مجله

چگونه مبل راحتی ارزان و باکیفیت خریداری کنیم؟

مبل راحتی ارزان قیمت

چگونه مبل راحتی ارزان و باکیفیت خریداری کنیم؟ مبل راحتی از مبل سلطنتی ارزان تر است. اگه خانه شما جای دو دست مبل ندارد، به شما پیشنهاد می كنیم يک دست مبل راحتی شيک را در سالن خود بچینید. با این كار با يک تیر دو نشان زدید. هم يک فضای دلنشین و دوستانه برای جمع شدن خانواده كنار هم و استراحت شبانه ترتیب دادید، هم جایی مناسب و شيک برای پذیرایی از مهمان را در دکوراسیون خانه خود جای دادید.

گروه عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل با بهترین قیمت هستند که می تونید به ایشان اعتماد کنید! برای خرید مبلمان، میزنهارخوری، تخت خواب و … به بخش فروشگاهی وب سایت مراجعه کنید! همه محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر به شما تحویل داده میشود!

 فریب تبلیغات مبل راحتی ارزان و نامرغوب را نخورید!

تولیدی های زيادی اقدام به ساخت مبلمان های راحتی ارزان ولی با کیفیت بسيار پایین می كنند. خرید از چنین فروشگاه هایی شما را كاملا متضرر خواهد كرد. چون با خرید مبلمان نامرغوب همان پول کمتر را هم كاملا دور ریخته اید. بدیهی است كه چنین مبل هایی مهمان دو روز خانه شما خواهند بود. برای يافتن تولیدی مبل راحتی ارزان و مرغوب باید غیر از قیمت به عوامل دیگری هم توجه كنید. در این مطلب سعی داریم چند تن از مهم ترین این عوامل را بررسی كنیم.

مبل راحتی دست دوم در عین حال با کیفیت

مبل راحتی دست دوم و با کیفیت

جنس کلاف در مبل راحتی شيک و ارزان

کلاف مبل همان بدنه اصلی و اسکلت مبل است. این کلاف شامل چوب و اتصالات و فوم و اسفنج می باشد. بخش مهمی از کیفیت مبل به کیفیت کلاف آن برمی گردد. هر چه در کلاف از چوب های مرغوب تر استفاده شود و اتصالات آن بهتر و محکم تر باشد کیفیت نهایی مبل ساخته شده بیشتر خواهد بود.

چگونه جنس کلاف مبل راحتی ارزان را تشخیص بدیم؟

در اکثر مدل های مبل های راحتی کلاف مبل مشخص نیست. پس سعی كنید برای خرید سراغ تولیدی های مبلمان راحتی بروید تا بتوانید کلاف مبل را حین ساخت از نزديک مشاهده كنید. کلاف های دوبل عمر بالاتری دارند.

يک راهكار متداول برای تشخیص جنس کلاف نشستن روی مبل و چک كردن صدای آن است. اگه از بدنه مبل صدای قژ قژ شنیدید احتمالا اتصالات کلاف آن محکم نبوده و نامرغوب است.

جنس چوب استفاده شده در تولیدی مبل راحتی ارزان

در كارگاه های تولیدی مبل راحتی ارزان در ایران معمولا از چوب روسی يا چوب سفید در ساختن کلاف مبلمان استفاده می كنند. این چوب ها در برابر چوب راش يا گردو کیفیت پایین تری دارند. اما برای کسانی كه به دنبال ارزان ترین مبل راحتی هستند چوب های روسی هم کیفیت قابل قبولی دارند. چوب های روسی كه به چوب سفید هم معروف هستند معمولا چوب های وارداتی از درخت های كاج و نراد يا افرا هستند. البته چوب سفید گاهی از درختان شمال ایران هم تهیه می شود. به طور خلاصه اگه خواهان يک دست مبل راحتی با قیمت ارزان هستید مبل هایی با چوب سفید به شما پیشنهاد میشود.

بعضی كارگاه های تولیدی مبل راحتی ارزان از ترکیب چوب روسی و چوب راش در تولید مبلمان خود استفاده می كنند. این مبل های راحتی نسبت به مبل هایی كه كاملا يک دست با چوب روسی تولید شدند گران تر هستند. اما از مبل هایی كه کلاف آن ها كاملا از چوب راش باشد خیلی ارزان تر و به صرفه تر هستند.

مبل ارزان

مبل با کیفیت و ارزان

پارچه های مورد استفاده در تولیدی مبل راحتی ارزان و باکیفیت

پارچه های مبلی موجود در بازار ایران، ترک يا چینی يا ایرانی هستند. از بین موارد نام برده پارچه مبلی یزد در درجه اول کیفیت قرار دارد. از پارچه یزدی برای تولید مبل های استیل استفاده میشود. پارچه های ترکی و چینی درجه های مختلفی از مرغوبیت را دارا می باشند. به عنوان مثال پارچه مازاراتی يکی از انواع پارچه چینیه كه کیفیت مطلوبی دارد. پس می شود نتیجه گرفت يک مبل راحتی شيک و ارزان با پارچه های چینی کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارد و میتواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد كه طالب ارزان ترین مبل راحتی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

شرکت عاج تولید كننده انواع مبلمان راحتی و استیل در ایران است. شما می توانید جهت خرید انواع مبلمان راحتی ارزان و با کیفیت از تمام شهرستان های ایران اقدام به خرید از گروه تولیدی عاج كنید. حمل و نقل مبلمان به محل زندگی شما با بسته بندی های ایمن انجام خواهد شد و مبلمان بدون هیچ آسیبی به دست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *