مجله

نکات خرید سرویس چوب

نکات خرید سرویس چوب

سرویس خواب علاوه بر اینکه محلی برای استراحت و محل آرامش روحی افراد محسوب میشود و از این رو خرید یک سرویس خواب مناسب اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم قصد خرید سرویس خواب دارید امکان دارد سوالات زیادی برایتان پیش بیاید سوالاتی از جمله، سرویس خواب را از چه جنسی انتخاب کنم؟ سرویس خواب چه رنگی باشد؟ در این مقاله نکات خرید سرویس چوب را توضیح می دهیم.

عاج یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین لوازم چوبی منزل مثل تخت خواب، میز و … که شما می تونید بهترین آن ها را بر اساس سلیقه خریداری کنید، لازم به ذکر است که همه محصولات این مجموعه بدون واسطه به فروش می رسند!

نکات مهم خرید سرویس چوب که باید بدانید

زیبایی سرویس خواب مهمتر است یا دوام آن ها؟ برای گرفتن جواب این سوالات و دانستن نکات مهم برای یک انتخاب ایده آل به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اجزای اصلی سرویس خواب چیست؟ نکات خرید سرویس چوب

سرویس خواب شامل موارد زیر می باشد:

  1. تختخواب
  2. پاتختی
  3. ست آرایشی

این سه مورد اجزای اصلی سرویس خواب هستند. بعضی از سرویس خواب ها دارای قطعات اضافی دیگری هم هستند. پاف یکی از این قطعات بوده که در پایین تخت قرار می گیرد و محلی برای استراحت قبل از رفتن به روی تخت خواب است.

وجود پاف در سرویس خواب الزامی نیست. کمد چوبی یکی از مهم ترین وسایلی بوده که در اتاق خواب قرار می گیرد. و می تونید آن ها را همراه با سرویس خواب و ست با آن خریداری کنید.

سرویس خواب رو از چه جنسی انتخاب کنیم؟

مهم ترین عاملی که در انتخاب سرویس خواب نقش مهمی دارد جنس آن بوده و قیمت سرویس خواب رابطه مستقیمی با جنس اون دارد. سرویس خواب ها از جنس فلز، چوب، ام دی اف و ملامینه ساخته می شوند که هرکدام مزایا و معایبی دارد.

از لحاظ کیفیت سرویس خواب چوبی بالاترین کیفیت را داره ولی هم سنگین بوده و هم گران. سرویس خواب های فلزی استحکام کافی دارند و قیمت پایین تری دارند و بیشتر به عنوان سرویس خواب نوجوان استفاده می شوند. این سرویس خوا بها اگه در معرض رطوبت قرار بگیرند زنگ می زنند.

امروزه ام دی اف و ملامینه جایگزین خوبی برای چوب هستن و مورد استقبال مردم هم قرار گرفتند. ام دی اف قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به ملامینه دارد ولی ملامینه به خاطر سبک بودن و قیمت مناسب آن رایج شده است.

رنگ سرویس خواب چقدر اهمیت دارد؟ نکات خرید سرویس چوب

رنگ سرویس خواب اگه درست انتخاب شود می توند باعث ایجاد آرامش شود و اگه درست انتخاب نشود می تواند باعث برهم زدن آرامش اتاق خواب شود و فضا را آشفته نشان بدهد.

در انتخاب رنگ سرویس خواب تلاش کنید با رنگ دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ و ست باشد می تونید رنگ تخت خواب را از رنگ های خنثی انتخاب کنید و در عوض از ملحفه و کوسن های رنگی استفاده کنید تا فضا یکنواخت و کسل کننده نباشد.

ابعاد سرویس خواب باید بر چه اساسی انتخاب شه؟

قبل از رفتن به خرید سرویس خواب ابعاد اتاق شما را اندازه گیری کنید و با توجه به فضایی که در اختیار دارید تخت خواب مناسب را انتخاب کنید بطوری که جای کافی برای رفت و آمد داشته باشید.

سرویس خواب های دو نفره با اندازه استانداره ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر تولید می شوند ولی اگه از لحاظ فضا محدودیت نداشته باشید می تونید تخت خواب را با عرض ۱۸۰ هم انتخاب کنید. نکات خرید سرویس چوب

سرویس خواب عروس باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟

سرویس خواب عروس علاوه بر راحت بودن باید زیبایی چشمگیری داشته باشد. سرویس خواب های ترک در انواع طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار موجود هستند که برای جهیزیه عروس مناسب است.

باید رنگ سرویس خواب عروس از رنگ های شاد و رنگ سفید انتخاب شود. سرویس خواب های سلطنتی به خاطر کیفیت بالا و زیبایی چشمگیری که دارند بهترین گزینه برای سرویس خواب عروس هستند.

سرویس خواب مدرن بخریم یا سلطنتی؟ نکات خرید سرویس چوب

سرویس خواب ها در دو نوع مدرن و سنتی طراحی و تولید می شوند. انتخاب نوع سرویس خواب بستگی عوامل مختلفی دارد از جمله نوع دکوراسیون و فضای اتاق. اگه دکوراسیون منزلتان مدرن است سرویس خواب را  هم از نوع مدرن انتخاب کنید. ولی اگه فضای دکوراسیون منزلتان سنتی است سرویس خواب سلطنتی انتخاب کنید.

برای نوجوانان و فرزاندانتان سرویس خواب های اسپرت مناسب هستند. اگه فضای اتاق شما کوچک است از سرویس خواب های مدرن انتخاب کنید چون مدل های سلطنتی جاگیرتر هستند.

سرویس خواب رو از کجا بخرم؟

برای خرید سرویس خواب می تونید به بازار های مبلمان در سراسر کشور مراجعه کنید. ولی این کار زمان زیادی از شما خواهد گرفت. و سرویس خواب در نمایشگاه ها با قیمت بالاتری به فروش می رسد. یک روش راحت تر و به صرفه تر برای خرید سرویس خواب خرید اینترنتی است. می تونید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. و جدیدترین مدل ها را مشاهده کنید و با قیمت مناسب خریداری کنید.

پیشنهاد ما به شما گروه تولیدی عاج می باشد.  این سایت اینترنتی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین سایت های اینترنتی بوده که ضمن داشتن نماد اعتماد، محصولات را به قیمت تولیدی و با ارسال رایگان درب منزل به شما تحویل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *