مجله

دکوراسیون چوبی کافی شاپ

دکوراسیون چوبی کافی شاپ

طراحی مکانی با دکوراسیون چوبی کافی شاپ در محیط شلوغ و آلوده شهرها، یک نعمت بزرگ برای ساکنین این شهرها به شمار می رود. استفاده از گل و گلدان های متعدد، می تواند این کافه را به یک محیط خوشبو و مطبوع تبدیل کند.

اغلب گلدان های چوبی این کافه ها را می توان با گیاهان تصفیه کننده و خودرو پر کرد. همیشه طبیعت حس آرامش و سرزندگی به انسان القا می کند. با دکوراسیون چوبی کافی شاپ و بوی مطبوع قهوه می توانید مشتری خود را به کافی شاپ وفادار کنید.

ترکیب چوب با فضای کافی شاپ

ترکیب چوب با فضای کافی شاپ

بیشتر بدانید: رازهایی در مورد چیدمان میز و صندلی رستورانی

دکوراسیون چوبی کافی شاپ

وقتی می خواهید دکور کافی شاپ چوبی بسازید می توانید در بعضی از دیوارها از این متریال استفاده کنید. چوب گرمای خاصی به محیط می بخشد و فضا را دوستانه و صمیمی می کند.
در واقع باید دکور کافی شاپ چوبی فضایی یونیک و مدرن باشد تا تجربه ای خاص را برای مشتریان به وجود آورد که بودن در آن کافه اولین انتخابشان شود. استفاده از تم رنگی جذاب تصویر ذهنی خاصی از کافه را در ذهن مشتری ایجاد می کند. همچنین استفاده از متریالی متفاوت ولی هماهنگ با چوب در فضای داخلی کافی شاپ مثل فلز، بتن و… کافه را در نظر مشتری کاملا خاص می کند.

چوب به راحتی با سایر رنگ ها همچون زرد، قرمز، سبز، آبی، طوسی هماهنگ می شود. و در خلق هارمونی زیبا در فضای کافی شاپ تاثیر گذار است. چوب در انواع رنگ های گردویی، کرمی، سرخ، زرد کهربایی، قهوه ای روشن و تیره موجود می باشد و به خلق فضای گرم و لاکچری کمک می کند.

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

امروزه استفاده از دیوارکوب های چوبی به دلیل خصوصیاتی از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشو، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی آن این محصول بیش از پیش دیده می شود.

ترکیب چوب با فضای کافی شاپ

طراحی دکوراسیون را با استفاده از چوب شروع کنید، چوب را با لامپ­‌هایی که در کافی‌­شاپ برای نورپردازی وجود دارد ترکیب کنید. نکته اصلی اینجاست که عناصر در حالت طبیعی خود دیده شوند. با مبلمان چوبی فضا را پر کنید و برای راحتی از کوسن‌­های دست‌­دوز برایشان استفاده کنید. گیاهان ترکیب خوبی برای دکوراسیون کافی‌­شاپ با سبک روستیک ایجاد می­کنند. تا جایی که می­‌توانید نور طبیعی را در فضای کافی­‌شاپ پخش کنید و ظروف غذا را هم ساده انتخاب کنید.

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

معمولا در طراحی داخلی کافی شاپ ها شاهد استفاده از میز و صندلی کافی شاپ، نورهای کم و رنگ های گرم و ملایم هستیم. از این رنگ ها و طرح ها به منظور ایجاد محیطی آرام و دنج استفاده می شود. در راستای این نوع طراحی، معمولا از میز و صندلی های چوبی برای کافی شاپ استقبال و استفاده زیادی می شود.

میز و صندلی چوبی کافی شاپ باعث می شود که هم افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند و هم به لحاظ جنس چوب، سر و صداهای ایجاد شده در فضا توسط مبلمان ها از بین برود.

میز و صندلی گرد کافی شاپ

میز و صندلی گرد کافی شاپ

استفاده از میز و صندلی گرد در کافی شاپ، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه است. گرد بودن میز و عدم شکست در آن، باعث دورهمی گرم و صمیمی شده و به لحاظ روانشناسی کمک زیادی به نزدیکی بیشتر افراد می کند

میز و صندلی گرد کافی شاپ

در بسیاری از کافی شاپ ها بنا به دلایل مختلف از میز و صندلی گرد استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از میز گرد، استفاده حداکثری از فضای کافه است. به گونه ای که در اطراف هر میز صندلی های بیشتری جای گرفته و فضاهای پرت کافه به حداقل می رسند.

دیگر دلیل مهم استفاده از میز و صندلی گرد در کافی شاپ، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه است. گرد بودن میز و عدم شکست در آن، باعث دورهمی گرم و صمیمی شده و به لحاظ روانشناسی کمک زیادی به نزدیکی بیشتر افراد می کند.

صندلی های چوبی و ترکیب با فلز

صندلی های چوبی و ترکیب با فلز

صندلی های چوبی و ترکیب با فلز

برای طراحی دکوراسیون چوبی کافی شاپ حتما تعدادی صندلی تمام چوب در دیزاین کافه خود قرار دهید تا حس طبیعت به مشتری نفوذ کند. اگر از نعمت پنجره های بزرگی که رو به خیابانی زیبا و پر از درخت باز می شوند در فضای کافی شاپ تان بهره مند هستید پس آن را از دست ندهید، پشت آن را با نیمکتی چوبی و زیبا تزیین کنید و مطمئن باشید تا در روزهای برفی و بارانی آن نیکمت طرفداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

استفاده از کتابخانه چوبی در کافی شاپ

قرار دادن یک کتابخانه چوبی در کافی شاپ خود ، زیبایی و جدابیت کافه شما را برای اغلب افراد بخصوص کسانی طرفدار کتاب هستند ؛ چند برابر خواهد شد. کافی شاپ یا رستوران هایی با چنین سبکی در حال حاضر محبوبیت بسیاری دارد. چراکه این امکان و فرصت را به مشتریان می‌دهد که لذت مطالعه کتاب در محیطی آرام و با نور مناسب را تجربه کنند.

استفاده از کتابخانه چوبی در کافی شاپ

استفاده از کتابخانه چوبی در کافی شاپ

نکات لازم در دیزاین کافی شاپ

  1. میز و صندلی های ترکیب چوب و فلز در چیدمان داخلی کافی شاپ بهترین انتخاب است.
  2. از شبکه های چوبی در دیزاین سقف و دیوار استفاده شده  که مانند دهلیز های قلب می باشد، می توانید برای زیبایی بیشتر استفاده کنید
  3. کاربرد چوب برای طراحی ستون کافی شاپ دیوارپوش و سقف به صورت امواج تو در تو و شکل های هندسی منتظم و غیر منتظم فضای متفاوتی را خلق می کند. و هر بیننده ای را به وجد می آورد.
  4. برای دکور کافی شاپ می توانید از وردنه های چوبی در رنگ ها و طرح های گوناگون و همینطور سایر تجهیزات چوبی آشپزخانه در دیوار و سقف استفاده کنید.

گروه تولیدی عاج با سابقه ای درخشان در تولید انواع میز و صندلی چوبی کافی شاپ و رستوران با بهترین و بالاترین کیفیت متریال می باشد. تمامی محصولات این تولیدی تمام چوب بوده و دارای ضمانت 18 ماهه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *