انتخاب کنید. يک روش استفاده از رنگ های هم گروه و با تنالیته رنگی يکسان می باشد. كه در این روش، بهتر است رنگ سرویس خواب عروس با رنگ پرده، مبل و فرش مورد استفاده در اتاق هم خوانی داشته باشد. روش دیگر استفاده از رنگ متضاد است. مثلا سفید و سياه يکی از بارزترین نمونه های انتخاب رنگ های متضاد است. و يا يک رنگ تیره در مقابله يک رنگ روشن به كار برده می شود.

سرویس تخت خواب چوبی عروس

تخت خواب چوبی عروس

جنس سرویس خواب

سرویس های تخت خواب، معمولا از جنس چوب، آهن، ملامینه و ام دی اف هستند. تخت های چوبی دارای مقاومت و ظرافت بیشتر و هزینه بالاتری نسبت به بقیه سرویس ها هستند و تخت های آهنی از همه ارزانترند و به اندازه محصولات چوبی ظرافت ندارند و معمولا برای مواردی كه از نظر بودجه در تنگنا باشید پیشنهاد میشود. سرویس خواب های ملامینه هم معمولا در برابر رطوبت و آب مقاومت بسيار کمی دارند، اگر در معرض رطوبت قرار بگیرند، باد كرده و از حالت طبیعی خود خارج میشوند.

ابعاد و اندازه سرویس خواب

طبق اصول فنگ شویی در خرید سرویس خواب عروس، از انتخاب تخت خواب های کشو دار يا تخت هایی كه ارتفاع بسيار کمی دارن، اجتناب کنید. بر اساس قانون فنگ شویی تخت خواب هایی كه تخته پشت چوبی و محکمی دارند و کمی از زمین فاصله دارن به طوری كه جريان هوا می تواند به راحتی از زیر آنعبور کنه، بهترین گزینه هستند.

انتخاب سرویس حواب چوبی عروس

بهترین سرویس خواب چوبی عروس

آخرین نکته راهنمای خرید سرویس چوب عروس

نکته آخر در خرید سرویس خواب عروس توجه به کفی تختخواب است. در حالت کلی کفی تخت جزء تخت محسوب نمی شود و شما باید برای خرید آن هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. کفی تختخواب ها به دو دسته جک داره و بدون جک (کف تخت) تقسیم میشوند. کفی های جک دار کمی گران تر هستند اما به راحتی، امكان استفاده از فضای زیر تخت را برای شما فراهم می سازند. کف تخت ها كه معمولا به صورت يک چهارپایه چوبی يا فلزی هستند برای قرارگیری تشک به كار میروند. دسترسی به کل فضای زیر تخت معمولا در این روش با زحمت زيادی امكان پذیر است.

امیدواریم تونسته باشیم تا حد زیادی راهنمای خرید سرویس چوب عروس را به شما ارائه بدهیم، شما می توانید برای مشاهده انواع سرویس خواب و خرید به صورت آنلاین به بخش فروشگاهی سایت گروه عاج مراجعه کنید! این مجموعه جدیدترین و بهترین محصولات چوبی را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *