مجله

بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی و راهکارهای آن

راهکار دکور کردن خانه های نقلی

داشتن خانه بزرگ با تمام امکانات رفاهی طبیعتا خواسته تمام افراد جامعه است. این روزها به دلیل افزایش جمعیت و افزایش قیمت مسکن داشتن خانه بزرگ و دل باز تنها برای عده ای از افراد در جامعه میسر خواهد بود. به علت تورم و نوسانات قیمت مسکن این روزها خرید خانه بزرگ کار راحتی نخواهد بود و نیاز به سرمایه زیادی دارد. اما نگران نباشید اگر شما هم خانه نقلی و کوچکی دارید می توانید با راهکارهای ساده آن را به خانه بزرگ تر تبدیل کنید.

خانه کوچک و نقلی نیاز به تغییرات دکوراسیون ویژه ای که دارد که به طور کلی در نگاه اول خانه بزرگ تر دیده شود. پیاده سازی ایده های جذاب و زیبا علاوه بر زیبا سازی خانه موجب بزرگ تر نشان دادن خانه های نقلی و کوچک می شود. از بابت هزینه های پیاده سازی نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را برای شما بیان کنیم که کم هزینه بوده و به راحتی شما بتوانید با طراحی این راهکارها صاحب خانه بزرگ و دل باز شوید.

اگر شما هم به دنبال راهکارهایی هستید که بتوانید با پیاده سازی آن راهکارها خانه نقلی و کوچک خودتان را به خانه بزرگ و دل باز تبدیل کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید و از مطالب این مقاله بهره مند شوید.

تغییر رنگ دیوارها به رنگ روشن راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی

رنگ های روشن نقش اصلی در بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی دارد. این رنگ ها هستند که جلوه زیبایی به فضای خانه می دهند و رنگ فضای خانه را دگرگون می کنند. رنگ های تیره روی دیوار خانه فضای خانه را کوچک تر نشان می دهد به همین خاطر باید به جای رنگ تیره از رنگ های روشن و خنثی مثل طوسی، سفید، کرم و استخوانی استفاده کرد. این رنگ های روشن موجب زیبایی و بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی می شود. در واقع طراحی دکوراسیون خانه باید به رنگ سفید و خنثی باشد تا امنیت و صمیمیت بیشتری را در فضای خانه منتقل کند و از طرفی نور و هوای خوبی را در فضای خانه پخش کند.

بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی

بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی و استفاده از کفپوش ها

استفاده از آیینه و شیشه راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی

همان طور که می دانید شیشه و آینه به راحتی نور را در فضای خانه انعکاس می دهند. اگر خانه شما چندین پنجره دارد بهتر است پرده ها را در طول روز کنار بزنید تا رقص نور را در فضای مشاهده کنید. اگر در خانه پنجره ای ندارید نگران نباشید شما با استفاده از آینه و شیشه ها در فضای خانه می توانید انعکاس نور را چند برابر کنید.

استفاده از شیشه و آینه یکی از ساده ترین راهکار در بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی است که کارایی زیادی دارد و شما به راحتی با در اختیار داشتن این وسایل ساده می توانید یک تغییر کلی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید. آینه های قدی در عین اینکه زیبا هستند جلوه خاصی دارند و می توان با کمک آنها یک تغییر بزرگ در دکوراسیون خانه نقلی و کوچک ایجاد کرد.

هم ست بودن رنگ دیوار و وسایل در خانه

برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی بهتر است از یک الگوی تک رنگی استفاده کنید. الگوی تک رنگی یعنی هم ست بودن رنگ دیوار و وسایلی که در اتاق چیده شده است. برای پیاده سازی الگوی تک رنگ بهتر است از یک رنگ ثابت و روشن برای یک دست و ثابت کردن رنگ پرده ها، کفپوش، فرش و … استفاده کنید.

بکار بردن مبلمان با چند کاربرد

با قرار دادن وسایل های ساده شما می توانید فضای خانه را زیباتر نشان دهید. تخت و مبلمان چند کاره از دسته وسایلی هستند که می توان در فضای خانه برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی از آنها استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید از مبل های تخت شو یا تخت هایی استفاده کنید که به صورت مبل و میز تحریر در می آیند. به جای میز پذیرایی هم می توانید از کمد چوبی چند کشو استفاده کنید تا بتوانید وسایل اضافی را در کشوهای آن جاسازی کنید.

نصب تلویزیون بر روی دیوار

اغلب زیر تلویزیون ها فضای زیادی را در پذیرایی اشغال می کنند به همین خاطر برای بهینه تر کردن فضای خانه بهتر است تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد. با نصب کردن تلویزیون بر روی دیوار می توانید جلوه زیباتری به فضای خانه ببخشید. و راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی می باشد.

استفاده از قفسه های شیک و زیبا

برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی و اینکه خانه شما بزرگتر دیده شود بهتر است در قسمت راهروها، سالن و کنار اشپزخانه قفسه های شیک و زیبایی جاسازی کنید تا بتوانید تزئینات و دیگر وسایل را در آن جاسازی کنید.

بکار بردن طرح های عمودی رنگ و کاغذ دیواری

برای رنگ کردن خانه بهتر است از طرح های عمودی و راه راه کمک بگیرید. طرح های عمودی و راه راه سقف خانه شما را بزرگتر نشان می دهد. بهتر است کاغذ دیواری را که برای تغییر دادن دکوراسیون فضای خانه انتخاب می کنید حالت عمودی داشته باشد و طرح آن به شکل راه راه باشد. طرح های عمودی رنگ و کاغذ دیواری جلوه زیبایی به فضای خانه می بخشد و از طرفی فضای خانه را بزرگتر نشان خواهد داد.

مرتب سازی فضای خانه راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی

به طور مسلم شلوغی و به هم ریختگی موجب بی نظم دیده شدن خانه می شود به همین خاطر بهترین راهکار  برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی  این است که از چند قاب عکس و تعداد کمتری از وسایل تزئینی استفاده کنید. قاب عکس را در گوشه های مختلفی بر روی دیوار نصب کنید و وسایل تزئینی را بر روی کمد قرار دهید. شلوغی و ریختگی وسایل در خانه تاثیر بسزایی بر روی چیدمان خانه دارد به این دلیل که شلوغی زیاد علاوه بر بی نظمی خانه موجب نشان دادن فضای محدود خانه می شود.

استفاده از کفپوش های زیبا و یکدست

کفپوش ها نقش اصلی در چیدمان و بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی دارند. کفپوش زیبا و یکدست مانند کفپوش سرامیکی ، چوبی و پارکت یکی از موثر ترین راهکار برای بزرگ تر نشان دادن خانه های نقلی و کوچک است. اگر از این مدل کفپوش ها در فضای خانه استفاده کردید بهتر است موکت بر روی آن پهن نکنید بلکه از چند فرش کوچک و هم رنگ در دکوراسیون خانه بکار ببرید تا فضای خانه شما در عین زیبایی بزرگتر نیز دیده شود. در حقیقت استفاده از فرش و قالیچه به بزرگ تر دیده شدن خانه کوچک و نقلی شما کمک می کند.

چگونه خانه های کوچک را بزرگتر نشان دهیم

بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی و کوچک

انتخاب رنگ روشن مبلمان برای بزرگ نشان دادن فضای خانه

رنگ مبلمان راحتی  نیز یکی از راهکارهای مهمی است که در چیدمان خانه باید آن را در نظر گرفت. بهتر است رنگ مبلمان شما روشن و به رنگ صورتی باشد تا علاوه بر انعکاس خوب نور جلوه زیباتری هم به دکوراسیون خانه بدهد.

بکار بردن اکسسوری راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی

همان طور که بیان کردیم برای بزرگتر دیده شدن فضای خانه باید نظم خاصی به دکوراسیون خانه بخشید. به همین خاطر استفاده از اکسسوری برای نظم دادن خانه بهترین راه است. قفسه های دیوار کوب یکی از بهترین اکسسوری است که در خانه جهت نظم دادن و مرتب کردن دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. این اکسسوری ها طراحی زیبایی دارند و علاوه بر نظم دهی جلوه زیباتری نیز به فضای خانه می دهند و می توان با طراحی این قفسه ها فضای بازتری را در خانه ایجاد کرد.

نور پردازی بیشتر در خانه

همان طور که می دانید خانه های کوچک با روشنای کمتر دل گیر و تنگ و تاریک هستند. برای بزرگ نشان دادن خانه های نقلی و کوچک بهتر است مسئله نور پردازی را جدی بگیرید و با استفاده از چندین لامپ های ال ای دی و مهتابی نور بیشتری را در فضای خانه ایجاد کنید تا خانه پور نورتر به نظر برسد.

برداشتن درب های اضافی

گاهی درب های اضافی نیز اثر منفی بر چیدمان و دکوراسیون خانه می گذارند. در واقع این درب های اضافی یکدستی و چیدمان خانه را به کلی تغییر می دهد به همین منظور برای بزطیکی از بهترین راهکارها برداشتن درب های اضافی در خانه است.

دکوراسیون خانه های نقلی

چگونه خانه های نقلی را دکوراسیون کنیم

سخن پایانی

اجرای یک دکوراسیون خاص و زیا در خانه موجب فضا سازی بیشتر در خانه می شود. با توجه به اهمیت چیدمان وسایل در خانه بهتر است با بکار بردن راهکارهای گفته شده در متن این مقاله خانه نقلی و کوچ خودتان را بزرگ تر نشان دهید. اگر شما خانه کوچک و جمع و جوری دارید قرار نیست همه وسایل در خانه را بر روی هم تلنبار کنید تا همین فضای کوچک شما هم از این که هست محدودتر شود.

درست است که خانه کوچک دل گیر تر است و فضای کوچکتری دارد اما شما می توانید با بکار بردن چند روش ساده و کم هزینه به راحتی خانه نقلی و کوچک خود را بزرگ تر نشان دهید و از طرفی خانه خود را تبدیل به یک مکان دنج و دوست داشتنی تبدیل کنید.

چیدمان مبلمان به همراه میز ناهار خوری نقش مهمی در بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی دارند به همین خاطر در انتخاب مبلمان و میز ناهار خوری دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید زیباترین چیدمان را در خانه پیاده سازی کنید. علاوه بر آن شما با بکار بردن راهکارهای مناسب و ایده های موثر می توانید فضای خانه را دل باز تر نشان دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *